ponedjeljak, 29.12.2008.

....

Da bar don Kaćunko izmoli koju za mene prije spavanja.

Bez toga ne ću moći dalje. Jednostavno nema smisla.

Ovo je lijep dio godine i mislim da ću preživjeti i bez molitve nešeg Anđelka.

Lijepo je biti student. Uvijek sam bio doma bez obaveza u ove dane. Planirao vrijeme od Božića do Nove. Od Nove do Tri kralja.... Uživao.

Uživam i sad. Radi se, ali nije napeto. Svako malo neki neradni dan. A slljedeće godine? Ah.... Sjećat ću se ovih trenutaka.

Kažu da svako vrijeme nosi svoje. Bitno je da uživaš u kojoj god fazi da se nalaziš. I to kažu.

Ova godina je bila odlična. Nije mi trebao vremenski odmak da to vidim. Pisat ću o tome.

Pusa od mene.

Image and video hosting by TinyPic


15:30 | Komentari (0) | Print | ^ |

petak, 19.12.2008.

Not new me!!

Ovo sam stari ja. Nikako novi! Stari. Ali bolji.

Za ovo mjesto ti ne ćeš saznati. Oooo ne! Ne ponavljam takve pogreške. I ovu stranu mene ne ću ti otkriti. Barem ne još.

Ni one riječi ne će više tako lako sa mojih usana. Oooo ne! Ne ponavljam takve pogreške.

Ostalo ćemo vidjeti.

Da li mogu preplivati taj Ocean? Da li je došlo i moje vrijeme?

Ili ću napraviti neku novu pogrešku....



15:45 | Komentari (1) | Print | ^ |

četvrtak, 04.12.2008.

Car je gol!

Image and video hosting by TinyPic

Jebeš državu u kojoj za lopova ne smiješ reći da je lopov....

Dođite i po mene bando lopovska!!


15:57 | Komentari (1) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>