..just dream and you'll fly away..

četvrtak, 10.05.2007.

*dvi - tri riči

dragi moji partijaneri, pozdrav svima! kako ste mi vi????
Nikako da napišem dvi - tri riči od onog cLarka!dead
Ovih dana sam jakooo, jaaaako, zauzeta sunčanjem i 'učenjem' na pLaji! ;)))
Zabušavam umjesto da učim....pa sam se, da ne narušavam rutinu, jučer provozala do Rijeke! A da ne zabušavam sama, trebala sam još nekog - javila sam se jednoj odličnoj curki, miss main floor ;))
Ona je, usprkos natrpanom fakultetskom rasporedu našla dobra tri sata za mene hihi......cura je superthumbup, imamo dosta toga zajedničkog osim odabira naj gudre rofl hehe
Main fLoor, nadam se da se vidimo na nekom budućem partijanju, Rapcu svakako, ako ne i prije!
Kako stalno odgađam stvari, tako sam i danas zaboravila nazvat svog budućeg šefa da ga pitam hoće li bit posla za mene! Ako dobim taj posao, navi laptop je zagarantiran! (nadam se da će taj dulje trajat od svog prethodnika ;))
Kad sam kod toga, mali osvrt.....na prošlu godinu. Kad sam počela pisati blog, pisala sam u svom stančiću, na krevetu izvaljena i na laptopu naravno. DANAS ga pišem u stanu kod roditelja, na neudobnoj stolici i na nekom blesavom kompu prepunom virusa i zatrpanom igricama...... Helloo?! Gdje to vodi?? Ne bi li stvari trebale ići na bolje što si stariji i mudriji (hahasmijeh) ??
Laptop mi je 2 mj. na popravku (istina, xy je marka al nema veze;)), stančić iz snova u kojem sam mogla bez beda zapalit gicu je iznajmljen paru koji se ne namjerava tako brzo iselit (što mojim starcima potpuno odgovara)........A MENI??? koga briga za mene roflsmijeh



Image Hosted by ImageShack.us

- 21:47 - Imaš neš za reć? (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Dream is my world.
    Goa is my motherland.
    Trance is my religion.
    Flying is my life.
    Yeah, I'm flyin'..


    Image Hosted by ImageShack.us







L!Nk0v!

s0mEthiNg Ab0ut mE

  • Image Hosted by ImageShack.us

    *godine?? ma godine nisu važne, zar ne? ;))
    *radim? neee..samo ljeti, da imam za partijanje i koje putovanjce s ekipicom..
    *slušam? trance, house, d'n'b, soul, reggae, rock (sve osim cajki)..
    *što drugi misle o meni? tko te ne zna, skupo bi te platio!
    *što ja mislim o sebi? zgodna, pametna, neee, nisam umišljena ;)



neki blogichi koje pratim..