<body> Hey yo kiwie. - Rock is the life. &hearts - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

* .Umjetnica tvrdog srca. *

Pitaj me štagod.^^


Get Free Music at www.divine-music.info

Get Free Music at www.divine-music.info






* GREEN DAY *

Image and video hosting by TinyPic

&hearts &hearts &hearts &hearts

Image and video hosting by TinyPic
My eyes.^^

- Intro -



Dobro došli u blog jedne kreativne djevojčice koju nije briga za ništa i koja ne mari za pola stvari u životu,koja još traži prave prijatelje i koja je samo željna zabave i provoda,a i ljubavi :$

Image and video hosting by TinyPic

Škartaj me.^^

Image and video hosting by TinyPic

Ne kradite moje slike,ne kopirajte me,čitajte posteve.^^

smijeh




credits

design: * Funky ART *

kostur: ldesigns


subota, 11.09.2010.

Hey yo kiwie.

Hej jo kiwe.
[tako se izgovara :D]
Evo odlucila ja nap osobni blog i napisat post :D
Posto je ovo prvi nemam toliko tema da pisem...Hmm...Dakle..
Na ovom blogu mi je puno stvari pomogla SARA ! <3 Ona je moja
naii prijateljica preko ovog,sam staa nema bas mogucnosti
da se vidimo -.-'' Al svejedno ju volim.Najviše &hearts
Kao što vidite opsjednuta sam Green Day om xD
Al nisan toliko puno :) Ima tu i Paramore,G'n'r,Bon Jovi itd...
Posto je ovo prvi post neču vas dalje gnjavit :)

Čaos.

x Ovaj post je preglupo napisan,obrisat ču ga kad dode sljedeći :)

Image and video hosting by TinyPic

Ja i Ana.



| 26 | .0staWi.tRag. | b0 | ×P |