Gorf Grogmug

ponedjeljak, 21.08.2006.

U lovu III

Poslije jela nas je Nur'toak došao izvijestit kaj su se dogovorili. Prva i najvažnija odluka je bila ta da dalje idemo zajedno. Druga odluka, tj. zaključak je taj da ovdje nekaj ne štima jer ovi pauci ne bi smjeli živjet jedni blizu drugih, a pogotovo ne surađivat zajedno u boju. Odlučili su također da ne idemo doma sve dok ne riješimo tu zagonetku, ne mareći za gubitke.
Otprilike dva sata nakon bitke, taman kad smo se spremali krenut, dogodilo se novo iznenađenje. Iz prolaza iz kojeg je došla Ditorharova skupina došla je još jedna skupina patuljaka, a među njima je bio i Bolig. Ovima je vođa bio Karng Crossaxe, dobar Nur'toakov prijatelj. Njegova skupina bila je kompletna, a imali su samo jednu bitku u kojoj su ubili 6 divovskih pauka. Pošto su dugo hodali, odlučili smo se još malo tamo odmoriti. Što i nije bio najbolji potez jer je nakon samo desetak minuta iz zemlje iskočilo 6 pauka rovaša. Na sreću, mi koji smo se spremili za pokret imali smo spremno oružje pa su pauci brzo poraženi, ali smo izgubili još jednog patuljka.
Meni je bilo drago kaj opet vidim Boliga, tog smiješnog patuljka velikog želuca i još većeg smisla za radit gluposti. Uz njega mi se odmah popravilo raspoloženje, iako je on navodno bio loše volje jer sam ja vidio više akcije od njega. Al znam da mu je bilo drago kaj me vidi. A možda mu je bilo drago kaj vidi toliko mrtvih pauka, s njim se nikad ne zna.
Budući da smo nakon dva napada skužili da ovdje baš i nije pametno boravit, nakon pokopa poginulih drugova krenuli smo dalje. Ditorhar je kao najstariji i najiskusniji postao vođa cijele grupe i odlučio je da krenemo tunelom kojim su pauci pobjegli nakon prve bitke, a to mišljenje smo dijelili i mi ostali. Nakon kaj smo raščistili barikade koje smo sami postavili, krenuli smo dalje. Sada smo se kretali puno sporije zbog brojnosti, ali je tako bilo i bolje jer smo bili oprezniji.
Bolig mi je putem ispričao kako je skočio jednom pauku na leđa i onda ga dokrajčio, tj. nije skočio nego su ga dva patuljka na njegov nagovor bacila na pauka. Znao sam da je on lud, ali da će ostali suborci prihvatit njegove samoubilačke metode, tome se nisam nadao. Kaže još da je Karng oduševljen njime i da ga je pitao da li želi stalno biti u njegovoj jedinici! Taj Bolig ima više sreće nego pameti! Izgleda da ja također moram promijenit svoje ratne navike, inače nikaj od stalnog zaposlenja. Ili se moram držati Boliga, jer će ga kad-tad neko trebat spasit iz nevolje u koju će se najvjerojatnije sam dovest.

21.08.2006. u 22:53 • 12 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Bit će govora...

...o mnogo zlata i ponešto srebra.

Moja malenkost

Hehe, kužite, malenkost, hehe!

Počujte

Ovo je pjesma mog omiljenog benda Cripples and Psychos - and two pretty elves:

The gold song

Gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold

And some silver!

Gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold

And some steel!

Gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold

And some ore!

Gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold

And some mithral!

Gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold

And some iron!

Gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold

And some more silver!

Gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold
gold gold gold gold

Gold!