i'm-not-dead

petak, 30.06.2006.

Hello ljudi...
Konačno su počeli PRAZNICI i LJETO!!!
FALA BOGU!!!

Ne da mi se pisat, valjda znate šta radim kad se ne javljam--- more!!!, ljenčarenje itd.

Jučer sam bila po svjedodžbu. Bio je kao neki film o naših 8 godina u školi, bio je ok... a kraj najbolji ("Wake me up when september ends"- Green Day), ma za plakat... E i tad sam skužila da svi oni koji kao fol mrze punk, rock... znaju tu pjesmu, i kao super im je itd. Pa di ste bili dosad???

Uglavnom odoh ja ciaos.
cerek

- 11:55 - Komentari (3) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 12.06.2006.

Hello!!! cerek

Opet nema ništa... no

U subotu su došle Maja, Sandy, Sara... do mene da gledamo neke filmove kao za moj rođendan... Trebale smo gledat Mrak film 4, Bewitched... ali nisam na vrijeme nabavila te filmove pa... Na kraju sam otišla u videoteku i uzela neku komedilu i triler/horor ali... Prvo u DVD playeru film je bio sa prijevodom al bez zvuka, a u laptopu bez prijevoda...!!! I nakon 2 sata (doslovno) je proradilo pa smo gledale na projektirano s kompjutera. Uglavnom, pošto to sve nije radilo, mi smo to vrijeme provele jedući pizzu, čipseve, jagode sa šlagom, sladoled, tortu, kolača, kokice... Sandy i Sara su cijelo vrijeme cendrale da su se prejele... a tko vam kriv. Zamisli... nisu mogle ni pojest pizzu na kraju--- dobro, više je meni ostalo... njami

p.s.: Idući dan je moj brat samo prespojio neku žicu i DVD player je radio kao nov!!! Šta nije to mogao prije???!!! lud

p.s. 2: Ima i jedna dobra vijest... našla sam na laptopu stari album od Nickelbacka na kojem je «How you remind me» koju nikako da nabavim. rolleyes

Dosadno mi je pa ću vam stavit neke fotke i riječi pjesama... smijeh




Image Hosted by ImageShack.us

Pink: «Who knew»

You took my hand
You showed me how
You promised me you'd be around
ah huh that's right

I took your words
And I believed
In everything you said to me
yeah huh that's right

CHORUS 1
If someone said three years from now
You'd be long gone
I'd stand up and punch them out
Coz they're all wrong
I know better
Coz you said forever
And ever
Who knew

Remember when we were such fools
And so convinced and just too cool
oh no no no

I wish I could touch you again
I wish I could still call you a friend
I'd give anything


CHORUS 2
When someone said count your blessings now
'Fore they're long gone
I guess I just didn't know how
I was all wrong
But they knew better
Still you said forever
And ever
Who Knew

Yeah yeah

I'll keep you locked in my head
Until we meet again
Until we until we meet again
And I won't forget you my friend
What happened

CHORUS 3
If someone said three years from now
You'd be long gone
I'd stand up and punch them out
Coz they're all wrong and
That last kiss I'll cherish
Until we meet again
And time makes it harder
I wish I could remember
But I keep you memory
You visit me in my sleep
My darlin' who knew

My darlin' my darlin' who knew
My darlin' I miss you
My darlin' who knew

Who knew





A sad jedna usporedba...

Jel vam se više sviđa Avril Lavinge ovakva:

Image Hosted by ImageShack.us

ili pak ovakva?

Image Hosted by ImageShack.us


Prije par godina sam ju slušala non-stop, a i sad mi je ok... mislim dok je bila mlađa i oblačila se tako, a sad je i zaručena--- još najbolje da na vjenčanje dođe u starkama. Meni je ok njena promjena, i prije mi je bila ok, samo da njen novi image ne znači da se i ona pretvorila u glupu plavušu bez mozga. Nadam se da nije jer ih je i sad već previše!!!


Ok.. ajmo dalje...

Šta još ne znate o meni?

E, da... ne znate da ja obožavam GILMOREICE!!! Nemojte se čudit i pitat zašto sam sad to napisala... jednostavno mi je palo na pamet... Ne, stvarno... obožavam tu seriju...

Image Hosted by ImageShack.us

To je Rory (glavni lik za one koje nemaju pojma)... Ok dosta... ne zanima vas...

Odoh ja...

CIAO!!! thumbup

- 11:29 - Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 07.06.2006.

SRETAN MI ROĐENDAN...!!!!!!!!!!!

hvala...

Šta ima??? thumbup

I tako, o čemu ćemo danas??? Pa neznam... čujem da je Bullet objavio novu pjesmu... nikako ju čut. E pa za promjenu, sad ću vam reć za još jednu pjesmu koja mi je skroz SUPER, a nema veze ni sa GD, LP ili već navedenim grupama. Dakle, od Pink- Who knew... Pjesma je skroz zakon!!! I šta je još zakon? Da, od nekud sam izvukla Metallicu- The unforgiven II (stara pjesma al meni koja baš i ne pratim Metallicu iako imam sve njihove albume, je trenutno naj). I tako... GD nikako da objavi novu pjesmu!!! Ali zato će Linkin Park uskoro objavit novi album. Jedva čekam, jer Meteora i Hybrid Theory su mi još uvijek odlični kao i prije. Da, u zadnje vrjeme non-stop slušam LP, a uz njih i Fort Minor (Mike Shinoda je u obadvije grupe), i Nickelback. Na Nikckelback se topim... podsjeća me na Poljsku ("How you remind me").

Ok sad kad sam ispisala sve to što nikog najvjerojatnije ni ne zanima, pusa... bok... ode ja...!!!

Još jednom... HAPPY BIRTHDAY MENI!!! Ja na svoj rođendan sjedim kući jer Maja i Sandy idu na neku priredbu pjevat... ajd bar ću ih vidjet na treningu (zadnjem).

CIAO wavenjami

- 15:28 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 05.06.2006.

Bok.

Ovako, kao što ste i primjetili, u zadnje vrijeme baš i ne pišem previše (uopće). A ne da mi se. Tako će i bit. Već mi je i dosadilo... no

Nemam ni o čemu pisat.

Sve je isto kao što je i bilo... osim što sam dobila novi mob jer sam stari razbila u Poljskoj. Još uvijek obožavam Green Day, LP, Nickelback... i brat mi se počeo furat na to. E da nikad nisam rekla da imam brata. Ok dosta o njemu i previše.

U subotu slavim rođendan... girls night... filmovi... pizza... i to...

CIAO!!!wave

- 14:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #