Naš Logo ^^

Novi logo - ovo je naš novi logo ^^

Image and video hosting by TinyPic

Stari logo
Image and video hosting by TinyPic

O nama :)

Dakle, mi smo Marii i Nina. Obije smo lavice po horoskopu. Pa smo malo lude [U pozitivnom smislu, naravno!] Paaa.. Svaka je u svom svijetu. I ponekad drukčije gledamo na neke stvari. Ali se svejedno slažemo sretan
Odlučile smo otvorit blog iz razloga jer imamo jednu bilježnicu u koju pišemo dogodovštine iz naših života pa smo to htijele podijeliti s ljudima. Ali ćemo većinu toga držati u tajnosti. Imena na našem blogu neće biti prikazivana, već svaka osoba ima svoj nadimak koji joj opisuje osobnost ili u nekim slučajevima vanjski izgled.
Ugl. na ovom blogu ćete naći štošta zanimljivog sretan
Pa čitajte i pratite nas wink
mah

Linkovi

GabieXp^^
Luda Plava
Audrey Revolution
Mala Princeza u Velikom Svijetu
MaTeiić R.
h202..blOg design
Lany and Sims 3

Credits
Design: Music is life
Basecode: BlogSkins

:(

subota, 17.07.2010.

Bila sam si kul jer mi se nije dalo otvarat još jedan post u istom danu :D (Nina)

@Mala Princeza u Velikom Svijetu Slažem se s tobom.život ne naporan. ://
@Luda Plava Ma u redu je :) Ne trebaš se puno ispričavat :)
@082dizajn ^^ Primam narudžbe Puno hvala što si javila :)

Dakle, pitate se zašto je naslov takav kakav je? Paaa... Izgleda da fešte neće bit :( Zato kaj su se naše majke tako dogovorile, jer njima ne paše da je puno ljudi [tako sam barem ja shvatila :@]
Tako da izgleda da ću i ja častit svoje najbolje prijetelje za rođendan. Ali neću moć baš taj dan, a to je 11.8. a tad sam na Hvaru pa ću ih častit kad dođem doma :D Priredit ću zabavu kod mene doma i tako. Smislit ću još nešto :) Dogovorit ću se još s majkom :)

Um, prije sam spomenula Hvar. Tamo sam od 5.8. do. 20.8. :) Bit će zabavno. Samo ne znam kaj ću ja tamo radit bez mojih ferndova. :( Neću moć na fejs ni na blog pisat postove, tako da vjerovatno me neće bit tih par dana [tj. 15 dana] na blogu :(
Ali možda pokušam nagovorit oca da mi posudi njegov lap top :DD xD

Btw. imam jednu informaciju za tebe Nina. :D
No1. je sinoć zabrijao s Wex. Ne znam kako. =? Zadnje šta sam čula od nje bilo je to da je on reko da je među njima gotovo za uvjek =? Pa mi sad baš i nije sve jasno :/ Al kad saznam još, javim :DD A šta se tiče njega, tj. No1-a, meni je on oduvjek bio čudan. Wex me uvjek pokušava razuvjerit u to ali ja ostajem pri svom mišljenju. Jer nikad ne znam šta smjera. A kao dokaz tome je ovo šta se desilo...

Pa to je to :) Idem ja sad vraćat komentariće :)


*Marii*


Image and video hosting by TinyPic



Evo sada ću si i ja biti kul pa pisat tu :D
Moja se mama čak usudila reć da smo si same krive! -__-
Ma dobro, nema veze, budemo feštale druge godine, ali ipak... :||

Aaaaaa, ces nam faaalit puuuno! I moraš se potrudit doć na net malo! Nagovori ga! :D
Inace, pisat ću ja dok tebe nema :))

I to za No1-a.. Daaaaaaa, mi je reklaaaaaa :OOOOO
Ja sam bila onak ???!!!
Mislim, meni još bolje, ali ono, kaj je taj dečko stvaaarrrnnoo toliko jadan? Mislim reć, očajan, da mora bit s nekom curom. Gah, to mi ga je još više zgadilo. Ali ok. Sada barem znam da više nemam razloga mu odgovarat na poruke. I zabrijala jee istooo sa SeeksiP.-om! :OO
Sad mene više on ne interesira, ki to znači nekako da je laka roba. S obzirom na to da je svaki vikend sa nekom drugom -___-
II da, kaj da pišem malo o mr. X-u? :O :||

*Nina*

xoxo


Image and video hosting by TinyPic

Komentari [ 5 ]