31

četvrtak

ožujak

2016

Kriv(lj)a je partizanska, a ne četnička Srbija



Presuda Vojislavu Šešelju je pokazala kako privremeni međunarodni sud za ratne zločine na području bivše Jugoslavije ne smatra četničku Srbiju kao krivca za rat i počinjene zločine, već partizansku Srbiju.
Sudili su socijalistu Miloševiću (poborniku antifašizma i partizanskih tekovina, JNA proizišle iz partizanštine i državnog vrha proisteklog iz partizanske ideologije).

Utjecaj (četnika) Šešelja pored vojne policije, milicije, JNA i državnih (sigurnosnih) službi je (po ICTY-u) minoran. Odgovorna je partizanska Srbija.
Sve zablude partizanštine (proruske krvave boljševičko-ateističke ideologije) se sastoje u prikazivanju zločinaca humanistima (zašto onda Srbija 91. ili 92. nije procesuirala Šešelja?).

Priznavanje nedjela (progona, ubojstava, genocida, ...) ICTY je potvrdio u prijašnjim presudama. Teška nedjela protiv ratnog prava nije mogao počiniti bilo tko. Šešelj je sa svojim dobrovoljcima odraz (četničke) nacionalne Srbije (za koju ICTY ne nalazi dokaza da je imala oružane i organizacijske snage planirati i provesti zločinački plan genocida i etničkog čišćenja, sudjelovala je kao popratna snaga). Tužiteljstvo nije dokazalo (ili se nije ni trudilo dokazati) ozbiljnost sinergije četničke paravojske i državno-vojnog plana stvaranja Velike Srbije.

Krivnja partizanske Srbije iznova postavlja ulogu partizanske Hrvatske u stvaranju uvjeta za krvavi rat i nekažnjeno divljanje srpske vojske po prostorima bivše države. Komunističko-jugoslavenska ("antifašistička") klika je stvorila monstruma koji je nekažnjeno poharao prostore bivšeg sfrjota.

Poluge i kontrolu razaranja i uništavanja su stvorili titoisti, i iskoristili za svoje ciljeve. Prijetvornost titoista ne oslobađa ih krivnje.

Krivlja je partizanska od četničke Srbije.

jna granate i četnik, u Vukovaru


Oznake: presuda Vojislavu Šešelju, ICTY, stvarna odgovornsot Šešelja, krivnja partizanske Srbije, titoisti

1000 b(l)ogova (o komunističkim zločincima)



Hrvatska se guši (utapa) u socijalističkoj baruštini (krivo učenih i naučenih poimanja).
Društvo (totalitarno) satkano od sustavno pozicioniranih (totalitarnim sustavom izvitoperenih) osoba pruža otpor svakoj promjeni (nabolje).

Povećanje nadoknade za dopunsko osiguranje pokrenulo je val (neutemeljenih) kritika.
Pojašnjenje o potrebi povećanja nadoknade (sa 70 kn na 89 kn)(iako su prije propisa o 70 kn naknade umirovljenici (ne svi) plaćali 50 kn, a zaposleni 150 kn) izaziva zazor (o logici i pouzdanosti (socijal-nacionalističkih) kritizera.

Zakon o zdravstvenoj zaštiti (po uzoru na socijalističke zakone, koji su većinom prepisani uspostavom RH) naglašava pravo svake osobe na zdravstvenu zaštitu (??), ali obavezu svake osobe brinuti o svome zdravlju (što podrazumijeva i organiziranje i plaćanje zdravstvenog osiguranja).




Tipski primjer socijalističke svačije i ničije odgovornosti. Zakon (kao pravni akt nije razdijelio odgovornosti i obaveze već taksativno nabraja što sve imaju pravo (obavljati) subjekti (navedeni u pravnom aktu). Titoistički komplot.

Od svih zakona kojima se (nevješto) reguliraju odnosi u zdravstvu, niti jedan ne navodi obavezu besplatnog ili jeftinog zdravstva. Istovremena (totalitaristička) odgovornost državnih tijela i pojedinca za zdravstveni sustav (u kojima pojedinac sudjeluje izdvajanjem novčanih sredstava (kroz fondove ili poreze)) ukazuje na titoizam kao izvor svih zala.
Moje zdravlje, moji novci (makar pristao na zdravstveno osiguranje), moja obaveza (zašto bi država imala ikakva prava pri tom?).
Ustrajno podržavanje državnog prava dodjeljivati prava kome poželi (od novaca iz državnog monopolnog statusa) postaje iritantno, optužnica titoizma kao zločinačkog sustava.



Oznake: socijalistička obilježja, totalitarno društvo i posljedice, dopunsko zdravstveno osiguranje, nesavršeni (soc)zakonski okviri, obaveze pojedinca i državnih tijela, titoizam

Šešelj (Hrvat u Haag-u i Beogradu)



Socijalistički (titovi i titoistički zakoni), prepuni pravnih (marksističko-socijalističkih) novotarija, služili su brisanju nacionalnih granica, civilizacijskih granica.
Ustrajavanje na unitarnoj Jugoslaviji prouzročilo je (u međunarodnom pravu) stanje zbunjenosti (i pokazalao kako međunarodno, a posebno ratno, pravo nisu razvijeni do stanja uspostave stalnog suda ...

Očiglednost Šešeljeva djelovanja (žrtve i razaranja) nije zastupano, već je tužiteljstvo ICTY-a (u okvirima prava i instrumenata kojim raspolažu) nastojalo stvoriti općeg krivca za rat. (Rat je složenija pojava nego li se pretpostavlja.)

Obrazloženje oslobađajuće presude (Hrvata, Šešelji su Hrvati iz Ravnog - zaselak Mareva Ljut) podrazumijeva obraćanje pozornosti na nesavršenost (time i nemogućnost pravičnosti) takvog prava.
Obrazloženje suca o nepostojanju čvrstih dokaza o umiješanosti Šešelja u procese ratnog zločina (koje sankcionira ICTY; jer je ICTY manje slučajeve ratnih zločina prepusti nacionalnim sudovima) nije oslobodio Šešelja krivnje od počinjenja ratnih zločina, već samo onih ratnih zločina za koje ga je optužilo tužilaštvo.

Sagledavanje prava i pravde, posebno u okvirima ratnog prava, i nemogućnost zadovoljavanja pravde takvim pravom posebno nas mora usredotočiti na drugu važnu pojavu koja je pospješila nepravdu: jugoslavenstvo i komunizam-titoizam (koji su iskoristili sve propuste ratnog prava za potpomaganje nekažnjenog širenja Srbije i Srba (posrbljavanjem).
Šešelj je Hrvat, srpsko-četnički zločinac, poturica koji je sanjao teritorijalna osvajanja (klanjima), mrzitelj muslimanstva i katoličanstva ... ali ICTY to nije prepoznao (i označio ga kao pokretač zločinačkog rata; ICTY je u pravu (Šešelj je sitni kriminalac sa pozamašnom kartotekom krvavih zločina ...), sluga zlog).
ICTY je osnovan s namjerom suditi za ratne zločine na određenoj razini (piramida utjecaja), niže razine je prepustilo nacionalnim sudištima. Presuda ICTY-a Šešelju označava ga kao manje značajnog (jer tužiteljstvo nije dokazalo njegovu upletenost u stvarne procese pokretanja vala rata i kršenja ratnog prava). Time je najvećim krivcima za kršenje ratnog prava poručio kako se neće sakriti iz Šešelja (kojeg nisu proglasili nevinim, već su donijeli oslobađajuću presudu jer nema nedvojbenih dokaza o njegovoj upletenosti u ratne zločine na nivou zbog kojih je osnovan ICTY). Šešelj je oslobođen zbog nedostatka dokaza, ali nije proglašen nevinim. U protivnom bi presuda glasila oslobađajuća zbog nepostojanja krivnje.
(Zbog tog moramo više posvetiti pozornosti titoistima-jugoslavenima koji su stvorili okvire nemogućnosti dokazivanja krivnje od zločinačkih marioneta koje su (iako Hrvati) činili/prikrivali srbijanske genocide ...)


Od Šešelja su veću štetu počinili razni Mesići, Manolići, Boljkovci, Blaževići, Bakarići, partizanski odredi, partijske organizacije, socijaldemokrati, Pusići, Račani, jugoslavenčine, anacionalisti, ateisti zaogrnuti plaštem prorusko-prosrpske politike posrbljavanja i širenja Srbije.


Oznake: socijalistički zakoni, marskistički koncept, civilizacijske granice, državne granice, ratno pravo, nesavršeno pravo, istinski kreatori ratnog meteža, politika širenja Srbije

Za dom



Socijalistička praksa nepotpune i zamršene definiranosti i pravne regulative prati nas i u demokratskoj Hrvatskoj (popudbinom titoističkih kadrova i titoističke logike (pozicioniranja putem diplome a ne usvojenih vještina i znanja koje bi trebale biti jamstvo sticanja diplome)).

Javno zdravstvo i sustav općeg zdravstvenog osiguranja nisu istoznačni.

HZZO (Hrvatski zavod zdravstvenog osiguranja) i HZJZ (Hrvatski zavod za javno zdravstvo) imaju svoje statute i zakonima su određeni u svom (različitom) djelovanju.




Problem dopunskog osiguranja i obaveznog osiguranja predmet su HZZO-a, a ne HZJZ.




Sustav participiranja (čiji je sastavni dio dopunsko osiguranje) i predloženi nadstandard nisu istovjetni. Dopunsko osiguranje je poseban model sveprisutne participacije (doplaćivanja svih koji koriste zdravstvene usluge), nadstandard doplaćivanje onih koji žele bolji medicinski tretman.

Obavezno uplaćivanje zdravstvenog osiguranja je postupak centralizacije sredstva koji me obespravljuje (u očuvanju vlastitog zdravlja).
Naplaćujući prisilno novce za zdravstveno osiguranje (a ne javno zdravstvo) dobivaju mogućnost izbjegavanja pružanja usluga (s izgovorom o državnom dugu, gubicima u zdravstvu, neispravnoj opremi, nedostatku kreveta, ...)).
Umjesto da sa svojim novcima dolazim liječniku i po zakonu ponude i potražnje odlučujem je li ustanova sposobna pružiti medicinsku uslugu koju trebam, nalazim se u stanju više sile (političkog odlučivanja o uslugama na koje imam pravo, listama zbog neispravne opreme ili nedostatku liječnika, ...).
Zaista, onaj tko nema spoznaju o beskorisnosti takvog zdravstvenog osiguranja ne zaslužuje bolje. Ali oni koji su se uvjerili u nedostatke hrvatskog zdravstvenog sustava imaju pravo na vlastiti odabir (osiguranja ili neosiguranja) skrbi o vlastitom zdravlju.
(Odlazak specijalistima koji imaju 8000 kn mjesečna primanja uvreda je za moj intelekt (jer su ti novci nedostatni za povratak uloženih sredstava za školovanje). Kad budu imali 50 000 kn mjesečno (ili više) rado ću pristati na zdravstveno osiguranje čije osiguranike oni liječe.)

Želja mi je doživjeti reformu zdravstva nakon čega ništa neće biti besplatno, a pacijent će svojim sredstvima (makar kroz osiguravajući fond) raspolagati na svoju korist (a da pri tom liječničko osoblje ima primanja adekvatna njihovim kolegama u razvijenim zemljama). Tu varijantu (sit vuk, a miši bijeli (veliki) i cijeli) (uz komunjare koji se bore za socijalizam) nećemo skoro vidjeti.
Ako HDZ ne načne taj sustav centralizacije sredstva (i obespravljivanja pacijenata, liječničkoga osoblja (niskim primanjima)) totalitarizam će se ustoličiti kao trajni sustav (protivno demokraciji).

Za dom!


Oznake: socijalistička praksa, pravna zamršenost, pozicioniranje bezvrijednim diplomama, javno zdravstvo, zdravstveno osiguranje, stauti i zakoni, zakon ponude i potražnje, pravovremena usluga, pravovaljana (stručna) usluga, centralizacija srestava, tottalitarna država

29

utorak

ožujak

2016

Zdravstveni sustav (totalitarno jednoumlje)



Socijalizam na bolesni način


Sustav zdravstva koji smo naslijedili iz totalitarnog mraka (gdje je sve bilo besplatno (??)) nismo tranzicijom reformirali u demokratski model upravljanja i planiranja vlastitih potreba.
Zdravstveno osiguranje ima neke zajedničke osobine s drugim oblicima osiguranja.
Osiguranje (financijsko) od slučaja nezgode podrazumijeva uplatu premije pod određenim uvjetima (procjeni rizika nastupanja neželjenog događaja) i isplatu određenog iznosa (ili pružanja usluge u određenom iznosu) kao nadoknadu za nastalu štetu.

Model općeg (obaveznog) zdravstvenog osiguranja u Hrvatskoj podrazumijeva obavezno izdvajanje poslodavca iz primanja zaposlenika i uplaćivanje u zdravstveni fond. Zakonom propisani iznosi uplata prvi su krivi korak u tvorbi sustava zdravstvenog osiguranja.
Rizici i visina (osiguranja) ne mogu biti jedno-obrazno određeni (što država u svojstvu zakonodavca čini).

Drugi krivi korak takvog sustava je određivanje razine odštete/usluge koju zdravstveni fond (kao osiguravatelj) isplaćuje/pruža osobi kod koje je nastupio neželjeni (osigurani) događaj. Postoje osobe koje više ulažu u prevenciju, ali su i voljne više uložiti kad nastupi oboljenje. Jednoobrazni sustav pružanja svima jednake razine medicinske usluge time je uskratio mogućnost pojedincu pravovremeno i dostatnu brigu za vlastito zdravlje.

Centralizacija sredstava (namijenjenih zdravstvenom osiguranju) osporavao pravo vlastitog raspolaganja sredstvima u svrhu prevencije i saniranja zdravstvih problema. (Razina državne koruptivnosti uz godišnji fond od 24 milijarde kuna je nevjerojatnih razmjera ... postoje grane medicine koje nelogično upravljaju skupljenim novcima (što nedvosmisleno ukazuje na urotu i otuđenje novaca zdravstvenih osiguranika).)
U Hrvatskoj je razina zaštite na radu na niskim granama (većina ne koristi obavezna zaštitna sredstva). Što najčešće strada a nije vidljivo (do oštrom oku (logičnom umu))?
Sluh (procjenjuje se da je u Hrvatskoj preko 300 000 osoba s oštećenim sluhom u mjeri da im je potrebno slušno pomagalo). Zapanjuje medicinska usluga koju osiguravatelji pružaju oštećenicima. Razina slušnih pomagala koje možete zamijetiti kod nagluh je porazna (nagluhi se ne koriste slušnim pomagalima iako na takav način pospješuju progresiju nagluhosti ...). Novčani iznosi za slušna pomagala, koje HZZO isplaćuje za slušno pomagalo (u Hrvatskoj je, začuđujuće, propisana nadoknada za jedno slušno pomagalo ( iako je nagluhost, ne nužno, uobičajena na oba uha)) propisana je razinom kvalitete slušnog pomagala (od nekoliko tisuća kuna). Ono što liječnici (ovlašteni za propisivanje slušnih pomagala) rade kriminal je širih razmjera (usmjeravanje pacijenata, lažiranje uvjeta propisivanja pomagala, ... korupcija (različitih oblika)).

Stomatološka zaštita je primjer nelogičnosti modela osiguranja. Bolesti zuba su toliko učestale da bi mogli procijeniti rizičnost događaja kao siguran događaj (npr. karijes je raširen u preko 96 % (hrvatskog) stanovništva). Čemu onda osiguranje? (Svi plaćamo svoju štetu!)

Zaključak: model obaveznog zdravstvenog osiguranja u Hrvatskoj je relikt socijalističkog jednoumlja (totalitarnog mraka), pri čemu je pojedinac prisiljen na novčana ulaganja, jedno-obraznu razinu medicinske usluge i (političku) poslušnost (u totalitarnom sustavu). Prisiljen je i pasivno promatrati koruptivno ponašanje, netransparentno i samovoljno raspolaganje zajedničkim sredstvima.
Zdravstveni sustav (kakav poznajemo) nije besplatan, nije pravovremen i nije pravovaljani (do odabranim).
Tranzicija je trebala pospješiti skidanje okova ropstva totalitarizma i jednoumlja (a ne prouzročiti zaštitu poluga održavanja totalitarizma najavama kvazi reformi teritorijalnog ustroja (po kojem bi uštedjeli 500 milijuna kuna a potrošili dodatnih 800 milijuna kuna na uspostavu novog teritorijalnog ustroja ...).

Ako tko ima sposobnost transformirati hrvatsko društvo u moderno društvo sloboda tržišta rada, sloboda tržišta rovba i političkih sloboda to je HDZ (ali bez I. Šukera i G. Marića ...).
Vrijeme je za kvalitativan pomak ka modernom društvu (sloboda i rada). Vrijeme je za ukidanje (bespotrebnih) centralizacija sredstava i korištenja tih sredstava za održavanje političkih (i ostalih) nesloboda ...

Mi vas vidimo, vi nas ne čujete (kad vi nas ugledate, mi vas nećemo čuti)!

(Brojno zdravstveno osoblje, svakodnevno predano humanoj nakani pomagati bolesnicima, ovim nije prozvano ... samo je ukazano na njihov težak položaj pri obavljanju uzvišene misije.)


Oznake: totalitarni mrak, zdravstveno osiguranje, krivi koraci, pravovremena i pravovaljana medicinska usluga, slušna pomagala, stomatološka zaštita, nije besplatno, nije pravovremeno, nije pravovaljano, centralizacija sredstava

28

ponedjeljak

ožujak

2016

Sretan Uskrs (zemljani radovi)



Hrvatska je jugoslavenštinom (orjunaštvom) i socijalizmom (komunizmom) usporila (ili zakočila) razvoj moderne nacionalne države (kakve razvijene države poznaju).
Teorija (razvoja društva) je podređena, ne marksističkoj teoriji, negaciji zapadnih postavki (što nije marksizam u potpunosti). (Sovjetski savez i titoistička Jugoslavija nisu ustrajavali na marksizmu već na negaciji zapadnog kapitalizma, a branili su se marksističkim naukom kao paravanom za antizapadnu (anti katoličku, anti protestantsku, ateističku (nehumanu)) civilizaciju.)

U tom svjetlu, postavke zapadnog (slobodnog) svijeta o potrebi pojedinca brinuti za sebe (i državu), preobratili su u brigu države za pojedinca.

Poimanje medicinskog sustava (kao osnove iskazivanja brige za sebe) kao temeljnog oslonca održavanja demokracije (pojedinac brinući za sebe u medicinskom smislu ne može dopustiti (zbog troškova i posljedica) potpadanje u ropstvo ili nametanje totalitariznma).
Medicina (zdravlje) je osnova svih sloboda.
Zapadne države (USA) potiču pojedince na slobodno organiziranje zdravstvenog osiguranja (koje je neobavezno) i/ili brige o zdravstvenim potrebama.

Antitezom, Hrvatska je prihvaćajući rusko-sovjetski anticivilizacijski pristup, usvojila sustav državne brige za zdravlje pojedinca ...
Prikupljajući (obaveznim zdravstvenim osiguranjem) milijarde proračunskih novaca, niti osigurava zdravlje pojedinca, niti pridonosi ugledu državne uprave.
Stvorili su državni aparat korupcije širih razmjera. Od isisavanja novaca iz zdravstvenih fondova do selektivnog zapošljavanja (u zdravstvu) i selektivnog pružanja usluga (povlaštenima).
Besplatno zdravstvo je besplatno i pravovremeno samo odabranima.

Sustav mirovinskog osiguravanja je podjednako korumpiran i problematičan. U socijalizmu je sticanje mirovinskog prava proisticalo iz anticivilizacijske postavke kako svi imaju pravo na rad (što bi značilo (anticivilizacijsku) obavezu o nametanju uniformirane potrošnje (roba koje proizvode i oni koji u drugim uvjetima ne bi mogli proizvoditi)), što ne jamči kako su tijekom radnog života prikupili sredstva dostatna za starosnu mirovinu.

Podjednako je "besplatno" školstvo antipostavkama i negacijom razuma postalo sredstvo centralizacije ogromnih novčanih sredstava (koji služe državnoj upravi za kontrolu stanovništva i koruptivne radnje (isisavanja novaca, promoviranja podobnih kadrova)).

Ne želim da mojim novcima dajete mirovine onima za koje sam siguran da je nisu zaslužili (čim su moji novci u pitanju ne postoji zasluga ...), pružate zdravstvene usluge svima osim meni ili mojim novcima školujete konkurenciju koja će me i ekonomski i politički obespraviti. Ne želim da raspolažete mojim novcima, ne želim da upravljate mojim životom. To je moja briga!

Država je svojim uplivom u tijekove tržišta rada i roba bitno (nagore) promijenila društvene odnose. A to nismo htjeli.
Prvi udar demokratske vlasti je nametanje normalnih odnosa u procesima sticanja prava u mirovinskom, zdravstvenom sustavu i obrazovnom sustavu.

Centralizacija sredstava i izvlašćivanje pojedinca u brizi za vlastito dobro su poluge totalitarističke vlasti ...


Oznake: jugoslavenština, orjunaštvo, socijalizam, komunizam, moderna nacionalna država, teorija društva, antiteza, zdravstveni sustav, Ropstvo, totalitarizam, korupcija državne uprave, neučinkovitost državne uprave, centralizacija sredstava, besplatno školstvo i zdravstvo, izvor korupcije, poluga totalitarizma, sticanje prava

26

subota

ožujak

2016

Ratni zločinac (i krivnja)



Ratni zločin (jednog psihijatra) obuhvaća bestijalnost prisiljavanja žrtve i žrtvinih bližnjih u počinjenju zločina. U protezanju zločinačkog čina na sve oko sebe ...
Sustavnost zločina počinjenih u ime srpstva sadrži okrivljenje žrtve, žrtvinih bližnjih, cjelokupne zajednice i cjelokupnog čovječanstva.

Članove obitelji su prisiljavali na odavanje vlastite djece, očeva, braće, ...
Natjeravajući žrtve u minska polja stvarali su krivnju samim žrtvama (o vlastitoj krivnji za neuspjeh prolaska kroz to polje).
Okupirano Sarajevo su prisilili na osjećaj krivnje (prema djeci, starcima, bolesnicima). Svijet su prisilili na osjećaj krivnje zbog nemoći prekinuti okupaciju Sarajeva.
U Srebrenici su prisilili žrtve na osjećaj krivnje zbog nemoći obraniti grad, Svijet i UN zbog nemogućnosti zaštiti enklavu i žrtve, ...

Sustavnost nametanja krivnje osobina je želje za trajno čišćenje stanovništva s nekog područja, pokazatelj genocidnosti i temeljne pripreme za ratno zločinačku nakanu. Jugoslavija je stvorila uvjete srpske genocidnosti (štiteći njihovu genocidnost izraženu u Prvom svjetskom ratu, kraljevini SHS, Kraljevini Jugoslaviji, Drugom svjetskom ratu, titovoj Jugoslaviji i ratu pri raspadu Jugoslavije). Titoisti su uistinu stvorili monstruma (kojeg su hranili svojim lažima i isključivošću, lažiranjem povijesti i jednoumljem).
Ratovi u postjugoslavenskim državama nisu posljedica nacionalizma (kojeg jugoslavenske vlasti nisu mogle obuzdati). Taj rat je produkt komunističke jugoslavenske vlasti (kao krajnji cilj postojanja jugoslavenskih komunista, orjunaša).
Presuda jednom (poluludom) psihijatru ukazuje na pripremljenost (i sustavnost) zločina počinjenih u tom ratu.


Oznake: ratni zločin, ratni zločinac, prisila žrtava na diobu krivnje, etničko čišćenje, genocid, titoisti, svrha komunističke vlasti

23

srijeda

ožujak

2016

Dvije (terorističke) priče


Seobe naroda (migracije naroda) bitno se razlikuju od preseljenja pojedinaca.
Očekivati pri velikim seobama asimilaciju stanovništva i prihvaćanje kulturološko-civilizacijskih odredbi koje vrijede kod domicilnog stanovništva je izraz nepoznavanja odrednica kulture i/ili civilizacije.
Naročito je pogrešno očekivati kulturološku prilagodbu migranata koji ne pronalaze svoje ekonomsko mjesto u društvima u koja su migrirali.
Zatvaranje u vlastite (kulturološke) okvire posljedica su prilagođavanja životu, promjene sredine i neispunjavanja očekivanja (uglavnom neutemeljenih).
Posljednji migracijski val (potaknut njemačkim planiranjem smanjenja troškova i možebitne zakulisne urote s Rusijom)(UNHCR je tijelo UN-a koje skrbi o ugroženim i raseljenim (izbjeglicama)), bespotreban je angažman UN-a u zbrinjavanju pogođenih ratom u Siriji i ISIL-ovim angažmanom) izazvao je i ekonomsku migraciju. Bez plana o stvarnom položaju i ulozi (u novom društvu), stotine tisuća ljudi se zaputila ka obećanoj zemlji (u kojoj ih ne čeka normalan (radno aktivan) život).
Bez obzira na (materijalni) položaj doseljenika, brojnost i vrijeme trajanja doseljavanja određuju sposobnost (i želju) prihvaćanja drukčijih civilizacijsko-kulturnih navika. Zašto bi grupa (doseljenika) koja ima potrebnu snagu za održavanje vlastitih vrijednosti mijenjala svoje navike i prihvaćala strani vrijednosni sustav?
Pojedinci (pri migraciji) koji su se odlučili na promjenu sredine, odlučni promjeniti vlastito poimanje života prilagođavaju se sredini u koju doseljavaju (po vlastitom odabiru). Brojnije (grupno) doseljavanje prati zadržavanje vlastitih vrijednosnih pogleda.
Industrijske zemlje (prihvaćajući potrebu useljavanja zbog pomanjkanja radne snage) napravile su korak naprijed/nazad (?) dopuštanjem brojnog useljavanja (sada, i bez potrebe za radnom snagom, u sustavu međunarodne trgovine (krizama) robama ...).
Brojne kulturološke enklave izvorište su društvene napetosti i mogućeg terorizma. (Iako terorizma bez državnog upliva ne može biti.)


Titova Jugoslavija (umjetna tvorevina boljševičko-orjunaške svite) je sustavno stvarala uvjete širenja i poticanja (međunarodnog) terorizma. Kadar KPJ je ustrajavao na teroru (terorizmu), poticao druge na terorizam (i teror) (komunisti su podučavali ustaše revolucionarnoj praksi ...). Po osvajanju (nametanju) komunističko-terorističke vladavine, proširili su svoje (državom ojačane pozicije) terorističke aktivnosti na druge države. Poticanje komunista u Grčkoj (do britanske pacifikacije), uspostava komunističke vlasti u Albaniji, potpomaganje iračkog režima (Saddam je boravio u Jugoslavije prije osvajanja vlasti), potpomaganje kmerskog režima (Pol Pot je boravio u Jugoslaviji prije osvajanja vlasti u Kambodži), potpomaganje libijskog režima (Gadaffi je boravio u Jugoslaviji prije osvajanja vlasti u Libiji), distribucija oružja (revolucionarnim pokretima), školovanje agenata i vojnih osoba, prikrivanje terorista (Carlos, Abu Nidal, ...), ...
Sustavnost državne uprave u servisiranju terorističkih grupa i pokreta stvorila je klijentelu koja i danas (međusobno) koristi hrvatsku državu za održavanje vlastite (zločinačke) pozicije. Tito je koristio Jugoslaviju za nesmetano potpomaganje međunarodnog terorizma, titoisti koriste Hrvatsku za nesmetano podržavanje terorizma.
Kulturološko nametanje obrazaca.
Hrvatska je taoc zločinačke skupine (titoista), koja u ime Rusije koristi državne instrumente (p)održavanja terora.

Otklon od marionetske (zločinačke) proruske (terorističke) vlasti i okretanje radu/marljivosti/nadarenosti kao osnovnim vrijednostima zadaća je nove (hdzovske) vlasti. Odvesti Hrvatsku u krug uređenih država koje omogućavaju boljitak vlastitom stanovništvu.

Normalno, padom Jugoslavije, Iraka, Sirije, ... (država koje su poticale i potpomagale međunarodni terorizam), stvoren je ISIL (država koja to nije, ali podržava terorizam, uz potporu hrvatskih kmera -titoista) s obavezom širiti terorizam.


Oznake: migracije naroda, migracije pojedinaca, prihvaćanje nove kulture, sposobnost i želja asimilacije, države koje su podupirale terorizam, uloga Jugoslavije, titoisti

22

utorak

ožujak

2016

Terorizam (kakav nam ne pokazuju)



Mafije i terorizma nema bez državne zaštite.
Rat i društveni sukobi su uobičajene pojave (podnošljive unatoč velikim gubicima) jer uspostavljaju liniju razdvajanja.
Terorizam je podmukla rabota (koje se klone i napadnuti i oni u čije ime se napadi vrše).

Teror je stanje nepodnošljivog mira, koji prije ili kasnije ubere (slučajne) žrtve.
(Komunističko-partizansko-komunjarski kadrovi moraju navedeno imati na umu, jer su koristili teror u Kraljevini, u ratu i iza rata.)

Uloga države/država u terorističkim napadima koji potresaju europske gradove je sustavna. Bez podrške državnih službi u organiziranju, zaštiti terorističkih grupa i dostavi ubojitih sredstava teror je nemoguć.
Hrvatska, premrežena rusko-srpskim agentima (i ulizicama), odškolovanih na postavkama međunarodnog terorizma (distribucije oružja, potpomaganja uspostave proruskih režima pučevima, stvaranje mreža spavača, agenata ...). iako članica NATO pakta sustavno nastavlja sa potporom međunarodnom terorizmu.
Cijeli prošli državni vrh je sudjelovao u pogubnim i zločinačkim nastojanjima stvoriti metež.
Zlouporaba političke moći (korištenja državnih funkcija) za obavljanje takvih (specijalnih) zadaća je osobina orjunaško-kukurikavske (račanovsko-milanovićevske titoističke) proruske partije (koju treba zabraniti).
Kome pada na pamet stvarati socijalizam, da bi uopće postojala partija kojoj je to program?
Titovi pioniri (zločinci), jahači apokalipse u misiji sijanja terora ...
Bez državne zaštite i supomoći nema terotizma. Spomenuta titova država je prednjačila u potpori terorizmu.
U tom kontekstu neophodno je sustavno zabraniti obnašanje vlasti titovim sljedbenicima koji su sustavno školovani za provedbu terorizma, lustracijom i kaznenim progonima.



Oznake: mafija, terorizam, odnos prema terorizmu, sustavna uloga države, titoisti sustavno školovani za terorizam

Avioni i Ukrajina



U krajini nisu uspjeli ...


Ruska (škola) navika pokazivanja mišića (amerikancima) izazvala je mnoge (bespotrebne) ratove. (Od Rusa ne možete očekivati što pametnije ...)
Interesantna je "balkanska" ruta migranata (koja je skrenula s "Balkana" u naše krajeve i incidenti s mađarskim vlastima koje je prouzročio Ostojić (naguravajući teroriste, koji su poslije identificirani u napadima u Parizu), služeći ruskoj praksi sijanja straha i terora.

Sad je u žarištu Kotromanović, koji je prije izbijanja ukrajinske krize švrljao (poticao na korupciju pripadnike ukrajinske vojske, i tko zna što još ...)(znamo kako je Gotovinu salijetao ... i sreća naša, Gotovina je ispao iz igre)(sjećamo se kako je salijetao veterane četvrte prije i nakon izbora ... ) po Ukrajini, kontaktirajući ukrajinski vojni vrh.

Sjetimo se uloge (precednika orjunaša) Mecića, koji je skakao u obranu Gadaffi-ja, Saddam-a, ...

Sjetimo se Josipovića (i njegovog sviranja klavir-horror kompozicije u Banja Luci).

Sjetimo se Milanovića i oružja za Siriju.

Lozančić je uistinu nacrtani lik (na čelu SOA-e). Nacrtali ga orjunaški gadovi ...
Zar Hrvatska nije sposobna razoputiti tu orjunašku bandu, lustrirati i/ili povješati, ...
Oni sudjeluju u svrgavanju i namještanju diktatora-masovnih ubojica-terorista. Bez straha da će im se dogoditi isto.
Smrt fašizmu! (bando orjunaška)


Posvećeno svim/novim žrtvama terorizma koji uzima maha ...


Oznake: ruska agentura, teror, strah, bespotrebni ratovi, avioni, remont, Ukrajina, Soča, lustracija, diktaori

21

ponedjeljak

ožujak

2016

Rast BDP-a i porast plaća državnih dužnosnika



Problem hrvatske krize sadržana je u destrukciji orjunaško-četničke prorusko-prosrpske agenture (koja je bila ili je još uvijek pozicionirana u državnim službama). Namjerna destrukcija (uništavanja Hrvatske) koju su provodili sdpovci i kukurikavci prouzročila je sustavno urušavanje hrvatskog gospodarstva.
Bilo kakav oporavak je slučaj i posljedica je globalnih kretanja (protivno sustavnom nastojanju zaustaviti ikakvu gospodarsku aktivnost).
SDP je namjerno uništavao Hrvatsku.

Porast BDP-a posljedica je povećanog prihoda od turizma (u iznosu od 1 milijarde eura), prouzročeno ratnim i terorističkim utjecajima na svjetskom turističkom tržištu. Povećanje BDP-a (1/43)*100=2,32% slučajno je i ne upućuje na gospodarski oporavak. Uz nestabilnost turističkih prihoda, i strukturno je rizično poimanje rasta BDP-a. Dobili smo prošle godine na lutriji 1 milijardu eura ...

Orjunaško-izdajničku zločinačku bandu (punu hvale o svojem obuzdavanju gospodarske krize)(a uništili su sve gospodarske aktivnosti koje su mogli uništiti) treba protjerati iz Sabora, politike i državnih službi. Treba ih strogo pokažnjavati i baciti u lance ...

BDP je uništen (Milanoviću treba zabraniti dolazak u Hrvatsku, ... opančara treba protjerati u stepu).
Lustracija je preblaga mjera koje treba primjeniti. Nasilje i kazneni progoni.


Oznake: kriza, pad BDP-a, agentura, destrukcija, zločinci, kazneni progon

18

petak

ožujak

2016

Saborski opančari



U (Državnom) Saboru RH zasjedaju parlamentarni zastupnici.
Bez obzira na način izbora i (neobvezujući) oblik zastupničkoga mandata (pogotovo jer je neobvezujući) zastupnici imaju obavezu u Saboru (parlamentu) djelovati kao zastupnici. Zastupati (nekoga ili nešto) obvezuje suvislo obrazlagati stavove, gramatički i logički jasno izlagati misli koje koriste državi ili određenoj (društvenoj) skupini.
...

Primjer Milanovića (bivšeg premijera), koji je u saborskoj raspravi o proračunu iznio niz (vlastitih/ ili ruskih) gledišta o instituciji kreditnog rejtinga zapanjuje.
U (Državnom) Saboru (Državni sabor RH) postoji "zastupnik" koji (ne zastupa nikoga poznatog, pretpostavka je kako zastupa ruske tajne službe) svoje stavove o agencijama za kreditni rejting omalovažava tvrdnjom kako njihove procjene "ionako" ništa ne znače ... (jer su kamate u Italiji ionako male unatoč lošim procjenama kreditnoga rejtinga ...).

Personalizacija (osobina krkana sa obronaka "partizanske" Zelengore) parlamentarnog života (isključujući zastupanje) svodi nas na državu s malim izgledima prosperirati u demokraciji.

Agencije za kreditni rejting procjenjuju rizike kreditnoga ulaganja, i posredno određuju kamatnu stopu (koja nije posljedica samo kreditnoga rizika ...).
Zastupnik koji dobije prigodu zastupati u zakonodavnom tijelu nečije interese ne "lupeta" gluposti. Dobro odmjeri kako će predočiti interese koje zastupa i vodi računa o vlastitom biračkom tijelu.
Milanović laže, lupeta, ne zastupa, narcisoidno iritira (jer ionako budale nitko ne primjećuje, a kad ih i primijeti nastupi nasilje). Iz tog proizlazi kako nema biračko tijelo, interesnu skupinu koju bi zastupao. Ali podjednako proizlazi i otužna činjenica na koje je grane spao Sabor (parlament), poslije stoljeća okupacijskih saborovanja (Khuen-Héderváry-a, Nazora, Bakarića, i sl). Narod kojem takvi zauzimaju značajna mjesta nema budućnost.

Sukob Milanovića s (HDZ-ovcem) Bačićem, ima svoju veselu stranu. Milanović optuži Bačića za skupocjene poklone (sat) koje je primio od direktora državne firme (napominjući kako u njegovoj vladavini nije bilo krađa), Bačić spomene kredit za mlade (koje je Milanović iskoristio iako je premašio godine starosti). Milanović (u svojoj tuposti) odgovori kako su neki državni dužnosnici dobivali kredite (kod HBOR-a, državne banke) po 2% kamata a on vraća kredit po 6%. Zaboravio je reći kako je varajući dobio kredit po 4% manjoj kamati što bi na iznos kredita od milijun kuna na rok od 25 godina iznosilo 100% (čitaj: cijelih 1 milijun kuna). Bačić je dobio poklon od maksimalno 30 000 kuna. Nakon toga je nastao pljesak Milanovića i njegovi opančara u saborskim klupama.

S ludima se nije šaliti (oni se vesele jedino kad nešto zabrljaju).


Oznake: parlament, zastupnici, zastupanje, neobvezujući mandat, bivši premijer, razina zastupanja, personalizacija, agencije za kreditini rejting, kamatna stopa, procjena kreditnoga rizika, povlašteni kredit (za mlade)

15

utorak

ožujak

2016

Školujte djecu (ali od namjenskih sredstava koja će se vratiti kroz profesionalni rad)



Poticanje školovanja, kao preduvjet gospodarskog rasta i kvalitetnijeg života, subvencijama za prijevoz đaka i "besplatnim" školovanjem nakon 70 godina takvog modela nema smisla.
U društvu koje nije sposobno shvatiti važnost školovanja u profesionalnom i osobnom životu pojedinca, važno je potaknuti (subvencionirati) (do stupnja razvidnosti benefita školovanja) taj proces (državni intervencionizam). Ali, kad nakon 70 godina takvog poticanja i dalje ne postoji spoznaja o isplativosti i nužnosti školovanja (kao i navike osiguravati neophodna sredstva za ulaganje u vlastito obrazovanje (ili obrazovanje vlastite djece), model "besplatnog" školovanja je bespotreban ...

Ustrajavanje na "besplatnom" i školstvu i subvencioniranom prijevozu đaka je promašen koncept (usmjeravanja osoba na njima beskorisno ponašanje).
Država je izgubila kriterije ulaganja zajedničkih novaca, proizvela hiperprodukciju bespotrebnih kadrova, "besplatno" svela na radno aktivno stanovništvo, ...

Orkestrirano "kokodakanje" o subvenciji prijevoza đaka (besplatno dijeljenje udžbenika u velikim gradskim sredinama, izgradnja školskih objekata u gradskim sredinama, ...) socijalistički je princip prelijevanja novaca aktivnog stanovništva u bespotrebne (šuplje) vreće (potrošnje zbog potrošnje).

Onaj tko ne shvaća potrebu i korist obrazovanja nije vrijedan ulaganja (tuđih) novaca ...

Dosta nam je socijalističko-titoističkih, rusko-srpskih, orjunaško-četničkih, lopovsko-idiotskih modela omalovažavanja rada.
Dosta nam je političkih struktura koje ustrajavaju na modelu nesposobnosti nadoknaditi ulaganje u vlastito obrazovanje kroz prevelika porezna opterećenja i potplaćivanje (po mogućnosti novcima iz vlastite emisije) (na kojima ustrajava apsolutističko-totalitaristička vlast).



Oznake: školovanje, gospodarski rast, subvencije, besplatno školstvo, bespotrebno, "kokodakanje", hiperprodukcija bespotrebnih kadrova, prevelika porezna opterećenja, potplaćivanje, vlastita emisija novca, apsolutističko-totalitaristička vlast

Hrvatska je izgubljena u vrtlogu mediokritetstva



Legalistička Hrvatska nije sposobna nadići titoističku Hrvatsku.


HDZ, stranka (promjena) koja je pozvala na stvaranje moderne Hrvatske (nesocijalističke, neruske, nejugoslavenske, nesrpske, ...) na hrvatskim tradicionalnim vrijednostima (katoličanstvu, okrenutosti zapadu i vrijednostima rada), zastala je na (titoističkoj) točki s koje nema povrataka (jer se nikamo nije pomakla).

Zablude sustavnih reformi (od kojih nije provedene niti jedna značajna) (tranzicija je reforma kojom smo trebali otkloniti sve prosrpsko-proruske okupacijske mjere koje su nas kao društvo oslabili do nesposobnosti održavati teritorij) političkim se manevrima svode na retoričko prikazivanje uspjeha (otklona od titoizma), iako se nismo (osim u proteku vremena i prezaduženosti) pomakli (do spoznaje kako je socijalističko-samoupravna praksa propala, i karakterističnih negativnosti tog sustava koje smo pretočili u negativnosti novog sustava). Danas, socijalizam (titoističkog oblika; protekcionizma ideološki podobnih) produžavamo državnim subvencioniranjem (nadoknade zakinutim u socijalističko doba).

Povratkom titoista (milanovićeve neslavne paranoične lopovske svite) predstečajnim nagodbama pogodovali su "svojima" (koji su uzeli mnogo, iako ih je malo). A prave novce (milijarde kuna) su partijski operativci prelili (ili ih uopće pri zaduživanju nisu ni unijeli u Hrvatsku) na inozemne račune.

Prave reforme (tranzicije) neće biti dok se principijelno vlast ne odrekne pogodovanja (svojim), na ovaj ili onaj način.
Hrvatska se vrti u krugu izmjene na vlasti i naplate proteklih pretrpljenih šteta, na štetu svih nas.
Nitko rad ne poštuje, država dijeli šakom i kapom (nekom šakom, nekom kapom).
Sad je vrijeme za naplatu onih koji do sad nisu dobivali ni od komunjara, niti od HDZ-a ...

(Ja se nadam kataklizmi svjetskih razmjera, jer taj začarani krug degradiranja države i vlasti nije moguće zaustaviti demokracijom ...).
Pobjeđuju lažci, lopovi i izgubljeni,

Hrvatsku moraju povesti oni kojima je zadaća uvesti/vratiti radne vrline kao preduvjet materijalnoga uspjeha (nadarenost i izvrsnost su dobro došle popratne osobine).

Michelangelo Buonarroti The Creation of Adam hand


Oznake: legalistička država, titoistička država, katoličanstvo, prozapadnost, vrijednosti rada, fiktivna točka s koje nema povratka, zablude svih reformi, tranzicija, spoznaja propasti socijalizma, produžavanje socijalizma subvencijama, milanovićeva paranoična lopovska svita, pogodovanje predstečajnim nagodbama, milijarde partijskih novaca, istinska tranzicija, krug naplata pretrpljenih šteta, nepooštivanje rada, degradiranje države, šakom i kapom, lopovi, društveni uspjeh kao posljedica vrijednog rada

11

petak

ožujak

2016

100 000 000


Okupacija Sabora (nesposobnim i pokvarenim osobama) traje.
Platite 100 milijuna € (100 000 000) nekome tko je sposoban izvući državu iz krize. Ovi talibani su nas koštali/koštati će nas 100 milijardi € (100 000 000 000).

Napomena: po zakonu ponude i potražnje, kvalitetan kadar ima cijenu koja je znatno veća od ponude koja ne zaslužuje odgovorne funkcije; ustrajavanje na jeftinom i (nužno) ideološkom solidarnom učešću je partizansko-komunistička zabluda (porobljavanja slobodnih ljudi) - za narod i državu moramo imati razumijevanja (narod nikad ništa nije razumio).
Onaj tko iz socijalističkih ili domoljubnih razloga pristaje na učešće u obnašanju vlasti ne poštujući profesionalni princip uništava i omalovažava ovu državu ... i ne zaslužuje drža(v)ne položaje.



Oznake: sto milijuna, talibani, zakon ponude i potražnje, partizansko-komunistička zabluda, omalovažavanje države

Službe i njihovi zastupnici



U Hrvatskoj je demokracija čudna.
U prošlom je mandatu svojevrsni (ras)pop (sumnjičen za suradnju) "osvojio" saborski mandat (nedoličnim izjavama) i ... nestao.
Don Ivan Grubišić je oličenje idiota (kojima službe popunjavaju izborna parlamentarna mjesta). (Je li taj još uvijek živ ...?? )

Unatoč višestrukom ponavljanju obrasca (zaobilaženja demokratske procedure), MOST (na brzinu sklepana skupina), Sinčić, Holly, ... su iznova službene akvizicije (izigravanja demokracije).
Nastojanja pokretanja referenduma za preferencijalno glasovanje (u doba kad je sdpovska-četničko-orjunaška svita "čerupala" Hrvatsku i gurala je u ambis (bankrota) je još jedan instrument službi u opstrukciji demokracije.

U demokraciji svi želimo biti dobrostojeći (bezobrazno bogati), i nije nas briga za obmane (sportske lige sa Srbima; pjesmuljke napušenih idiota; milanovićeve idiotske govorancije; HRT-ove ruske filmove; pupavčeve srbo-srpske fobije; ...).
Kontrola materijalnih dobara i poluge vlasti su u rukama službi (koje sve zabrljaju).

Samo su suradnici glasni, ostali obespravljeni (osiromašeni).
Demokracija je sredstvo za dugogodišnje zatvorske kazne svima koji opstruiraju sustav vladavine naroda.

Hrvatska se 90./91. nije fizički obračunala s pripadnicima jugoslavenskih službi (ubojicama, zločincima). Danas s njima vodi bitku za pravo glasa ...


Oznake: Hrvatska, demokracija, službe, popuna, obrazac, bogatstvo, suradnici

10

četvrtak

ožujak

2016

Reforma socijalne države



Hrvatska pluta na dnu ...
Iluzija.
Iluziju podržavaju oni koji su nas prikovali za dno (ljudske bijede).

Politička kampanja materijalnog obespravljivanja državnih i političkih dužnosnika (smanjivanja političke države), protivna je dobroj nakani transparentnog i učinkovitog upravljanja (zajedničkim) dobrima.
Država i njena funkcija (javnog servisa) zajednički je interes i morali bi se (protivno orjunaško-boljševičkim propagandnim nakanama) istinski brinuti (financirati) "dobru" državnu upravu (pojmove vlast i upravu mijenjam s namjerom osporiti bilo kome (do narodu) vladati ...) naše zajedničke interese.
Dobra uprava ("vlast") (po zakonu ponude i potražnje) znači i dobra primanja državnih službenika ...

Država koja planira državni proračun s deficitom (daljnje zaduženje) nije sposobna biti socijalna.
Umjesto traženja ušteda na političkoj državi (reforme državne uprave), neophodno je reformirati socijalni sustav (ukinuti i reducirati socijalnu državu).
Besplatno školovanje, besplatno zdravstvo, subvencioniranje mirovinskog sustava iz sredstava državnog proračuna (okvirno, oko polovice državnog proračuna se troši na dopune mirovina i zdravstveni sustav ...) su socijalni izdaci (koje država ne može osigurati bez zaduživanja). Država ne može biti socijalna zaduživanjem ili daljnjim povećanjem (ionako prevelikih) poreza. Ispraznost te politike se najbolje uočava na predloženom porezu na nekretnine. Porezom na nekretnine bi se kroz određeni broj godina izvlastilo vlasnika nekretnine, u ime nečijeg besplatnog školovanja,liječenja ili nečije mirovine. (Oprostite, to nije "besplatno" školovanje, liječenje. To je školovanje/liječenje na tuđi račun. To nije mirovina.)

HDZ (leglo kukavičijih jaja, na kojem sjedi brojno (domoljubno) članstvo) iznova (b*dalašem) Šukerom prosipa svoju energiju na ostvarenje ciljeva partije (kojoj je Šuker pripadao stražnjicom). Pojava (imenovanog) Šukera u TV emisiji Otvoreno (HRT1, 9. ožujka 2016.g.) u raspravama o mirovinskom sustavu (utopljen u partijske sudruge (orjunaše, boljševike, id*ote raznih boja)) u kojima se pojavila (socijal-nacionalistička) teza o potrebi usaglašavanja mirovina s primanjima zaposlenim (priča o mirovini koja iznosi 70 ili 80% od redovne plaće) ostavlja lošu (promidžbeno planiranu) sliku o HDZ-u.
Mirovine (onih koji su izdvajali u mirovinski sustav solidarne štednje) ne mogu biti vezane za plaće zaposlenih jer ...
Jer su izdvajali godinama u mirovinski fond u kojem nema sredstava za mirovine, pa država iz državnog proračuna sufinancira isplate mirovina kakve poznajemo danas. Prizivanje na zakon po kojem bi te mirovine bile vezane nekim postotkom za primanja zaposlenih je prizivanje socijalističkih zakona (po kojem su, krivo, pristali na solidarnu umjesto životne štednje).
Većina mirovina u RH su socijalna pomoć, a ne mirovine.

Država mora djelovati na izgradnji pravične države (racionalizaciji socijalne države, a istovremeno (zbog krize) na povećanim davanjima za državne dužnosnike privući u državnu upravu (ono što većina naziva "vlast") što sposobnije kadrove (koje smanjivanjem izdataka za njihova primanja neće postići)).

Onog trenutka kada prihvatimo (ekonomske) zakonitosti promjeniti ćemo vlastito ponašanje, a nužno i ustroj državne uprave ("vlasti"), jer jedino u sređenoj državi možemo funkcionirati. Ovako smo prepušteni totalitarističkoj vladavini (a ne upravi) koja "dijeli" sredstva, ali nikad svima i nikad potrebnim.
Živimo u totalitarističkom sustavu (kontrole svih sredstava) jer ništa (dobrog) ne radimo. Zbog tog smo na dnu (uvjereni kako nikom nije bolje od nas, kako nema bolje vlasti od ove ...).


Oznake: plutanje, iluzija, materijalno obespravljenje, politička država, socijalna država, uprava - vlast, zajedničko dobro, državni proračun, deficit proračuna, nepravična država, nepravični porezi, HDZ, mirovinska reforma, solidarna štednja, životna štednja, zakon ponude i potražnje, povećavanje primanja, totalitarni sustav

09

srijeda

ožujak

2016

(Č)etnička manjina




Pojava primitivnog izričaja ("moji su pobijedili 45.") nastavak je (podcijenjenog) plaćenoga oglašavanja (šake orjuntalista (orjuntalist je štovatelji i proučavatelj komunističke (staljinističke, zbog polupismenih prevedeno na titoističku) metodologije stvaranja nereda ...).
U okružju najave promjene izbornoga zakona, povećavanja saborskih mjesta za hrvatsku dijasporu (i može-bitnoga (nužnog) smanjenja prava zastupnika etničkih (nacionalnih) manjina (da je sabor dvodoman, takvi bi bili u Županijskom domu ...), stvaraju se okviri za pregovore (za izbjegle Srbe).
Pupavac, podjednako, zastupa teoriju vlastite zemlje (nepoznate u političkoj teoriji (do u slučajevima režima koji su proglašavani zločinačkim ...)).
Kako bi netko/nitko (nehrvat)(ne-katolik) mogao biti podjednako vlasnik zemlje (države) u državi koja je katolička, nacionalna? I zašto se koristi pravom etničkih manjina (na izborima, u financiranju, u posebnim pravima koje koriste manjine, ...)?
Ustav i zakoni reguliraju prava etničkih manjina i nigdje nije navedeno kako su i oni vlasnici zemlje (države). Ova zemlja nije i njihova. Država je i njihova (a vlasništvo (zemlje) proističe iz političkih i drugih prava (koji nisu na strani (č)etničkih manjina)).

Zastava Bana Jelačića


Oznake: primitivni izričaj, plaćeno oglašavanje, orjunatalisti, hrvatska dijaspora, Županijski dom, prava etničkih manjina, izvori prava na vlasništvo zemlje (države), (č)etničke manjine

08

utorak

ožujak

2016

The Raconteurs



Budalaši, samo je novac naš ...


Ostojić je toliko gl*p da ne može biti naš ... (žalosno je koliko budalaš zauzima prostora naguravanjem i smetanjem). (Okladio bih se da je žandarsko dijete ...)
(Samo je novac naš, ne trošite trud i vrijeme na provociranje, `ko vam j majku četničku ...?)




Kratki kurikulum

On imadem tetkicu, koja živi u Brooklyn-u, poslat će mu majicu u tri boje bojenu, na njoj piše joj što volim Iggy Pop.
A djeca će učiti Štulića za lektiru!?
(Nastranu tekstovi koje mu je netko drugi pisao, skladbe koje mu je netko treći komponirao ... pjesme koje se sarkastično i alegorično odnose na Tita (a to ni Štulić nije znao dok ih je popijevao ..,).)




The Raconteurs

Pun mi je * Mile Kekina, Ranka Ostojića i Štulića ...

raconteur - vješt pripovjedač
imenica
a person who tells anecdotes in a skillful and amusing way.
Any performers are welcome to share their skills at the open mike session - musicians, dancers, poets, puppeteers, raconteurs and actors.
sinonimi: storyteller, teller of tales, spinner of yarns, narrator, anecdotist, anecdotalist





Oznake: glup, budala, smetanje, žandarsko dijete, novac, naše. lektira, Iggy Pop, tetkica, Brooklyn, alegorija. vješt pripovjedač, pun *

07

ponedjeljak

ožujak

2016

Zablude naroda i nove Vlade



Apostoli hrvatske politike

Narodna volja (neartikulirana, neorganizira i neadekvatno poduprta (uglavnom željama)) (zbog navedenog) nije u cijelosti zadaća nove Vlade.
Narod očekuje potpune promjene ikonografsko-ideološkog okružja (hrvatske stvarnosti). Zanemarujući stvarnost (glomazan sustav koji počiva na gospodarstvu koje se urušava / ili su ga urušavali (posljednji Milanović i njegova svita)).

Nova Vlada nastoji dno koje smo (mi, Hrvati) dosegli pod sdpovskom (destruktivno-saboterskom) vladavinom održati i preokrenuti gospodarstvo (kao uvjet sveukupne obnove), koje bi se trebalo postupno oporaviti. Slikovito, dobili su polupotopljen brod kojeg nastoje osloboditi balasta i dotegliti do prve luke za reparaciju.
Hrvatska (nakon sdpa) pluta ...

Da je (ali nije) formirana klasična koalicija nacionalnog spasa (bez titoista koji su nas doveli u tešku poziciju), proglasili bi politiku obnove od sdpovske (orjunaško-komunjarske četničko-titoističke) vladavine/politike uništavanja Hrvatske ...

Isti (oni što s vremena na vrijeme "uzaludno" pobijede ...) uvijek isto rade: uništavaju Hrvatsku (i Hrvate/ice).
Doista, kako je moguće da takvi bilo kada pobijede??

Zabluda nove Vlade je kako mogu održavati sustav socijalne države (besplatno školstvo, besplatno zdravstvo, održavanje mirovinskog sustava nadopunom iz državnog proračuna) dodatnim porezima ili daljnjim zaduživanjem.
Socijalnu državu treba ograničiti (u načinu namicanja sredstava i obimu socijalnih rashoda). A ne ograničavati političku državu (smanjenjem rashoda za političke aktivnosti). Hrvatska mora zaživjeti kao država Hrvata koji mogu opstati i uzdržavati državni aparat (koji će služiti onima koji pridonose boljitku).
Vlast i Vlada moraju postati objekt kontrole, a ne subjekt svemoćnog upravljanja.

Raphael, Christ's Charge to Peter (1515)


Oznake: narodna volja, nova Vlada, ikonografsko-ideološko okružje, urušavanje gospodarstva, saboterska sdpovska vlast, plutanje, koalicija nacionalnog spasa, politika obnove od sdpovske vlasti, besplatno školstvo, besplatno zdravstvo, mirovinski sustav, ograničavanje socijalne države, poticanje političke države, kontrola vlasti

06

nedjelja

ožujak

2016

Novac i igrokaz



Čim se spomenu novci (i materijalna bogatstva) započinje igrokaz (naši-vaši, fašisti-antifašisti, ustaše-partizani, Severina ...).
Kradete, ma koliko vi puta snimili Severinu (u nedoličnom stoju)!


Oznake: novci, spominjanje, igrokaz., krađa, Severina

04

petak

ožujak

2016

Ne čekate narod ...


Hrvatska je politički u raljama dragovoljnih uzurpatora političkog prava.
Sustavno izbjegavanje participacije u političkim procesima iznjedrio je političku svitu (bilo ovog ili onog svjetonazora) koja uhodanim stazama gazi osnovna prava onih kojima ta politička moć pripada.
Mandati u parlamenti su neobvezujući prema strankama i prema biračima (apsolutistička moć).
Nikada nitko u političkom programu nije uvrstio borbu za demokratizaciju (i sputavanje apsolutistilčke vlasti koja je bez otpora dobra startna osnova za totalitarizam). SD(O)P (orjunaško-četnički, boljševičko-ateistički, anacionalno-istorodni) se drogira apsolutizmom, u želji uvesti totalitarni sustav (nehrvatske diktaure). Ali HDZ nije nikad (nakon Tuđmana) osporio ustavnu odredbu apsolutističke vlasti Sabora ...

Nakon (čudne) smjene SDP-a (uz pomoć konstrukta koji su izgradile na brzinu udbaške službe, MOST-a), HDZ opet ne spominje istinski položaj Sabora (i tako odlaže demokratizaciju Hrvatske). HDZ je nakupina polu-plaćenih polu-političara koji se polu-zalažu za polu-rješenje cijelog problema.

Smjena ravnatelja (koji nije ničim ravnao ...) Radmana, uz Stazićeve monologe (o nestanku struje i nedostatku morala (??)), uz svo poštovanje prema nakani HDZ-a prikazivati Hrvatsku i HDZ demokratskim, zamagljivanje je stvarnosti.
Prava je istina da na čelu državne televizije (članice NATO pakta i EU) ne može biti okorjeli boljševik (komunjara, idiot i palikuća).
Prava je istina da je proračun državne televizijske kuće za mandata SDP-a i Radmana ostajao isti, ali su ukinuta predstavništva, programska shema je promijenjena jeftinijom (ruski i srpski filmovi; odustajanje od korištenja skuplje i točnije satelitske meteorološke prognoze; odustajanja od sportskih prijenosa; ...).
Prava je istina da su upravljanjem državnom televizijskom kućom "isisali" ogromne novce.
Podjednako su u svim resorima (ministarstvima) izvlačili novce: ministarstvu obrane, poljoprivrede, kulture, prosvjete, znanosti, ...
A proračun RH nije smanjivan. Procjena je da su oko 20 milijardi kuna godišnje izvlačili zapuštajući namjenu novaca (u proračunske svrhe).
U svakom se segmentu života osjeća ta pljačka.

Podjednako, profesionalni (rušilački) pogon (tv stanice, radijske stanice, internet portali novinarske kuće,...) orkestrirano brane SDP (napominjem, brani ih profesionalni pogon, koji proždire novce). Od kojih/čijih novaca?

Zar HDZ misli kako ćemo gledati njihovu (hvale vrijednu) inicijativu demokratizacije društva (o okvirima u kojim oni smatraju da je potrebno provoditi)?
Mi (narod) hoćemo potpunu demokratizaciju, dvodomni Sabor, potpunu vlast naroda, zastupnike koji služe narodu, ...
Nemojte nam "mazati oči" kvazidemokracijom, smjenom Radmana, Stazićevom (priglupom) brbljivošću, prepunim Saborom komunističke bande, polus*ebanim MOST-om, ...
Zaboravite i ustavnu odredbu socijalne države zaduživanjem ili nametanjem raznih (nepravednih) poreza (npr. poreza na nekretnine) kojim otimate kako bi dijelili.

Ionako će biti nužna hrvatska revolucija u stvaranju zdrave, radišne i poštene Hrvatske. Vi je nećete učiniti boljom.
Narod na vas ne čeka ...


Oznake: političko pravo. politička svita, neobvezujući mandati, Apsolutizam, SD(O)P, HDZ, most, blebetanje, proračun, nestale milijarde, profesionalni (rušilački) pogon, kvazidemokracija, socijalna država (na dug), novi (nepravedni) porezi, hrvatska revolucija

Hrvatska, kroz sva vremena!



Hrvatska, od Kolomanove nagodbe (Pacta conventa, 1102.), sklona nagodbenjaštvu (što je izrodilo trajnim slojem potpuno otuđenih ljudi, koje danas uobičajeno nazivamo orjunašima) stalno je izložena nenarodnim nastojanjima osporavanja hrvatskog (državnog) suvereniteta.
Iako kroz (tešku) povijest izloženi osvajanjima i pokoravanjima (okupacijama), današnje odbijanje služenja hrvatskom suverenitetu (zbog međunarodnog prava i obaveze riješavati sporove diplomatskim putem, postojanje nenarodnih elemenata u državnoj vlasti je pogubnije i štetnije do ikad u prošlosti.



Uobičajeno, postojeća država (usto članica UN-a) ima prednost pri diplomatskom ili oružanom sporu (posebno ako je unutarnji sukob u pitanju).
Hrvatska je (presedanom u povijesti UN-a) spor sa federalnim (četničkim, velikosrpskim) vlastima uspjela dovesti do razvidnosti o agresiji i kršenju povelje UN-a od strane federacije (koja se obavezala ispunjavati obaveze prema vlastiom stanovništvu). Sam rat (agresija) koji su federalne vlasti nametnule, svojim trajanjem je kršio osnovna načela UN-a (i izazvao odbijanje diplomatske međunarodno pravne podrške takvoj (zločinačkoj) tvorevini).
Hrvatski branitelji su (u sinergiji s hrvatskom diplomacijom i voljom naroda) aktivno sudjelovali u stvaranju Republike Hrvatske.
Nakon međunarodnog priznanja RH, branitelji su sudjelovali u obrani RH.

Razvidno je kako u današnjem svijetu vojske (i ratovi) imaju nepouzdan učin (UN svojom poveljom rat zabranjuje), a diplomacija postaje moćno oružje.

Povijesno ukorijenjena sklonost nagodbenog pristajanja na odricanje od hrvatskog suvereniteta, i na vojnom i na diplomatskom planu je stvarao uvjete odricanja od državnosti i samosvojnosti. Prava na vlastiti put. Ovisno o vanjskoj vlasti s kojom se Hrvatska nagađala, unutarnji politički ustroj je bio popunjen (uvijek sa neobično otuđenim) kadrovima. Naročito je taj karakter isplivao u kombinaciji srpske i komunističke vlasti.
Srbo-komunistička okupacija (potpomognuta zavnojevskim nagodbenjaštvom, očekivano pregaženo i zametnuto; na jugoslavenskoj platformi) iznjedrila je najgoru (najlošiju) garnituru (otuđenih) nagodbenjaka (u vrijeme kad je takva garnitura mogla napraviti najveću štetu u povijesti Hrvatske).
Sedmoligaška svita ...

Dopustiti takvoj sorti 4 godine po završetku srbo-četničke agresije povratak na vlast (i, uopće, držati ih ravnopravnim političkim sudionicima demokratskih procesa (koje oni koče i osporavaju)) je suludo.
Ne postoje škole ili propisi za stručnost političkog vođenja države.Iako sva manje zahtjevne djelatnosti uvjetuju stručnu spremu (političari i zastupnici nemaju stručnu spremu; što je i vidljivo ...). To omogućava posebno nadarene, ali i sunovrat u talog ljudskog društva. Hrvatska nije našla načina kako izbjeći birati s dna (društva) ...

Lustracija (koja je bila obaveza), zbog složenosti (i emotivne vezanosti tadašnjeg političkog rukovodstva za orjunašku svitu) političkih prilika nije isključila sedmoligaše iz utrke za vlast (!!).
Ustroj demokratske države je nedovoljno (zbog rata) promoviran kao ideal. Svi kritizirani su se ogriješili o Ustav i pojedine zakone RH; što je dovoljno za isključivanje iz procesa biranja.
Treći put je javno političko prokazivanje (bez lustracije i kaznenog progona), izborima na kojim bi glasači lustrirali sve za koje smatraju da su nedostojni žrtve podnesene za slobodnu i suverenu državu, državu hrvatskog naroda.

Hrvatska za sva vremena!

Ivo Dulčić (Dubrovnik, 1916. - Zagreb, 2. ožujka 1975.), hrvatski slikar

Oznake: Koloman, Pacta conventa, nagodbenjaštvo, orjunaši, osporavanje suvereniteta, okupacije, rat, diplomacija, UN, agresija, branitelji i država, federalna vlast, važnost državne uprave, kadar državne uprave, sedmoligaška svita, talog ljudskog društva, tri puta pročišćavanja

03

četvrtak

ožujak

2016

L-ustracija (odmah)!



Hrvatska je sustavno zapuštena.
Politički (i institucionalno) vođena ka nefunkcionalnoj, neprirodnoj tvorevini.
Moderni Ustav i moderna država ne mogu djelovati u takvom okružju.

Nemogućnost uspostave pravne države, polovičnost svih pokušaja, stalna kriza, ...
Potrebno je raščlaniti sustav (sustav je objekt naučnog razmatranja) i otkloniti stalni izvor (problema).

Znakovito je kako državu vode politički aktivisti, i unatoč problemima ustrajavaju na svom (izbornom, * njih i njihov izborni legitimitet) legitimitetu.
Parlament je apsolu(kul)ti(toi)stički (bez političke borbe ili bilo kakvog oblika otpora), s otvorenim putem ka uspostavi totalitarnog sustava. SDP prednjači (hdz se skriva iza sdpovih vladavina ...).

Referendum o LUSTRACIJI, ograničavanju prava Sabora i zastupnika, o učinkovitoj kontroli svih oblika vlasti, ...
Ne može RH biti socijalna država zaduživanjem ili izglasavanjem poreza na nekretnine (oduzimajući imovinu jednima kako bi poklanjali drugima ...).

Od Tuđmanove smrti kriteriji (provođeni od tajnovitih službi koje kontroliraju izbore) državnih dužnosnika iz mandata u mandat se smanjuje.
Pustiti nekoga bez provjere upravljati brodom (učiniti ga pomorskim kapetanom) ili avionom (učiniti ga kapetanom aviona) je nezamislivo (zbog tragičnih posljedica).
Instalirati nekoga na državne dužnosti, nesposobnog i zlobnog, je specijalni rat.
LUSTRACIJA je proces razdruživanja nakon tranzicije, pomirbe, rata i specijalnog rata (koji u kontinuitetu, ali različitim oblicima traje stoljeće).
Hrvatska mora pobijediti (svoje domaće krvoloke).

Totalitarni sustavi su počinili zločine (pojedinačne, i protiv čovječnosti). Zbog zločinačke naravi su nezakoniti. Lustracija se može provesti i kaznenim postupcima (protiv svih koji su planirali, provodili ili pomagali u počinjenju tih zločina). Iako bi i bez lustracije i kaznenih progona, samo na temelju današnjeg ponašanja iste osobe podlijegale kaznenom zakonu (opstrukcije demokracije).
LUSTRACIJA je civilizirani čin demokratizacije društva. Svi koji navode protek roka za lustraciju zaboravljaju kako kazneni progon počinitelja zločina protiv čovječnosti ne zastarijevaju, lustracija takvih osoba i skupina ne može zastarjeti. Ograničena lustracija (na počinitelje zločina koji ne zastarijevaju) državu bi oslobodila polu glupih, polu ludih (ovisno koja ih polovica instruira iz sjene) Milanovića, Josipovića i sličnih (Ostojića). Ruskih agenata koji slobodno (s pozicija vlasti) djeluju protiv države, Ustava i zakona. Protiv Hrvatske i Hrvata/ica.
LUSTRACIJA je neophodna, demokracija naš odabir.
Referendum o lustraciji je najbrži put ka demokratizaciji Hrvatske.

Lustracija je čin suočavanja s vlastitom prošlošću (u kojoj su jedni bili progonitelji, a drugi progonjeni). Relativizirati žrtve ne čini društvo pravednim, a ustavna odredba društva kao pravičnog je obaveza. L-ustracija (odmah)!


Oznake: Hrvatska, nefunkcionalna, pravna država, rasčlamba sustava, takozvani izborni legitimitet, lustracija, Referendum, smanjivanje kriterija za obnašanje državne funkcij, specijalni rat, totalitarni sustav, zločin protiv čovječnosti, ruski agenti, demokracija, suočavanje s prošlošću, progonitelji, progonjeni, pravičnost, L-ustracija