Naš Logo ^^

Novi logo - ovo je naš novi logo ^^

Image and video hosting by TinyPic

Stari logo
Image and video hosting by TinyPic

O nama :)

Dakle, mi smo Marii i Nina. Obije smo lavice po horoskopu. Pa smo malo lude [U pozitivnom smislu, naravno!] Paaa.. Svaka je u svom svijetu. I ponekad drukčije gledamo na neke stvari. Ali se svejedno slažemo sretan
Odlučile smo otvorit blog iz razloga jer imamo jednu bilježnicu u koju pišemo dogodovštine iz naših života pa smo to htijele podijeliti s ljudima. Ali ćemo većinu toga držati u tajnosti. Imena na našem blogu neće biti prikazivana, već svaka osoba ima svoj nadimak koji joj opisuje osobnost ili u nekim slučajevima vanjski izgled.
Ugl. na ovom blogu ćete naći štošta zanimljivog sretan
Pa čitajte i pratite nas wink
mah

Linkovi

GabieXp^^
Luda Plava
Audrey Revolution
Mala Princeza u Velikom Svijetu
MaTeiić R.
h202..blOg design
Lany and Sims 3

Credits
Design: Music is life
Basecode: BlogSkins

Live your life.

četvrtak, 05.08.2010.

Evo mene! :D

Nina! Imam pomalo dosadan život -______- :/
Ummm... Sam čitala taj tvoj post. Iiiiiiiiiii......... Sam zaključila da mi treba Legenda! xD Btw. mi misliš ti vratit bilježnicuuuuu? :D
Ja sam zaboravila sve te fešte do sad. Ničega se više ne sjećam xD Ali ću se raspisat o nečem ^^

Dakle....
Jako mi je drago zbog tebe i mr. X-a :D I jedva čekam da se riješite one kuje glupe -_________- ALi dobro je i tako da ste si samo frendovi, privremeno! :D
E da. Danas sam se posvađala sa .... Ummmm.... Treba mi Legendaaaa! :D Ne mogu se sjetit kako smo je nazvale. Ugl. s onom, onom, ummm... Mah, ću ben napisat :D Ugl. smo se posvađale zbog neke gluposti -_______- Zapravo me Nera nagnala da se posvađam s njom [ne znam kako] Svađale smo se oko toga ko ima kakve statuse i to što ona komentira te neke statuse od nekih ljudi samo zato jer su njoj deblni a ne vidi svoje stuse -____________- uglavnom, na kraju je ona sošla do zaključka da nas Nera pokušava razdvojit. Joto je totalna glupost. Jer ja nju ni ne želim u životu ni ne znam kako smo se zbližile. Tako da Nera nije kriva. A bitno je to kaj se ona respalkala zbog tog jer Nera želi to napravit -_______-

Eeeee, naš kaj! Naš kaj! Ja jako, jako, jako, jako, jako, jako volim mr.Speciala. Aaaaaaaaaaaa :D Kad sam s njim meni ništa drugo nije bitno. I obožavam dok me ljubi onako lagano i ljepo i takoo... Aaaaa, ne znam kako opisaaaat :D Jednostavno volim bit s njim. Volim sve kod njega. I za mene on nema nijednu manu. :D Tako mi je mmmmmmmm..... <3<3<3<3 To nisam osjetila ni kad sam bila s mr.Big-om ni s mr.Romantikom, ni s mr.Shadow [s njim nikako -____________-''] ^^' Danas smo bili kod njegaq doma jer je bio sam. :D I bilo nam je tako ljepoooooooo :) Moja majka je, naravno saznala za to :D Ali nije niš rekla:)
I da! Danas je mr,Ufkojibed prošo u autu s neki [ne znam s kim], a ja i mr. Special smo sjedili na onoj klupici kod Tonke i je bila Vex s nama. :D Ja ga nisam vidjela kad je prošo, ali je strašno buljio je rekla :D U redu, ovaj put mu je opravdan. Ja i mr.Special smo se poljubili taman tad XD

U petak idem na Hvar :D Neće me bit 13-15 dana. Ne znam točno jer ne znam s kojim ćemo se brodom vratit. :D

I da.... Ninoc se danas zabavlja na rođandanu od mr.Big-a, a ja čamim doma i pišem ovaj post :/ Pihhhhh....
Još jednom, imam dosadan živoooot :/

Ovako. Još nešto. Ne želim reklame na svom blogu! To mi užasno smeta puknucu Dakle bez onih reklama za avatare i dizajnove!

Marii

xoxo


Image and video hosting by TinyPic

Komentari [ 1 ]