..just dream and you'll fly away..

ponedjeljak, 25.12.2006.

::PovrAtak u bLogErskE wodE::

Napokon, vratila sam se na stranice bloga, nije me bilo 100 godina i žao mi je! Ali, čitala sam vaše postove kad god sam stigla...
Evo mali izvještaj....svega i svačega..


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

::Ljeto:: prekrasno party loooodo veselo rofl nezaboravno ::nut

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Bilo je odlično, cijelo ljeto sam se zabavljala, zajebavala po jadranu, bila po partijima, od kojih mi je rabac ostao najviše u sjećanju, ali i u srcu;)) 5.8.+after....tekno ALL niGhT ... Naravno, nemam fotki, bila sam hmmm...previše ufurana da bih slikala! Zato, ak netko ima slike, tj.link, nek mi posta, možda se pronađem...Slikala me frendica sa mobom, al niš se ne vidi, može to biti bilo tko...hehehe (a možda i je neka frikuša s partija, a ne ja!!)
Da ne dođe do zabune, ja sam i radila neko vrijeme, tj. 8 mjesec... ;)) naravno, sa dopustima...šefica mi bila odlična, i ona je išla na partije sa dečkom, u Portugal ;)) trance frikuša..nadam se da će trebati nekog i sljedeće godine da joj radi! btw. donijela preeedobrog šita s tih krajeva, nešto nevjerojatno.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Tak da smo svaki dan nakon posla dimili.. radila sam i neš sa strane, brza lova...
E, da, skoro zaboravih, položila sam vozački! Napokon! Poligon odmah, a vožnju, hmm..nakon drugog puta.. Proslavili smo (ili krstili auto) tak da sam (JA) odvezla par ljudi iz ekipice (koji su mi dovoljno vjerovali;) na gicu, malo izvan grada..hehe, more, sunce, pljuga i moj, samo moj auto(s mp3 plejerom iz kojeg svira neki lagani trensich)!! To se zove život.... mogla bih čak reći da sam o tome i sanjala, tj. to je i bio razlog mog polaganja vozačkog.. sad sam samostalna, neovisna od roditelja, i imam manje para zbog benzina kojeg moram plaćat svojim parama!
Sve je to prošlo u brZzZini... now, back to reality...priznajem, teško sam se vratila rutini, trebalo mi je vremena! ;))

A sad.......moram vas napustit, idem se nacugat u pravom božićnom raspoloženju... HOHOHOHO!
Sretan Božić svima...uživajte i lijepo se provedite, najedite njamii nacugajteparty....

- 20:29 - Imaš neš za reć? (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Dream is my world.
    Goa is my motherland.
    Trance is my religion.
    Flying is my life.
    Yeah, I'm flyin'..


    Image Hosted by ImageShack.us







L!Nk0v!

s0mEthiNg Ab0ut mE

  • Image Hosted by ImageShack.us

    *godine?? ma godine nisu važne, zar ne? ;))
    *radim? neee..samo ljeti, da imam za partijanje i koje putovanjce s ekipicom..
    *slušam? trance, house, d'n'b, soul, reggae, rock (sve osim cajki)..
    *što drugi misle o meni? tko te ne zna, skupo bi te platio!
    *što ja mislim o sebi? zgodna, pametna, neee, nisam umišljena ;)



neki blogichi koje pratim..