ponedjeljak, 12.05.2008.

DoNa & RiVeR Pub

Tako mi ovaj petak zaglavili kod DONE na rođendanu slavila sa 3 tipice, u RIVER PUBU u gradu… skupili se mi več oko 7 i pol, i ošli do konzuma po cugu, cspe, dorian, tunjič, jakov, tomek, nikša, igor, došla doris i ines, počeli mi malo pijuckati tamo na stepkama na parkingu ispod škole, bila je špica došla dva mala cigiča pa ih zajebavali, jeda se zove ČERKEZ drugi RAHIM, ovo ono… pričali nam kolko ih živi dolje u kuči, ovo ono… mi sve to popili nije bilo, puno to tek tako, i krenuli sa zadnjim busem u 9 i 55 u grad, u busu još bila ANA, i ALMA…. Tako zajbanicija u busu svi neš melju, bla,bla .. mi na Jelačiću u 10 i 20 tako neš, odu cspe i nikša do DRAGSOTORA, da nikša kupi cigare, mi ih čekamo na jelačiću, došle onda i Četka i još neka treča od Alme, i mi tako svi ljepo ošli u River…. Jakov, drago, tomek, malbaša i tunjičć su došli poslije nas… mi zauzeli stol gore i došli među prvim…. U međuvremenu došli hari i Martina, i priključili se nama za našim stolom, svi piju zajebavaju se ovo ono…. Doris poteže neki Brandyu bočici koji je švercala… donatela sva sretna tamo slika, časti ovo ono,,, svaka joj čast stvarno super je to sve organizirala, Ana napija Četku, ova pjeva od dinama pjesme,, haha…. Igor bari neku tipicu, jedan dio na šanku pije, ostali pričaju, zajebancija, ovo ono….
Oko 300 ljudi je bilo tamo navodno, jer je tolko imala pozivnica… muzika ok… onako komercijala i te gluposti 8 (RIHANNA.. buhahaha), mi ostali tamo so 2 i pol, ja mislim…. Nikša ošao ča u 3, doris, ines, ana, martina, jakov, malbaša, alma isto u 3…. Mi smo se dogvorili da čemo čekat prvi bus.. tako je i bilo, otišli malo do Budhe tamo bili čad 10 minuta,,, neki, a neki jako jako dugo,, tunjič i drago se ufurali u jednu prostoriju koja izgleda kao dnevni boravak- ali stavrno samo fali tv…. Cspe, igor i tomek završili u NINI, i od tamo nisu išli ča do 5… srelu su tamo i Donu, koja je bila zabijena… valjda je to bio njen AFTER PARTY. Hahahah… i tako mi se u 5 svi nađemo na jelačiću i čekali još tih pol sata i na bus. Ono zora mi idemo doma, malo nas je bila sram al dobro, preživili smo… neki zaspali u busu… stigli doma u 6 i pol tako neš…
U svakom slučaju bilo je ok… hvala doni na ljepom provodu… do slušanja…. Dorian…

| 11:37 | Komentiraj (17) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © Gornji_Sroki_Squad - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Nesto o nama:
Mi smo debili sa Viskova tocnije iz Gornjih Sroka, to je zabit malo prije Marcelja, ako to kome nesto znaci, evo ima nas ko Rusa, tocnije tu su: Drago, Dorian, Tunjic, Nujic, Jakov, Dizdar, Igor, Suljo, Tomekovic, Cspe ili ti ga Marko, Pero zvani Kramp, i to smo mi evo ovo je bio blog retardiranih Krkanna koji su se raspali pa smo ovaj blog napravili bezveze postove necemo pisati redovito i nemojte se nicemu nadati jer necet nista dobiti od nas, pisati cemo uglavnom o nase zivotu subotom.... Ostavite koji usrani komentar....

Malo Fotki
Naš PARKIč

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zaleđeni FIĆO

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zaleđeni ledeni HRAST

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Legendarni HRAST

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nas spaljeni FICO!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sta reci za ovoga EGONA?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Evo kakvi smo u akciji...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pero i Jakov

Image Hosted by ImageShack.us

Najveci pijanac u Gornjim Srokima

Image Hosted by ImageShack.us

Dona i Nina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

5.08.06. Kada ce ljeto?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

4 Veličanstvena

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Cuga

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pola ekipe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Cijela ekipa (i još par uljeza ;)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Vi ste trenutno:
Free Website Counter
Free Website Counter