utorak, 20.07.2010.

Grezuni

Rugati se bolesti je sigurno najlošija karma koju možemo proizvesti a da zapravo ništa ne poduzmemo.To je već nehumano grezo i svaki grezist će takvu grezost najgadnije osuditi i prijaviti centru Simon Wiesenthal.
U tome ćete se svi složiti,pa čak i Rojs.
A u kakvu karmu spada kad netko tu bolest koristi kao izgovor za svoje poroke?Kada njome opravdava drugu bolest,onu koju sam stvoriš?
Našlo bi se primjera,od droga do alkohola pa čak i rada ili sexa,ali meni su od svih...

* * *

Žena me savršeno probudila.
Otvaranje škuri,svježi sok od naranče pun leda i čujen iz kužine "Probudi me jutrom" od klape Kumpanji.
Diga se lipo s osmjehom i ono, pravom životnom srićom se počea vuć do wc-a.
Malo me omelo šta se nisam moga popišat bez da sidnem jer mi se nikako nije tia spustit pa bi zapiša i sebe i cili wc samo nebi školjku pogodija.
Lipo smo izili po sendvič pun domaćih poma,paprika i salate i krenuli učinit đir po gradu,malo se skuvat pa na more.
Jer lito je stvarno zakon.
Šetamo mi,mali viče, urla, sritan lupa nogama po kolicima,ma car.Žena nakon dvi ulice neočekivano predloži da bi mogli udrit po sladoledu.Ruku na srce,nije mi to neki predložak za pivu al ću opalit jednu picetu posli sladoleda i voila!
Dovučemo se mi do tih,ali jeba me pas,stvarno velikih frižidera.Pa u svakom su po 20 onih velikih ladica punih sladoleda.Od straćatele,nutele,marelice,plavog neba,sarme,bigmaca do....do..do tako jebeno debele, pardon ,pretile žene,toliko velika da s boka onako kad sam gleda šta ću uzet,nisam vidia cili jedan frižider do.
Onako sagnut gledan sve te boje da bi najradije glavom se zabija u onu kantu jogurtšumskovoće kad ono mi neka scena iz Ljudi u crnom prekine maštu,jel se te kvrge miču jebote,oće neka malena glavica izvirit s natpisom SOS,jel to pedala od bicikle koju nosi popravit,sigurno sam vidia konture felge mora bit da je i pedala unutra.
Ali to je,kad sam se uspravio,to je samo desna noga tj. but od desne noge na koju se gavrilovićevski spaja stopalo.
Da sam imao 1000 megapixela kameru,aparat bi se sigurno raspa od težine slike.
Vjerujte mi,studenti kineziologije i anatomije bi se lipo poigrali da joj nađu kukove,rebra ili koljena,a sex...majko jedina,valjda stalno prdi da se ovaj ili ova može orjentirat.
Svi ti gradivni elementi su tako fino ocrtani jer navedena preferira usku odjeću.Da,ona preferira usku odjeću.
Da,ona je modno osvještena i ima Luji Viton torbetinu u kojoj moš švercat odrasle šar-planince,ona ima Cartier sat od dvi tone i osamstopedeset kila bilog zlata plus šestoosamdeset kila bilog zlata nakita samo na jednoj ruci.
Ona ima jeans minicu.Izradili su ih splitski i trogirski škver zajedno jer nisu imali dovoljno mista za materijal.
Pored zavidne kombinacije ona jede ni više ni manje nego 4 kugle sladoleda i uzdiše ka mops dok plaća račun.
Taj račun,koji je uključivao i sladoled za potomke (o njima na internetu 3.0),bi sigurno platio moje mjesečne režije plus gorivo za auto.
Otišla je,tj. krenula je otići,odlazila je dugo vremena jer je pauzirala svakih metar do dva da poliže malo sladoleda,pa bi se naslonila na zid,izvadila jedro i obrisala znoj s evoluiranog čela.
Kad je doplovila do kraja ulice na trenutak je nestalo sunca,jer kad je ona izašla iz hlada, sunčeve zrake su se od nje toliko jako odbile da je i sunce moralo izvadit sunčane naočale.Neki neupućenici su odmah zlobno prizvali Maye,Ince i Nostradamuse i štalijaznam.

* * *

Šta bi ja sad triba virovat da su joj geni krivi?Da joj je prababa radila preljuti ajvar i jebga?Da joj je šukundida dobija elefantozu u američkom građanskom ratu?Da je bush stariji posjetia njenu mater i da joj od tad do svoje smrti mater nije prestala jest?Da joj je didi jedne godine svaka krava otelila 25 komada pa neće valjda bacit?
To je gore od domoljubnog smanjenja plaće, to je gore od dinama,to je gore od tople pive čoviče!
Drogaši i alkoholičari još kolko-tolko izbjegavaju javnost,a pretili još traže svoja prava!
Al ozbiljno,di drugdi nego in america yes they can,postoji i to mnogobrojno udruženje pretilih koje recimo želi da pretili plaćaju jednu kartu u avionu unatoč tome šta sidnu na dva mista i ostale nepravde tima slične...

Ponovit ću,postoji sigurno bolesnih,ali bolesnik je svjestan svoje bolesti i pokušava je liječiti dok je ovo ma ne za prekršajnu,nego za kaznenu prijavu.I to sudu za ljudska prava u najpravnijo-pravnoj europskoj uniji pravde.
Prestanite žderat karakterni osakaćenici i umisto kole pijte vino a umisto pjeskavice ribu...i prodajte jebeni segway!

Onda smo išli na more i bilo je ludilo!


16:44 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.