03

utorak

prosinac

2013

NASLOV JE NA KRAJU





Taman san ispijala kahvicu u miru božjem kad mi je zazvonija telefon.
Eeej,di si vikala mi je prija u slušalicu,ka i obično…Evo me kod tebe za par minuti, stavi kavu….
Nastavila sam pit kavu i om,om,om-at. Znala san da će doć za uru i više,taman dok ommeditiram šta imam.
Nisan je čula i vidila danima, nije se javljala na telefon, i prosto san bila već malo zabrinuta…
Uletila je u kuću ka tajfunica, ka i uvik. Priskočila kerušu i bacila se na kauč.I nije prestajala govorit.
-A jes vidila ovi referedun,a? Sve san ti ja pratila,uzela san par dana godišnjeg, da mi ne bi šta il kogod promaka… Lipo iz prikrajka da vidin kako će se ko očitovat, da ne bilo zaheba poslin, ka ono, nisan ja bidna znala…
I na kartu san vodila bilješke, sve ko je za i koje protiv. A, neće mi niko više moć prodat ćvarke pod bubrige…
Uvik je gledan malo ka ebete, kad mi tako počne s pričon, jer nikad ne zna šta misli i šta mi ustvari oće reć.
Onda mi je uvik najbolje mučat i pustit je da lanprda.
Mavala mi je s kartušinon prid noson, sve je bilo išarano crvenon i plavon kemiskom.
-Vidi,an…upirala je prston u kartu. Vidi ovog seronju,psmtr…
Muva ženske po fejsu, govori da mu je žena glupa ka tava i da šnjon nema ništa,nego živu ka brat i sestra i da će jon lansirat odjeb…
A vidi,viiidiii! Potpisa je ZA! I još je lajka onu Markićku…
A vidi ovoga, vidiii! Oni smišni mali šta san zbog njega visila po cile dane u teretani i ošušila se skoro ka suva šljiva….
On je PROTIV! Ma znala san ja odma da tu nešto ne štima čin nije tija sa mnon na kavu…
Ja san je i dalje malko gledala u čudu,a ona je vrtila po svojon kartušini i vas se bila zaškarpunila…
-A vidi ovoga…
Donila san čašu vode i cukra, za svaki slučaj i stavila joj na stolić.
I jedan Persen pride. I čekala da uvati zraka.
I čekala…
-Ma vidiš ti to, počne ona, ja san uvik bila za ljucka prava, i neman ništa protiv nikoga, al kad bi se opet udavala, ja bi se radije udala za štagod muška, nego za žensko.
Ja san klimala glavušon ka u znak odobravanja.
-Ofsroz -rekla san joj, i ja isto.Evo naprimjer, ti si meni najbolja prija al majketimile nikad se ne bi udala za te…
-A, jel…a šta meni fali? Prija je uzdigla obrvu i ka malo me ispitivačko-šticasto pogledala.
-Ma mislim, bi odma da san muško, al nisan i šta si još ono tila reć…. brzinski san se škapulala.
- I neman ništa protiv gejeva,a jbt, svako zgodno muško koje pogledaš je gej.Al,ma evo,reci pravo, svaki treći brak je razveden,il ljudi žive nako na divljaka,a oni bi se tili ženit… ma nek se žene,razvode,dilu imovinu,imaju jubavnike, pišu predbračne ugovore, uostalon, šta bi njima bilo bolje nego nama.
Opet san klimala glavušon,jerbo prija to najbolje zna.Dvaput se udavala i razvodila, al uvik govori da viruje u onu pravu jubav i da je negdi sigurno čeka treća-sreća,pa makar i u staračkon domu. Al da bi je ona isto rado doživila prije dentjerizacije,inkontinencije i demencije…
-I viš sad,nastavila je prija,šta se tiče muškića koji bi nan preostali, isto mi je dalo zercu mislit…
-Jel,a šta? - baš sam bila kurjožasta.
-Ma znaš ti da ja ne generaliziram, i da ne mislin da su svi muški isti, jer da se tu i tamo nađe i koji šta vridi…al vidi opcija…I tu prija izvuče papir i lapiš i počme čitat naglas:

1.Dinaroidno-balkanski tip,
pravo muško, pater Don familijans, brine o materi, nejačadi,autu,balotama,jubavnici,ženi.
Donese sve šta mu ostane iz kladijonice.
Tu i tamo zalopati ženu.
Nediljon se ispovidi i pričesti.

2.Urbano-južnoslavenski tip,
mačo mužjak (ima i lajt varijanta)
isto muško,brine za jubavnicu,ženu,nejačad,bivšu ženu ( u vidu visine sporadične alimentacije).
Opali koju trisku il smisti ženu u kakvu ustanovicu.
Ne ispovida se i nikome ne polaže račune, osim tu i tamo Uskoku.

3. Nit pirka nit kanjac tip,
nit smrdi nit miriše.
Use, podase i sve za se.

4.Polugej icokej tip,
brine o kući,nejačadi,garderobi, jubavniku, ploćicama na
trbuju, lipo miriše.
Kad radi pola plaće donese doma, pola ostavi u teretani.

5. Maca papučarica tip,
brine o ženi,nejačadi,štajezaručak i teve daljincu.

6.Nije s ove planete tip,
( izmišljeni lik )

Prija je pogledala u me značajno…
-A šta kažeš? Jesan li šta zaboravila napisat, reci…
-Jesi. Naslov. " Šta renferendum učini od čovika ".



<< Arhiva >>