I wanna be angel

Image and video hosting by TinyPic



Let's go far,far away.
Image and video hosting by TinyPic













credits
Design: murderscene
Help: crushthespeaker
People change. Shit happens. Life goes on
četvrtak, 11.11.2010.

Naivna sam,i uvijek povjerujem onima kojima netrebam.
Ako je pogriješio jedanput on je kriv,a ako se to dogodi i drugi put kriva sam ja
što sam bila naivna i što sam povjerovala da mu je stvarno žao.
I sad pokušavam bit ponosna,jer kako kažu osmijeh je nagori udarac koji mogu zadati.
A to mi baš treba.Jer nisam jedna od onih koje su,već drugi dan sa drugim u vezi.
Ne,ne.Ja pokušavam stvoriti ljubomoru bez ikoga.I onako mu se fiiiino nasmijati u facu.
Ma koga ja tu zavaravam?Najbolje da ga ignoriram.Jer svi koji su mi nešto značili,nikad ih nisam zaboravila,
samo držim naviku na to da ih više nema.Jer,hej,on je dečko,dali je on zaista vrijedan tvojih suza?
Nije,nijedan dečko nije.Jer,mi smo cure.I nesmijemo zaboravit koliko mi zapravo vrijedimo.
A mi vrijedimo neizmjerno puno.


Image and video hosting by TinyPic

U ovo malo života,već sam svašta probala i nemire i suze,kakvog je okusa izdaja.
Nepostoji bol tako duboka da slomi moju dušu napola.Idem dalje tvdoglavo iz prkosa,
idem dalje kao ranjena vučica.Nisam pala,koliko bila slomljena.

___________________________________________________

I danas nije bilo škole.Malo odmora..Zapravo ne.Idući tjedan i svaki tjedan do kraja polugodišta su ispiti.
Jučer je bio roditeljski,ali sam preživjela.Znate onaj osjećaj uzbuđenja i straha kad vam roditelji dolaze s roditeljskog,
a neate se čega bojat.Uf,mrzim to.I u ponedjeljak cijepljenje u obadvije ruke :3 ,divno ne?
I sad i se najradje vratila u staree dane,jer najveća bol mi je bila glavobolja,najveći problem obući barbiku ili koju bojicu odabrati.A sad već moram početi razmišljati o budućnosti,što ću ja zapravo i biti u budućnosti?Netko ili nitko..
Najveći strah mi je odrasti.A,najviše bi željela ostati ono dijete kojemu je prvobitna sreća.Sjećam se kad sam bila mala mama mi je govorila da je radost ključ života.Sad kad sam veća.Pitali su me što želim biti kad odrastem.svi su većinom odgovarali,policajka,psihijatar,odvjetnik itd.Ja sam odgovorila da želim biti sretna...rekli su mi da nisam razumjela pitanje te da odgovor nije točan.Zatim sam ja njima rekla da oni nerazumiju život..Od tada više ne sanjam snove,živim ih.

Image and video hosting by TinyPic




| 20:22 | Komentari (29) | On/Off | Print | # |