03

četvrtak

rujan

2015

100 000

Sto tisuća čitanja (isključivo) političkog bloga.
(Dva puta sam postavljao brojač ... jednom je bilo oko 10 000, drugi put oko 25 000, što znači kako je prava brojaka preko 130 000 posjeta.)

Blog, kao sredstvo introspekcije (sagledavanja sebe sama) javno (nemam ambiciju utjecati na druge, učiti ih ili agitirati (za nekoga)) ...
Politika je oblik interesnog organiziranja (i udruživanja). Složenost tih odnosa mogu zamagliti namjere (autora), ali se ne osvrćem na možebitne zablude (jer je ovaj blog obračun mene sa samim sobom) ...

Istina, u vrijeme automatiziranih kompjutorskih usluga, ne mogu fb icona-om proslijediti blog na fb stranice (vjerojatno ni vi), ...
Zaprepasti spoznaja o ograničenosti poimanja važnosti i smisla fb i bloga kao demokratizacijskog medija, zaprepasti spoznaja o smetnji mog vlastitog isčitavanja sebe sama (pisanjem bloga) ...

Najviše me žalosti spoznaja kako sam prisiljen (viškom vremena i političkim okružjem) usredotočiti se na politiku (osnovnog).
Moje želje (voziti skupe automobile, posjedovati vilu s bazenima, teretanom, vinskim podrumom ... ) su kroz blogove neprepoznate (i u tom smislu se ne obraćam političkim neistomišljenicima).

Sužavanje interesa na politiku jasno mi ukazuje na trajnu štetu (zbog koje pišem politički blog) koju mi pričinjaju vladajuće (i pobočne) strukture.

Veselim se danu kad će politika postati samo djelić moga (javnog) interesa.

Hrvatska živi vječno!