srijeda, 09.07.2008. ♥

♥ "HeLLo mY DeaR..."

wave evo, sparni su ovi ljetni dani, nemam baš nekog posla, pa ja kažem - da nabacim jedan post.. ne bi bilo loše,ha?
i evo mene..hh...;)

a ovaj naslov je iz one jedne komedije, al se nikak ne mogu sjetit kako se zove...ali me nasmijala samo tako smijeh

znate kaj je novo u mene? za par dana ,kao i prošlih godina, ja i moya vesela obitelj idemo kod naše rodbine u Split!! partyyeee!! napokon.. jedva čekam more, plaže, obale....treba još samo ugovorit točan datum...XD.... je će nam biti dobro! ovdje smo se gotovo rastopili u želji za morem.

i tako...dobro je Hana (s bloga) rekla da je ljeto za odmaranje,a ne za razmišljanje…treba zaboraviti na sve svakodnevne brige, probleme…I jednostavno uživati… zamišljati da si negdje pod palmom, na nekom otoku, da piješ limunadu dok te netko hladi palminom granom, ko u filmovima. Još čuješ valove oceana, lagani povjetarac…. Tako nekako bi izgledao moj idealan ljetni odmor, kao što sam već rekla, još da je tu moja omiljena glumica…

Kad smo već kod omiljenih glumica ili pjevačica, ovom prilikom bih čestitala Adrianu na upoznavanju, fotografiranju i dobivanju autograma njegove omiljene glumice i pjevačice Antonije Šole!! Joooj, blago ti se..i ja bih ponovno na susret s mojom favourite glumicom;)
Dobro da nisi propustio ovu priliku ;-)

Onda, da se malo osvrnem I na neke druge blogere.. pitam se što je s Anom? Nema je već dugo na blogu, a nije mi ni komentirala…hm…ana vrati nam se!

I Daria..hehe..tvoji postovi su lijepi.…al ok, neću ovako da svi vide da ih ne kužim uvijek..radije u komentar..;)

nemojte se ljutiti,ali danas nemam baš vremena i za komentiranje, drugi dan! nisam ja vas zaboravila,hah

i eto , malo o ovom,o onom i dođe kraj posta! e,da, ak hoćete pogledat imam par novih sličica u boxevima..ovako prigodne za ljeto;)

ja vas sad pozzdravljam i uživajte u ljetu, a isto tako i u mom postu:-))))
bybybyby.. pozzdrav!! kisswavesretan


- 15:33 - komentari (7) - print - "HeLLo mY DeaR..." -

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.