10.03.2008., ponedjeljak

TISAK, INFORMATIVNI MEDIJI

volim te! samo tebe jednu! :-) Koristim priliku zahvaliti se informativnim medijima koji me prate i daju mi odredjene prostore a bez kojih ne bih vjerojatno mogao postici u ovom obliku rezultate na literarno-umjetnickoj sceni, koje sam eto do sad postigao! Imam osjecaj da se pogotovo u zadnje vrijeme otvaraju nove mogucnosti i da sam medijima sve interesantniji... Ne znam tocno zasto, ali moglo bi biti, jer sam ostao ono sto sam uvijek i bio: mag komunikacije! Zato se i razumijem dobro sa servisom koji isto prenasa i stvara, pa tako stvoreno proslijedjuje ljudima gladnim informacija! party

Nema dugo bio sam gost radio Liechtensteina. Kratki intervju ce biti objavljen najvjerojatnije i u cetvrtak na Hrvatskom radiju u emisiji za iseljene Hrvatice i Hrvate.

Liechtensteiner Volksblatt je prvo objavio vijest o mojoj nagradi a kratko nakon toga i intervju sa mnom. Hrvatska Matica iseljenika je na svojim stranicama objavila vijest o nagradjenima u njihovom literarnom natjecaju! U XING grupi Croatian Diaspora Community je bilo isto govora o aktivnostima mi a bio sam potpomognut i od strane moderatora iste! Vec ovog tjedna bit ce objavljen i intervju i u drugom, od samo dva dnevna lista u Knezevini Liechtenstein - Liechtensteiner Vaterland. Gospodin Drosos Drossinakis je na kraju isto nasao za shodno da na svojem blogu objavi vijest o meni.
Bilo je jos toga dosta sto se medija tice, ali se ne mogu svega vise sjetiti! Prosim za oprost! belj

Ah da, i sam sam jako puno piskarao! Ne samo ljubavna pisma svojoj najdrazoj! Izmedju ostalog intervjuirao sam nekoliko ljudi. Jedan od tih je bio i dr. George Karahalios. A kad smo vec kod njega, ne znam da li sam vec to spominjao, moja je slika postala zastitni znak njegove humanitarne organizacije Kathaluwa.
A kad smo vec kod humanitarnih udruga... primio sam i zahvalu od strane "Udruge branitelja vodoopskrbe i odvodnje d.o.o." za jednu skromnost koja cak mozda nije vrijedna nit spomena. Vrijedno spomena je pak sigurno zahvala koju sam dobio!

- 18:59 - Komentari (6) - Isprintaj - #

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

VLADO FRANJEVIC

likovni radnik, kreativni mislilac, pjesmuljaka i literarnih radova klepac, kulturno-umjetnicki posrednik, budni promatrac, komunikator na internacionalnom i globalnom planu pise o svemu i svacemu a u prvom redu o kulturno-umjetnickim dogadjajima koji ili imaju veze sa njegovim osobnim aktivnostima ili pobudjuju toliko njegovu paznju da je misljenja da je to isto vrlo vazno podijeliti sa cjenjenim citalastvom

Vlado Franjevic je umjetnicka licnost vrijedna paznje koja ne samo da raspolaze sa velikim umjetnickim potencijalom, nego je i posebno sposoban kao kulturni posrednik.

Al' Leu, Svicarska

Vlado Franjevic rodjen 1963. u Martincu kraj Cazme koji djeluje od 1993. u Knezevini Lihtenstajn ubraja se u najmarkantnije likovne stvaratelje u zemlji.

Dr. Thomas E. Wanger, Austrija/Liechtenstein

Vlado je jako dobar umjetnik i slikar i ima urodjenu tu hrvatsku kreativnost koju je i Nikola Tesla donio svijetu! Vlado je takodjer prijatelj koji zivi, radi i slika u jednoj od najmanjih zemalja, Knezevini Liechtenstein. Osobno mogu Vladu preporuciti kao izvanrednog umjetnika s velikim potencijalom kojeg isti moze razviti u toku svoje karijere! Vlado je moj prijatelj koji treba jos nekoliko jakih pokrovitelja koji ce mu pomoci organizirati izlozbe i razviti njegov vlastiti nevjerojatan tijek! I na kraju, on je kulturni Veleposlanik Knezevine Liechtenstein!

Lukas Wyrsch, Svicarska

Umjetnost se nalazi svuda oko nas, priroda je cista umjetnost, ali ona treba djecje oko i najcisce srce pa drugima to znati pokazati. U ocima Vlade Franjevic pronalazim djecje veselje koje je zarazno. Zelim da svi mi ljudi rastemo kao Vlado, vidimo veselje u zivotu oko nas i isto svud okolo sirimo.

Sudhir Sharma, Indija