Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Moj život-Moje stvari

saint patrick's day

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Click here to get avatars like this!

nešto o meni:

pozz svima...zovem se Matea na blogu kitty-volim mačke...ja sam vam jedna luda i spaljena cura...uvijek sam za zabavu smijeh i uvijek sam pozitivna...moja glazba je techno i house na prvom mjestu a zatim sve ostalo..ukratko...pusa...

Mini Icons 2 Icons






uvijek sam za:party
lijepo je biti:cerek
jako volim:hrvatska
ponekad sam:burninmad
ovako gledam na život:smokin
uvijek sam:smijeh
za kraj:thumbup


Customize your blog codes



Love Icons # 180245


Love Icons # 185727



MySpace hosted images


Love Icons # 193175


MySpace images


Love Icons # 199867


Customize your blog codes


Love Icons # 224586


Love Icons # 224661





nedjelja, 27.05.2007.

TO JE TAK KAD SI SRETAN!!...

...evo da vam se malo javim..vikend mi je bio ajmo reć...PIJAN...al nema veze...sva sreća imala sam kraj sebe frendove koji su me vukli do doma...hehe...i znam da sam pričala gluposti i dečki su se fakat cerili...al nema veze!!..petak mi je isto bio jeben..danas je isto bilo super..išla sam s karmelom malo van..kao na misu da Z. ..i dobila sam novi mob...nije neki turbo mob ali je solidan sony ericsson k610i...i crveni je...baš cool...i nemam o čemu više pisat ...ja sam fakat super.......i da porućujem ljudima.....PAZITE KAD I GDJE SE NAPIJATE...TO UVIJEK IMA SVOJE POSLJEDICE....(hehe).....

- 18:58 - Komentari (12) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 21.05.2007.

JEBENOOOOOOO!!!!!!!!

pozz svima...e krizma je fakat bila jebena....nije mogla bolje...ljudi su pili i pili i napili se svi ko majke...ja skup snjima...hehe..fakat sam puno popila trebala sam brojat sve one čaše bijelog vina...i još nekih žestica....oko 9 su došli burazovi frendovi..oni su do kraja zabavili ekipu i mene...DEFINITIVNO...fakat smo se svi nacugali...zbilja je bilo prejebeno...ponovila bi ju još 10 puta da mogu i ništa nebi mijenjala...al jebiga to se događa jedanput u životu....moja ekipa je imala tulumarku kod frenda..neki od njih su mi došli pred crkvu pa smo se fotkali..i onda su zgibali na tulum...čujem da su se i oni napili..i da im je bilo super...i naravno puštali su technjavu...ma dobro...trebalo mi je ovak nešto...nisam se dugo pošteno napila i tak jebeno zabavila!...to je sve...idem se spremat za školu..pusek svima...

- 12:24 - Komentari (5) - Isprintaj - #


petak, 18.05.2007.

MA GLUPOSTI...

..pozdrav svima..onak jebeno..sutra mi je krizma!jedva čekam..da se lijepo riješim toga i bok..kod mene će nas bit negdje 25..doći će i neki burazovi frendovi..haha super...i tak...frend mi sutra ima tulum doma..al nema veze..bit će i mojoj ekipi jebeno...zapravo i neznam o čemu da pišem..javit ću vam kak je to sve prošlo...i još malo pa će burazova matura i to jedva čekam..ma tak..neznam kaj da pišem...pa ovaj gibam ja...pozz svima..pusa

- 10:24 - Komentari (1) - Isprintaj - #


srijeda, 16.05.2007.

AJD ZAVRŠI...PLIZ..!!!!

jebote nekad samo želim da dan završi..da dođe sutra i da sve bude ok...da me prođe to što osjećam...da više nebude tako jebeno komplicirano!!!!...ali jebiga...svaki dan ima nekaj na kaj ja opet želim da završi..ma boli me ona stvar...bitno da ja izdržim..he....

- 14:00 - Komentari (7) - Isprintaj - #


nedjelja, 13.05.2007.

NADA UMIRE POSLJEDNJA...

...pozz svima...jučer onak je bilo dobro vani...nije išla moja ekipa ali išla sam sa jednom drugom..i poslije sam još srela susjeda i onda sam bila snjim i snjegovom ekipom.baš su dečki zabavni ja sam se cepala...i kraj je bio prilično smiješan...mislim uzbudljiv...a danas sa karmelom kao i obično...vožnja...
....baš u zadnje vrijeme samo se nadam.nadam se nečem lijepom prilično neočekivanim...zanimljivo je to kako ti netko može značiti..kako nekog možeš voljeti...i svaki dan nešto novo nosi....i dovoljan ti je samo osmijeh osobe koju voliš.odbijaš mnoge stvari zato jer se nadaš,zato jer vjeruješ,zato jer mariš,zato jer voliš!!...zato jer želiš vratiti neke stvari,jer želiš ljubiti...želiš osjetiti one uspomene...
....zanimljivo je to kako na tu osobu kad se probudiš prvu pomisliš...i kako je ona tvoja zadnja slika prije spavanja..i kad je ne nevidiš dugo..boli te što je nema...te osobe...te osobe koje voliš...bez koje je nemoguće...
.....bez koje si sam.......

- 19:39 - Komentari (10) - Isprintaj - #


nedjelja, 06.05.2007.

SJETI SE...I KRENI DALJE...

...reći ću samo ukratko da je bilo super u subotu...i nije možda bilo općenito puno ljudi ali bila je cijela naša ekipa..i bilo je fakat super..dobro smo se zabavili.neda mi se detalje pričat...i u petak je bilo ok,osim kaj me tomy zalio s pivom ali ja sam i njega hehe,i da renči se u subotu fakat ubio...ma dobro....

..samo želim reć da ono lijepo uvijek brzo završi..i onda netreba žaliti za onim što je bilo.budi sretan što si imao tako nešto lijepo,to sam naučila iz vlastitog primjera.i nekad ljude cijenimo na prvo lice..ali nekad ne ispadnu takvi.no to je normalno.upoznajte dobro neku osobu i onda procjenite i važite.ali dobro to je tako uvijek se netko nevoli ili nepodnosi..i naravno uvijek netko pogriješi..pa čak i u svojim odlukama..nekad žališ ali nije vrijedno..samo se sjeti prijašnjih uspomena...uz svaku tužnu pjesmu zaplači ako treba..lakše je...SJETI SE...to je bitno.sjeti se svega lijepoga makar si to možda izgubio..i budi siguran da će još kroz vlastiti život biti puno lijepih stvari..ali i loših...no ipak lijepe uspomene bolje pamtiš...zar ne??!........loše ti služe samo da postaneš još pametniji i zreliji...pa tako da na kraju sve dobro ispada barem u neku ruku........

- 14:06 - Komentari (9) - Isprintaj - #


utorak, 01.05.2007.

SUZE PONOSNICE!!...

na svakom putu prema nečemu,naiđemo na nešto loše...ali zato naiđemo i na nešto dobro...možda kad već izgubiš suze možda se poželiš već samo dobro smijati svemu tome...pogriješiti,i biti u nećemu lošem...zapravo je sve to normalno...ipak....mi smo samo jedni ljudi....

- 16:03 - Komentari (18) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>