Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Layouti

Alone
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Download





Skeleton
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Download




The Finger
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Download





MM
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Download





Cobain
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Download




Goth
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Download




Cursed
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Download




Sundown
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Download




Skate
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Download




Satana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Download




Dark Magic

Download




Johnatan - KoRn

Download




MM Band

Download




Goth Butterfly
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Download




S.O.A.D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Download




Little Dark Prince
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Download
subota,24.06.2006. u 18:28
Otvaranje na blogu


Evo naslov govori sam za sebe, zbognezgoda na serveru gdje su se nalazili moji dizajni prešao sam na blog radi sigurnosti. Od sada primam i narudzbe, tj. kontaktirajte me i radim blogove po želji neke osobe. Molim vas da prije nego što uzmete jedan dizajn pročitate ''Terms Of Use'' u desnom boxu. Mali info za početak i gotovo.
pozzz svima
komentari (22) mail - sms - icq - printanje - # -

<< Arhiva >>

Opis
Glasajte za mene

Image Hosted by ImageShack.us


TERMS OF USE
Koristeći moje radove prihvćate slijedeča pravila:
- Layout-i (dizajn predlošci) su isključivo za osobnu, neprofitnu upotrebu.
- Ne dirajte , zamaskirajte, brišite ili otklanjajte postojeći link na predlošcima prema mojim stranicama.
- Dopušteno je mijenjanje koda dizajna sve dok na stranici imate link prema mojoj stranici.
- Nemojte tvrditi da su ovi predlošci vaših ruku djelo, ne predstavljajte ih kao svoje radove.
-Ako prisvojite jedan od layouta(blog dizajna) obavezni ste me kontaktirati na 6r1m.r3ap3r@gmail.com
- Ako imate nekih nedoumica kontaktirajte me.
Koristeči ove predloške slažete se da ste pročitali, razumjeli i prihvatili ova pravila.

icq - 272-597-697
skype - depresedchild
msn messanger - faj-metalac@hotmail.com
mail - 6r1m.r3ap3r@gmail.com

Primam i naruđbe

Naručeni layouti
siddharta
soad
This site is under Copyright© of 6r1m r3ap3r