ponedjeljak, 19.07.2010.

Grezo

Kako nas je Svemogući zajeba,baš nam mora bit u kodu zapisano da uvik moramo pronać razlog za žuganje, za nadrkavanje, za lošu percepciju.Ka da bi nam toga falilo pored naših lipih žena,nego eto jebite se malo i vi.
Cilu zimu sam kenja po buri,kiši i neveri,pa zašto pa kako pa mokar pa mogu pa ne mogu.
Pa kad će to lito da hodam bos i u kupaćima tri miseca...da me boli za sve.
Pa sam se malo prilia i negdi ugazija na minu i sad iman rupu u peti i bacam na dr.housea.
Pa sam doša na plažu,koja je uvik slovila i slovi ka najčišća u gradskoj okolici,pa sam uočia jednu poveću mrlju koja pliva delfin uzduž i poprijeko.
Pa prođu rođo,brajo i prika u gliseru na deset metara od obale i valovi mi dostave polovnu Gorenje mašinu za suđe čipo isprid face.
Pa jebemu mater jel smo stvarno uspili zasrat "najčišće more na svitu"?
Pa neki mravi koji minjaju boje,pa komarci koji su toliki da ti jedan drži suncobran dok te drugi bode i to u 3 popodne.
Pa dođe topla piva s toplom paštetom....pa ti se toplo prisere.
Pa ti plivaj dvista metara za izbacit govno,pa ga bacaš i sve gledaš oće li te rođo,brajo ili prika skupit u tako delikatnom trenutku sa svojim vanbrodskim od 50 konja..
Pa ne ugasiš cigaru kako triba i nasloniš se laktom na nju...pa je ugasiš.
Pa odeš lipo doma...

Obožavam lito!!!

22:27 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.