i'm-not-dead

srijeda, 31.05.2006.

blablablablablablaEvo mene opet! blablablablablabla
Nakon skoro tjedan dana, ja se javljam. Nisam imala baš šta pisat pa onda... Još samo 2 tjedna i rastajemo se!!! Meni su svi iz razreda ok, ne radujem se srednjoj jer ih pola više baš i neću viđati. Npr. Maju- ić ćemo u različite smjene, navečer ona svaki dan ima treninge, jedino preko vikenda (možda). A bar sad preko ljeta ćemo bit bar malo zajedno (JEL TAKO???) . Joj, jedva čekam ljeto i more. Još samo malo... dva tjedna, upisi (ne da mi se) i gotovo. Dva mjeseca odmora. A ništa odoh ja... ciao wave

- 11:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 25.05.2006.

Bok! Eto ja promijenila adresu. I tako... nisam se dugo javljala pa onda eto da napišem pokoju riječ. Umorna sam, iscrpljena, dosadno mi je i spava mi se. I šta sad? Ništa. Ajde još samo sutra i vikend!!! U subotu idem u kino s Majom, nekima iz razreda i «talijanima» (to su jedni iz talijanske škole) a nikako da se dogovorimo tko ide, kad idr. I tako... Ne znam što da pišem. Za novinare sam morala pronać bisere sa satova pa ću to sad iskoristit pa vam evo:rofl

§ Prvi bicikl nije imao kotače

§ Na galijama su veslali brodovi

§ Kao gorivo koristi se ugljen, drvo, briketi i KOKOS!

§ Po kopnu voze avioni

§ Parni stroj izumio je James Bond

§ Danas brodove pokreće parni stroj

§ Nastavnica: «Na kojem principu radi žarulja sa žarnom niti?»
Učenik: «Na principu klackalice!»

§ Nastavnica: «Što su gusjeničari?»
Učenik: «Bube koje jedu smeće!»

§ Nastavnica: «O čemu je ovisio razvoj zračnog prometa?»
Učenik: «O vremenskim nepogodama!»

§ Nastavnica: «Što su jumbo jetovi?»
Učenik: «Jumbo su veliki, a jetovi mali.»

§ Nastavnica: «Što su akumulacijska jezera?»
Učenik: «To su umjetna jezera nastala prirodnim putem!»

§ Nastavnica: «Od čega se sastoji željeznička pruga?»
Učenik: «Od dvije paralelne čačkalice!»

§ Nastavnica: «Sad piši u tablicu!»
Učenik: «Što PIJEM?» (umjesto pišem)
Nastavnica: «Ne znam što piješ ali tablica ti je prilično pijana!»

§ Nastavnica: «Što pokreće vjetrenjaču?»
Učenik: «Ne znam.»
Nastavnica: «Pa to je kao da te pitam koja rijeka teče ispod
Savskog mosta?»
Učenik: «Pa, Sava»
Nastavnica: «Točno! Pa, što onda pokreće vjetrenjače?»
Učenik: «Sava!»

§ Nastavnica: «Tko se prvi spustio na Mjesec?
Učenik: «Kujica Lajka!»

§ Nastavnica: «Kako se zvao prvi umjetni satelit?
Učenik: «Jurij Gagarin!»

§ Nastavnica: «Za koga su semafori koji imaju zvučne signale?
Učenik: «Za gluhe!»

§ Nastavnica: «Što je prisilna ventilacija?»
Učenik: «To je kad zrak natjeramo da uđe u prostoriju!»

§ Nastavnica: «Kad su se ljudi spustili na Mjesec?»
Učenik: «1696. godine!»

§ Nastavnica: «Koje je bilo prvo primitivno plovilo?»
Učenik: «Bicikla!»



To je to zasad. Bye!cool


p.s. (znati će oni na koje se to odnose) ZNAM DA STE SKUŽILI ZA BLOG!!! :)wavewavewave

- 13:30 - Komentari (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 18.05.2006.

Hello ljudi. mah
Samo da se javim!
Nema ništa novo, samo kontrolni i ispitivanja. Ajd valjda ću preživjet...
Ciaodead


Ajde kad sam već tu evo koja fotkica

Maja kad se probudi:naughty (naravno Majica će me bang, al šta da ja tu radim):


Image Hosted by ImageShack.us

CIAO wave

- 10:18 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 16.05.2006.

ej ljudi!!!

Sandy- nedjelja 10.30!!! Jedva čekam pa da te se riješim!!!naughty
Užas moram ić učit fiziku! A ja ću to u 10 minuta! Ovaj tjedan samo kontrolni, da se ubiješ.

Još uvijek sam nostalgična za Poljskom... al nećemo sad o tome!

Ivona gasi blog!!!!!! Nije normalna. NO COMMENT!!!

MAJO DA TI KAŽEM, JA I SANDRA OĆEMO DA IDEŠ S NAMA!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!
!!
!

jes čula?
može? a (ne) šalim se al mi je ful žao! kako ću ja bez tebe??? šmrc


pa pa wave

- 11:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 15.05.2006.

Bok ljudi!!!

Šta ima?Ja imala krizmu, i eto tako... Ujutro sam se probudila u 7 da bi oprala kosu i da bi mi frizerka došla u 7.40 i napravila mi frizuru. I tako, ja se počela tek oblačit u 9.20 a u 9.30 sam morala bit u crkvi. Uglavnom, dok sam se ja obukla, našminkala itd. došlo 9.40. I ja dođem u crkvu, ovaj se malo izdere na mene (došla ja zadnja) i počne krizma. I šta onda, TINA IMA ISTU SUKNJU KAO JA i skroz sličan top!!!!!!!!!! Ajd, tješim se da to što smo iste znači da imamo dobar ukus.

Trebala sam Sandy upoznat s jednim tipom al ona je pobjegla... sram ju je bilo!!! Htjela sam ju ubit. A onda sam imala fotosession; slikali su 254 slika MENE! Jedino sam uspjela pobjeć na jedva 3 minute van, al su me našli.

Moram ić

pa pa

- 08:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 11.05.2006.

Ej ljudi... Sandy je saznala za sliku... Ups!!! zaliven

Majo (pantera) zaš mi ostavljaš čudne komentare (npr. zakon si lory), ko da me ne poznaješ i ti mene NIKAD ne zoveš Lory... Kako god. namcor

Kupila sam cipele za krizmu, neke sa petom. Prošla sam cijeli grad niš nisam našla, vidjela ove, nisu mi se nešto skroz svidjele al sam ih kupila jer mi se više nije dalo tražit. Sad opet moram na župni (čovječe!!!). Umrijet ću. Poslije će Maja doć do mene i to je to… Ne da mi se ić. puknucu

Evo onima koji me pitaju brojeve za Gadu-Gadu. (Vi kojima ovi brojevi niš ne znače, zanemarite ovo) smijeh

Maja; 8012852

Miroslav; 7084463

Sara Fortuna; 8585084

Gabi Cagiel; 4293824

Weronika Tacik; 7293838

Piotrek; 8375720

Sebastian; 2833399

Ja; 5324646


To su svi brojevi koje ja znam................. namcor



Opet slike. Danas sam odlučila vam pokazat da i u Poljskoj ima ljudi koji navijaju za Rijeku!!! smijehsmijehsmijeh To je jedan Poljak koji se sviđa(o) mojoj frendici. cerek Ovaj iza je totalni čudak.... bang

Image Hosted by ImageShack.us smijeh

To je sve za danas...
pa pa

- 14:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

srijeda, 10.05.2006.

EVO MENE (O ČEMU- OPET O... POLJSKOJ)

Šta ima novog? Oću još o poljskoj??? Kad me već molite... cerek

Šta je još bilo? A, da dvoje njih su napali neki huligani. Pazi ovo: s jedne strane imate poljske dečke koji su tolko mirni, dobri i pristojni (ozbiljno) i s druge su ti huligani koji bi sve napravila za 10kn. Uglavnom, napali su Marina i Damira, Marinu su uzeli 50 zlota (100 kn) a Damir je pobjego a prijetili su mu nožem. Ma ne znam, mislim da bi im ja dala (al ne sve)- još najbolje da me tamo ubiju. Još su Marinu dali nastavnici 50 zlota i od njegovog poljaka roditelji nešto para- pa se vratio s više para nego što su mu uzeli uzeo. E, pazi ovo, od svog poljaka je dobio za dar BREZU (drvo!!!). Ja mislila da se šali a ono... I pukla mu na pol puta, al se sama "zalijepila". Kako god. burninmad

Mogla bi ja još puno pričat o Poljskoj... al nastavit ću sutra. Sad idem u grad kupit cipele za krizmu. A neke s petom valjda... Čujemo se. namcor


Po običaju, evo fotke. Nemojte se uplašit , to je samo Sandy. Kako je cakana. Ubit će me ako vidi da sam stavila ovo na blog jer mrzi tu sliku... Ja ću ju UOKVIRIT, pa nek ona kaže šta god hoće!!! naughty


Image Hosted by ImageShack.us

CIAO!!! wavewave

- 14:01 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 09.05.2006.

Hello!!! mahmahmah

Oću natrag!!!! burninmadburninmadburninmad

Ne mogu smislit školu! Idući tjedan tri kontrolna, u subotu probe za krizmu, u nedjelju krizma... a kad bi se ja trebala odmorit???

Ma nikad meni se čini...Uspjela sam instalirat Gadu-Gadu. To vam je neki program za chatanje samo s frendovima (poljski program) da bi se mogla dopisivat s poljacima. Jedva čekam.

Moram ovaj tjedan ić danas, u četvrtak i u subotu u crkvu zbog krizma (i u nedjelju naravno). Ja nemam blage kad ću ja spavat.

E, pozdrav društvu ovih cura što su mi ostavile komentar na prošlaom postu... u mom društvu samo ja slušam Green Day i par metalki... pa fala Bogu da postoji i neko normalno društvo. Fora su cure, dobar ukus u glazbi.

Ništa moram ić... čujemo se sutra! wave



p.s. evo piotreka i maja (ako ne znate ko su pročitajte prethodni post). Kako su slatki???!!!! cerekcerekcerek

Image Hosted by ImageShack.us

- 14:39 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 08.05.2006.

Bok ljudi!!! roflroflroflrofl
Bila ja u poljskoj!

Hoću natrag!!!!!!!!!! lud

Bilo mi je suuuuper.

Hoću natrag!!!!!! lud

Ful mi nedostaju Poljaci, skroz sam se sprijateljila s njima. Moja Poljakinja je super, malo čudna- cijelo vrijeme je na netu, piše brže od ikog na svijetu. Sluša Green Day, The Rasmus, Fort Minor itd. Jedini problem je to što sam bila od škole 5 km, al ipak sam cijelo vrijeme bila s društvom. O ovom ću pisat još iduća dva tjedna (tek da znate). blablablablablabla

Najvažnije je da se Maja zaljubila!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Plakala sam zbog nje. Njem prvi dečko- pa Poljak. Bili su zajedno samo par dana al su bili skroz slatki zajedno!!! Stavit ću vam najluđe slike kad nađem vremena!!! (slikala sam oko 600 slika... ne znam zašto mi kažu da nisam normalna).cerekcerekcerekcerekcerekthumbupkisskiss

Šta još? Da, treba 20 sati do Poljske ali nismo mogli i da smo htjeli spavat. Zašto? Zbog Sandy! Ta se smijala 4 sata bez prestanka. E, samo što ju nisam zadavila... Spavala sam samo sat vremena, i to kad je ona zaspala. Čim se probudila, cijeli bus je bio budan. Dobro, u povratku nam se smilovala pa smo čak spavali dva sata!!! puknucupuknucupuknucuburninmadburninmadburninmad

JOJ... JA BI NATRAG!!! puknucupuknucupuknucu

Kako je tamo sve jeftino, a ja čuvala sve pare za zadnji dan. Pa zadnji dan došli u neku Plazu- tamo sve skupo a i nema izbora... Ful mi je žao što nisam nakupovala više stvari. Zamislite ovo, svi sladoledi 2 kn, prsteni 2 kn, čokolade 3,4 kn (npr. Twix 3 kn- di to ima???)...... Kupila neke majice po 60 kn, ma ostalo mi još para. bangeekeekeek

E, sad neš užas. Jedno jutro ja se probudi, mobitel ne radi!!!!!!!!!! I nije uopće proradio, ma nema frke- KUPIT ĆU NOVI ovaj tjedan!!! thumbup

Ajd ciao svi koji ovo čitate (ne znam zašto se mučite)! Moram ić, ma napisat ću još neš na informatici- sad idem!!! BOK!!!!

mahwavemahwavemahwavemahwave

- 13:17 - Komentari (3) - Isprintaj - #