Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Moj život-Moje stvari

saint patrick's day

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Click here to get avatars like this!

nešto o meni:

pozz svima...zovem se Matea na blogu kitty-volim mačke...ja sam vam jedna luda i spaljena cura...uvijek sam za zabavu smijeh i uvijek sam pozitivna...moja glazba je techno i house na prvom mjestu a zatim sve ostalo..ukratko...pusa...

Mini Icons 2 Icons






uvijek sam za:party
lijepo je biti:cerek
jako volim:hrvatska
ponekad sam:burninmad
ovako gledam na život:smokin
uvijek sam:smijeh
za kraj:thumbup


Customize your blog codes



Love Icons # 180245


Love Icons # 185727



MySpace hosted images


Love Icons # 193175


MySpace images


Love Icons # 199867


Customize your blog codes


Love Icons # 224586


Love Icons # 224661





nedjelja, 28.01.2007.

ŽIVCIRANJE,SUZE I VELIKA SREĆA!!!

hej ljudi!...jučer je zaista bio dan i pol...
ujutro smo bili mi curke na nekom turniru u nogometu!!...igrali su naši dečki iz škole kao i moj dragi!!...fakat sam bila živčana i pizdila sam...nikak da damo gol...ali nema veze...osvojili smo treće mjesto!!...samo kaj su si naši dečki polomili koljena...jadni...
navečer smo išli van...i tak cijelo vrijeme u njegovom zagrljaju...zbog kićeka sam čak i plakala jer je radio iz sebe nešto što nije trebao...sad je sve ok!!
kaj se tiče curka?..ela je u kurcu zbog jednog tipa...i plakala je i bilo mi ju je tako žao...i fakat teško je bilo gledati njene suze...stvarno je...ali sjeti se da nije vrijedan tvojih suza...to ti je čak rekao i moj dragi!!...bit će sve ok!!...toma?...ljudi ona je napokon sretna!još uvijek nemogu vjerovat...fakat mi je drago što je sretna nakon tolikih suza...jako mi je drago zbog nje!!...
shvatila sam koliko volim elu i tomu!!...fakat ih volim i neznam što bih bez njih...one su mi jako velika podrška u svemu...curke volim vas...i onog malog....
...jer ipak....ništa me neće od vas odvojiti...
...ovom prilikom pozdravljam svoju frendicu leu iz švedske...lea puno pusa!....
...i da...još uvijek nemogu vjerovat da mi je u facu rekao da me istinski voli!!....

- 15:12 - Komentari (6) - Isprintaj - #


petak, 19.01.2007.

HA-HA I JOŠ JEDNO HA!!!

evo me ljudi...škola već traje tjedan dana...danas sam bila dežurna...nemogu se požalit na niš u ova tjedan dana....malo je bilo dosadno prva tri dana ali fakat je sve bolje i bolje!!smijeh...danas sam bila dežurna i fakat je bilo jebački...svi su dolazili zajebavali smo se svi...cerili i tak...fakat sam nekak na čudan način happy...nekak sam sva...onak kužite...happy....ma ...napokon sam riješila sitnu razmiricu sa jednom prekrasnom osobom...i drago mi je zbog toga...volim tu osobu bez obzira na sve...i opet se plakala i ponovo sam joj rekla da slobodno plače jer suze su lijek vjerovali ili ne!!....i zbog toga sam sad fuuul happy....sve je tak super....ništa me ne rastužuje...zaista sam shvatila da volim sve oko sebe...
čak i neznam ....na koliko će se to odužit ali nekak sam željna znanja neznam kaj se događa...ma ubiti neću o školi...ma ja fakat...evo i sad se trgam bez razloga...hehehe luda sam ja....stvarno evo pišem post i jedva pišem jer se smijem...jooooj ma neznam....sad opet malo vikend ...odmor...i tak zabavaparty...i idem se malo zajebavat....i tak još više smijatsmijeh....hehe.....a sad ovaj..ha...bok!!...ovaj da ....bok hahahahahahahahaha!!!!!!!....kiss svima....hehe!!!!!!!!smijehrofl

- 22:24 - Komentari (7) - Isprintaj - #


četvrtak, 11.01.2007.

SVE SUPER...BY LUDA KITTY...

pa evo mene ljudi...nije me baš bilo al ajde...sve je cool...nemam kaj reć da nije dobro...još malo pa škola...a fakat mi fali ekipa iz škole...već sam se zaželjela tog školskog društva...ali ne i učenja(tek tolko)!!!!...ma nema veze...tak bili smo u kinu i naravno sramotili se...cijelo kino je plutalo u kokicama...ali bilo je zabavno...derali smo se i naglas naravno komentirali film...pogotovo ja...pa kad je glavni lik bio prezgodancerek...gledali smo step up...film je fakat zakon...predobar je...drago mi je kaj sam ga pogledala...smijeh..........skoro sam se zabila u jednog tipa na semaforu i skoro me zgazil auto ali nema veze...ma bilo je ok...makar su se svi na kraju zbedirali nemam pojma zakaj al nema veze....
ja nisam tužna,super sam,i dalje sam ona sara luda kitty...kaj da vam velim...to je to od mene nemam vam više kaj za reć...DRŽTE SE SVI I BUDITE MI NASMIJANI!!!smijeh......i zabavljajte se naravno dok još traju praznici
(party) (smokin).......!!!...pozz...

- 20:55 - Komentari (4) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 01.01.2007.

LJUDI...VAŽNO JE BITI SRETAN!!!!!

hello ljudi...evo mene nakon nekog vremena...pa evo SRETNA VAM NOVA 2007. GODINA...svima sve najbolje želim!!!...kaj da vam pišem...u subotu smo bili vani i tak sjedila sam na onom stolcu cijelo vrijeme..nisam baš imala volje za niš,pa čak ni za ples...čudno za mene ha??...pa evo tak...bile smo hany,tena,tina i ja...u biti svi su bili u nekakvom bedu..ma...ja sam malo zakljukala ali tak..ma samo sam razmišljala cijelu večer i vrijeme mi je prošlo...zatim je došla nedelja...proslava nove..bili smo kod ane...ma bilo nam je suuuper...neki su se napali čim su stigli-pozdrav kikiu...hehehe...lik je pado po podu al nema veze...svi smo crkavali...pa smo bili malo u bedu...ali ja to nisam mogla dopustiti...zato smo se svi odma lijepo izbedirali...i nastavili smo se zabavljat...bacali smo se jedni po drugima...vrištali,plesali i tak...bilo je super...miha se napila kad je već došla doma al nema veze,pozdrav i njoj.....malo nas je al nas ima!!!......
evo tak...kaj se tiče mene,ja sam ok!!nisam u nikakvom bedusmijeh...neželim bit u bedu jer nemam razloga,imam ljude koji me vole i to je to...želim da su svi ljudi oko mene sretni ali to je ipak nemoguće....ali ja sam uz te osobe...tješim ih i tak...samo ću reć da nemaju razloga bit u bedu..sve će to proći....
neznam više kaj da vam pišem...pozdrav svim mojim frendovima...i tak....veliki KISS svima....do idućeg pisanja...by by!wave

- 22:37 - Komentari (10) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>