Naš Logo ^^

Novi logo - ovo je naš novi logo ^^

Image and video hosting by TinyPic

Stari logo
Image and video hosting by TinyPic

O nama :)

Dakle, mi smo Marii i Nina. Obije smo lavice po horoskopu. Pa smo malo lude [U pozitivnom smislu, naravno!] Paaa.. Svaka je u svom svijetu. I ponekad drukčije gledamo na neke stvari. Ali se svejedno slažemo sretan
Odlučile smo otvorit blog iz razloga jer imamo jednu bilježnicu u koju pišemo dogodovštine iz naših života pa smo to htijele podijeliti s ljudima. Ali ćemo većinu toga držati u tajnosti. Imena na našem blogu neće biti prikazivana, već svaka osoba ima svoj nadimak koji joj opisuje osobnost ili u nekim slučajevima vanjski izgled.
Ugl. na ovom blogu ćete naći štošta zanimljivog sretan
Pa čitajte i pratite nas wink
mah

Linkovi

GabieXp^^
Luda Plava
Audrey Revolution
Mala Princeza u Velikom Svijetu
MaTeiić R.
h202..blOg design
Lany and Sims 3

Credits
Design: Music is life
Basecode: BlogSkins

Can we pretend that airplanes In the night sky Are like shooting stars? ^^ <3<3

srijeda, 14.07.2010.

Evo sjetila sam se da imam blog. Tj, da imamo blog. Pa olučih da krenem pisat nešto. Pošto nisam već dugo :D
Uhh.. krećem ^^
Ovih dana je nešto jako zahladnilo. Barem se tako meni čini, jer sam ja jako zimogrozna, ali dobro, mogu se prilagodit, mislim moram :D Počela sam nosit duge hla

Komentari [ 0 ]