Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Moj život-Moje stvari

saint patrick's day

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Click here to get avatars like this!

nešto o meni:

pozz svima...zovem se Matea na blogu kitty-volim mačke...ja sam vam jedna luda i spaljena cura...uvijek sam za zabavu smijeh i uvijek sam pozitivna...moja glazba je techno i house na prvom mjestu a zatim sve ostalo..ukratko...pusa...

Mini Icons 2 Icons






uvijek sam za:party
lijepo je biti:cerek
jako volim:hrvatska
ponekad sam:burninmad
ovako gledam na život:smokin
uvijek sam:smijeh
za kraj:thumbup


Customize your blog codes



Love Icons # 180245


Love Icons # 185727



MySpace hosted images


Love Icons # 193175


MySpace images


Love Icons # 199867


Customize your blog codes


Love Icons # 224586


Love Icons # 224661





nedjelja, 01.04.2007.

TRAG ZA CIJELI ŽIVOT...

...i evo nedelja..pomalo dosadna kao i uvijek...i sve je ok...nadam se...i vikend...
štefan,toma i ja naravno ekipica i pol...pričali smo neke pričice i naravno štefan svoje pustolovine iz života...i toma i ja smo doslovno pišale od smijeha...i tak...subota je bila zbilja jebena...bila sam u smb-u nakon dugog vremena...i plesali smo...i bilo mi je baš ok...i svima je bilo jebeno...bilo nas je fakat puno...pričali,neki barili,neki nadebelo pijani,neki lutali,a neki sve to lijepo iz kuta mirno promatrali...i ovo je brijem bila prva subota da se nakraju nitko nije plakao...i neke cure su se šorale...fakat jebeno....čupale su se ko kvočke....smijeha je bilo na sve strane...i onda kad smo išli doma,prolazili smo s busom pokraj naše školice i toma i ja...mislim što smo drugo mogli nego se primit za ruke i pričat o tome kako ćemo se jednom moć samo prisjetit...zbilja...pričaš o svemu tome i pokraj tebe sjedi osoba koju previše voliš...jebeno....i iza nas neki cura i dečko...i onda se sjetiš nekih starih uspomena...i te spike koje su pričali ma ono...bilo je smiješno....
...i zapravo mislim da one najljepše uspomene ti ostaju u mislima za cijeli život...bilo kakve-ljubavne,frendovske,smiješne pa čak i tužne...koliko god mogu biti tužne specifične su na neki način...na jedan trenutak se neželiš odvajati od njih...želiš da uvijek budu tu uz tebe,da se možeš okrenuti na bilo koju stranu...samo želiš da su one tu...koliko god se osjećaš tužno i potišteno znaš da je to ipak jedna lijepa uspomena kojem te dosta naučila.koju nemožeš proživjeti sa bilo kim..hvala toma dosta...imala si pravo.nešto u životu mora biti jedinstveno...jednostavno mora....jer ipak...svatko ti ostavlja trag za cijeli život...

- 19:17 - Komentari (10) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>