subota, 23.08.2008. ♥

♥ Back to Osijek!! ...još je uvijek ljeto,yea!!!

Helllloooo!!!!
Evo i mene nakon dugo,dugo vremnea, gotovo je prošlo cijelo ljeto...
Naime, bila sam na ljetovanju u Dalmaciji,a ove god. nisam nosila laptop pa nisam mogla napisat novi post...a i znate da nikad nemam baš tema za pisanje...

...krenimo od srpnja(2.dio)...
nije se ništa posebno događalo, ja sam uživala u slobodnim danima,bez škole XD(još traju...) ...gnjavila me ekipa iz razreda koja se pomalo razišla i ja sam kao i svako ljeto ostala bez njih,znate,svatko ode kod svojih, svi se negdje razbježe...

...kolovoz...
I nisam se ni okrenula,već je došao 1.8.!! Već?? stvarno ova ljeta lete,lete, lete...a kad je nastava spori su ko puž... i kao što sam već spomenula, bila sam na ljetovanju... da vam ja sad ne opisujem u detalje, bilo je super! uživala sam, kupala se u jadranu, upoznala par novih ljudi,hh..... posjetili smo i šibenik, tu mi se jako svidjelo.. manji gradić, miran, katedrala itd. da se sad ne raspišem o povijesti... onda omanja mjesta u okolici šibenika, rogoznica, primošten, pa preko trogira došli smo i u split.. svidjelo mi se, to je malo veći "gradić", isto tako sunčan, i lijepe plaže...iz st luke smo malo boravili na braču (sreli još neke tatine poznanike,bla bla..)i obašli nekamjesta na otoku. planirali smo i na još neki otok,ali nismo bili u prlici(vrijeme,a i lova u pitanju,hehe) .... a u splitu sam upoznala i blogericu dariu,ona tvrdi da se ja njoj sviđam,a ona se meni također čini dobra cura. ono,zanimljiva je, jednostavna... malo smo prošetale gradom(da se ne izgubim sama ....xd),kavica i tako....

...u tome svemu,došao je i kraj ljetovanja,povratak u osijek... nažalost, to znači i početak škole:(((...šmrc,šmrc.... ne mogu vjerovat kako je proletjelo.... kao da je jučer počelo,a sad nam je ostalo još 8 dana.... :-(((
nije fer... ma nema veze, proći će i to i onda ćemo opet uživati u ljetnim radostima:-))

.....p.s.-pročitajte post i ostavite komentar(vidim da nisam baš uspješna u blog world-u)..nema veze...

pozdravljam sve moje blogere,a to su Adrian koji nije zaboravio na mene čak i ovo vrijeme dok me nije bilo na blogu.... i Daria koja uvijek ima velike,ali lijepe postove-moja redovita čitateljica.... te ostale koje me katkad čitaju -Ana,Hana...

PoZzzzdraVV od Danchy!!! :-)))sretanwave

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.