..just dream and you'll fly away..

utorak, 06.02.2007.

ughh...kako mi je naporan život! hihi

Hey...ovaj wikend je bio luuud... raspoloženje mi je skakalo sa super, suuuper sretna, smijem se ko luda, na tužna, depresivna, plakala ko da mi je netko umro, pa opet sretna, pitajući se zašto sam bila tužna (??) zatim mirna, tiha, paaa željna skakanja, plesanja, akcije.... jesam li nestabilna? da!! ludlud

Image Hosted by ImageShack.us

Ne znam što me puca u zadnje vrijeme, al puno razmišljam o svojoj budućnosti, prijateljima, roditeljima, sebi, svom ponašanju...kako moje ponašanje utječe na druge... (ponekad lako planem, al se i ispričam brzo...to je većinom nedjeljom ujutro ili ponedjeljkom ;)) Moram se malo smirit, malo se ohladit od partijanja neko vrijeme....bar do 25.-og ..tada možda budem do Zg skočila na pty sa dragim...
ON je predobar prema meni, obožavam ga!cerek Ima 23 godine i radi i ima svoj stančić....ko se još može pohvalit time??? hehe.... Imamo puno toga zajedničkog, zato i mislim da će naša vezica duže (nego inače) trajati... samo, preeeviše puši, to me malo smeta, al nema beda, nema beda;))

Image Hosted by ImageShack.us

E, da, da se vratim na moje raspoloženje... u petak sam bila tako loše volje da nisam ni izašla! Ni na cugu, gicu, ništa! Neki bedovi me pucali, zatvorila sam se u kuću i išla spavat...(tako bar ne moram razmišljat ni o čemu)..
U subotu sam se digla odlične volje,party pospremila stan, očistila, oprala sve što se dalo oprat, raspremila ormare, pobacala stara pisma, bilježnice, otuširala se i naručila pizzu te pozvala dragog da dođe ručatnjami sa mnom rofl(hehe, htjela sam mu pokazat kak sam bila vrijedna).. stara mi je NARAVNO popiz*** jer nisam došla na ručak i što trošim pare na glupu pizzu hehe..
Bilo je cca 15 sata kad smo malo odlučili 'gubiti vrijeme' po gradu....malo se ubrzali, nabacili spiku po gradu... znate i sami kak je to kad se malo naspidirate...
Image Hosted by ImageShack.us
sreli neke njegove frendove iz bivšeg razreda i pozvali nas oni na ročkas..slave cijeli tjedan, od sub do sub. krasno... naravno, otišli smo... neću ni pričat kak je bilo...bilo je odlično. Onak, sickerana, po mom ukusu ludmouthwashnut
Nedjelja........ne pitajte....ne znam ni gdje sam, ko sam, koji je dan, mjesec, godina..... bolje da preskočimo nedjelju.....
Ponedjeljak....... e, ovaj put ćemo preskočit i ponedjeljak..... prošao je u oporavku, i razno - raznim tabletama.... puknucu puknucu bilo je trenutaka kad sam se zapitala je li mi glava na mjestu....
Starci su mi ludi, 50 puta su me zvali na stišan mob....danas moram otić do njih, da mi očitaju lekciju i moram molit boga da me ne izbace iz stana i umu ključeve.. (pa baš sam lijepo sve bila pospremila!!) ....poželite mi sreću...zijev
Eto, zato sam se ja odlučila malo smirit, bar prividno...na neko vrijeme hihi nut


Free Image Hosting at www.ImageShack.us moj novi dog, hehe zaj... se

pusa svima.........:wave:

- 15:23 - Imaš neš za reć? (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Dream is my world.
    Goa is my motherland.
    Trance is my religion.
    Flying is my life.
    Yeah, I'm flyin'..


    Image Hosted by ImageShack.us







L!Nk0v!

s0mEthiNg Ab0ut mE

  • Image Hosted by ImageShack.us

    *godine?? ma godine nisu važne, zar ne? ;))
    *radim? neee..samo ljeti, da imam za partijanje i koje putovanjce s ekipicom..
    *slušam? trance, house, d'n'b, soul, reggae, rock (sve osim cajki)..
    *što drugi misle o meni? tko te ne zna, skupo bi te platio!
    *što ja mislim o sebi? zgodna, pametna, neee, nisam umišljena ;)



neki blogichi koje pratim..