Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Moj život-Moje stvari

saint patrick's day

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Click here to get avatars like this!

nešto o meni:

pozz svima...zovem se Matea na blogu kitty-volim mačke...ja sam vam jedna luda i spaljena cura...uvijek sam za zabavu smijeh i uvijek sam pozitivna...moja glazba je techno i house na prvom mjestu a zatim sve ostalo..ukratko...pusa...

Mini Icons 2 Icons






uvijek sam za:party
lijepo je biti:cerek
jako volim:hrvatska
ponekad sam:burninmad
ovako gledam na život:smokin
uvijek sam:smijeh
za kraj:thumbup


Customize your blog codes



Love Icons # 180245


Love Icons # 185727



MySpace hosted images


Love Icons # 193175


MySpace images


Love Icons # 199867


Customize your blog codes


Love Icons # 224586


Love Icons # 224661





nedjelja, 24.12.2006.

SVE OK,PA ONDA BED,A ONDA JEDNA PORUKA SVIMA...

hej ljudi...završila škola napokon...trebali smo imat ples ali od njega ništa zato kaj su se prošle godine barili po wc-ima pa su to profači vidli....ali mi smo napravili ples u osmici...svi lijepo osmi u jednom razredu i deri...plesali smo i bilo nam je jebački...samo da je možda malo duže trajalo..jebiga ali bilo je dobro...fakat sam se naplesala....
bili smo i vani u smb-u bilo je ok...kikiu sam kupila bokserice s crvenim srčekima a on je meni vratio tako što mi je kupio crne i crvene tange...no...ni to nije diglo raspoloženje među ekipom...svi su bili truli osim mene....jedino ja tam plesala i pokušala zabavit ekipu...ali nije išlo...hrga je bila u komi jer misli da gubi frendove...miha je bila u komi zbog mister dotičnog...koji je to kreten...lik joj da nadu i on se ovak ponaša...ma najrađe bi mu ščupala noge i zagurala ih bi u njegov prokleti šupak....ma....bez veze....toma isto sva u kurcu...jadna cura...a ona želi samo malo ljubavi i pažnje...ma nekad bih se najrađe posvađala sa cijelim svijetom zbog nje....ma ta cura je dobra ko kruh...i ona me nekak uvijek shvati...nikad nebu rekla niš loše kaj god ja rekla....ma svi su bili u kurcu...a ovo je trebala bit subota i pol....a tak...bit će bolje....
kaj da vam još kažem.....zadnje klupe su u totalnoj komi...svako bježi na svoju stranu...dobro ja na svoju one na svoju...ja kriva za sve ali nema veze....ma koma...i to samo zato jer uvijek branim tomu..meni je toma zakon cura....ma ona je stvarno dobra osoba....ma toma ja sam uvijek uz tebe....a vi ostali recite kaj hoćete.....nemam niš protiv nikog...neželim se svađat .....svi su mi ok u neku ruku...i nemojte samo tražit da biram...jer ste svi ok na svoj način....bit će sve ok kad tad...
ako hoćete volite me takvu kakva jesam...ako nećete jebiga to je vaš problem...ja se neću mijenjat zbog ikoga...jer mislim da sam ovakva baš ok...poštujem sve i cijenim svakoga...svako zna nekad pogriješiti pa tako i ja...shvatila sam da me boli kurac za neke stvari....ko me voli nek me voli ko me nevoli nek me nevoli!!!...jebiga takva sam kakva sam...
PUSA SVIMA....I NADAM SE DA ĆE BIT SVE OK...JER IPAK LJUDI RAZMISLITE MALO...PA BOŽIĆ JE....DAJ RAZMISLITE MALO!!??.....rolleyes

- 00:42 - Komentari (13) - Isprintaj - #


subota, 16.12.2006.

A JEBIGA...OČITO MI SE SVE NAPLAĆUJE!!!

...danas nismo išli van...bila sam malo s frendicom tu u kvartu i tak...trulo je...netko mi sve očito vraća...opet se desilo puno laži...opet povrijeđena....mislim u neku ruku...krenulo je i netko je reko e pa nećeš bit sretna...jebiga očito me svijet mrzi...kad nešto želim da je ok nikad nakraju nije 0k...a zašto???......zašto se ljudi pretvaraju...zašto ti lažu u lice....mrzim glupe laži....onima super onima kojima je stalo reći ćeš ne!!....a oni najodvratniji, ti te mame....kako je sve glupo...stvarno je bezveze....best frendica koliko sam čula se nekaj jako ljuti na mene.....neznam zakaj......mom drugom "bratu"......ma jednostavno sam odvratna prema njemu...ne zaslužuje me ko frendicu....ali evo proguta sve....trebao bi me mrziti...ali jednostavno i dalje sam mu draga...nadam se!!.....sve je nekak trulo...ma nisam ljudi tužna nego jednostavno događa se ono:mala sve se vraća sve se plaća......a zakaj ljudi...pa ja sam još samo jedna dobra osoba koja voli pomagat ljudima....i ja sam osoba sa emocijama.....i ja mogu voljeti....i ja se mogu smijati....dajte ljudi nemojte me ubijat molim vas!!!.....stvarno želim živjeti kako treba.....please people!!!!....no.....nemojte me mrziti...nemojte...ja vas sve volim.....znam da sam nekad u krivu i da popijem nekad svaki živac ali nemojte.....ovo stvarno boli...neželim više glupe laži....
kako neki mogu biti pokvareni do srži!!!.....mad......bijesna sam i povrijeđena u neku ruku...ma boli me kurac za neke stvari...ali nekim je ljudima bolje da se ne igraju....jer će jednom igra loše završiti....
a svojim frendovima poručujem...nemojte me mrziti.....i ja imam suze koje se kad tad mogu proliti kroz moje lice....please!!!.....ja sam još samo jedna osoba koja je uvijek uz vas......budite dobri!!??....
......i tako želim da ova večer brzo završi...želim prespavati neke stvari.....želim samo spavati.....i spavati......a zatim se želim probuditi uz najveću ljubav života.....
.....ali ipak i dalje se pitam....zašto ti ljudi lažu u lice i pretvaraju se....zašto??.....jednostano zašto???.........

- 19:27 - Komentari (10) - Isprintaj - #


nedjelja, 10.12.2006.

JEBENO SVE PO REDU!!!

....hej ekipo neznam kaj da vam pišem...danas je bilo predobro...bilo smo vani...plesali smo ...zabavljali smo se...upoznala sam neke nove jaaaako zanimljive osobe...ovo je bila the best subota definitivno...ima još nekih stvari ali evo nisu za javnost....best frendica mi se napila i zbarila se sa bivšim...druga best frendica će nadam se bit sa jednim tipom skojim bi definitivno trebala bit...
stvarno sam shvatila neke stvari...neki trenuci mogu biti sudbonosni...jednostavno onak drito...ono samo odjednom...baš je cool...imam neka drukčija stajališta kaj se tiče osjećaja i tih brija....zabava zabava i samo zabava....ovom prilikom pozdravljam jednog "computer frika"...e jedan ...ma neznam kaj da vam pišem...fakat je bilo zakon...nekak sam sva ravna ali opet mi je jebački....osjećam se stvarno jebeno...jebeno zbog nekih stvari...neda mi se više pisat....život je stvarno lijep...mislim kako za koga...ali meni je...predobar...kako ljudi znaju bit cool...to je nevjerojatno...točno po mojoj mjeri....ma jebeno nemaš kaj!!!....naiđeš i nađeš....jednostavno lako....i kad se najmanje nadaš...dođe netko i drito te ubi u pojam ali na dobar način...ma već sam skrenula...kiss svima.....hehehe....

- 00:52 - Komentari (6) - Isprintaj - #


nedjelja, 03.12.2006.

PUTOVANJE PREMA ZAJEBANCIJI...PUTOVANJE PREMA ZBUNJENOSTI...???

putovanje prema zajebanciji--pa nismo bile u smb ove subote...ali nam nije propala barem, za mene i elu....blesavom vožnjom smo srele dva frenda i odveli su nas do king crossa....bilo je zanimljivo....fakat nisam mogla vjerovati ali evo....sve u svemu....nisam se nadala...

putovanje prema zbunjenosti--pa evo zbunjena sam opet....ne u potpunosti ali....kad sam mislila da sam ga izbacila iz glave on je još uvijek tu......nisam zaljubljena....nevolim ga....ali jednostavno mi je tako super...nekužim ja samu sebe....htijela bi vratiti vrijeme...na one dane kad smo bili skupa...da ga mogu poljubiti...i zagrliti...da se mogu smijati njegovim šalama...njegov miris koji pamtim....drugi ga gledaju kao zadnjeg gada...ali jednostavno koliko god ja to željela nemogu ga tako gledati....sad mi se čak i javio...opet se dopisujemo kao frendovi...očito mi je to probudilo pamćenje....drago mo je što se čujemo...shvatila sam da on nezna što znači riječ voljeti....misli da se to postiže tek tako...ali to nije nešto usputno....jada mi se...ali ja ga sa lakoćom slušam...jel koliko god on bio frajer...zapravo je on još samo jedan dečko u pubertetu...sve je to faza stalno mu tu govorim...ali on si neke stvari neželi priznati....misli da je popio svu pamet svijeta...e pa dečko u krivu si....
toliko sam sretna zadnjih dana neznam zašto...stalno se smijem....ništa mi nije tužno...sve gledam pozitivno..sretna sam što sam sretna...još mi se i on javio...baš lijepo....shvatila sam da sve ama baš sve treba gledati pozitivno...sva sam super....ali...........
........zašto nemogu vratiti vrijeme??!!......................zašto ljudi........zašto??????!!!.......................

- 00:00 - Komentari (9) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>