Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Moj život-Moje stvari

saint patrick's day

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Click here to get avatars like this!

nešto o meni:

pozz svima...zovem se Matea na blogu kitty-volim mačke...ja sam vam jedna luda i spaljena cura...uvijek sam za zabavu smijeh i uvijek sam pozitivna...moja glazba je techno i house na prvom mjestu a zatim sve ostalo..ukratko...pusa...

Mini Icons 2 Icons






uvijek sam za:party
lijepo je biti:cerek
jako volim:hrvatska
ponekad sam:burninmad
ovako gledam na život:smokin
uvijek sam:smijeh
za kraj:thumbup


Customize your blog codes



Love Icons # 180245


Love Icons # 185727



MySpace hosted images


Love Icons # 193175


MySpace images


Love Icons # 199867


Customize your blog codes


Love Icons # 224586


Love Icons # 224661





nedjelja, 19.11.2006.

EVO ME,ONA STARA....I LUDA!!!...

hej ljudi...kao prvo da napomenem nemam blage veze o čem da vam pišem...fakat neznam...predpostavili bi da ću pokunjit glavu i pisat o svom bivšem...ali neću prema naslovu ste mogli shvatit kaj se dogodilo....sad sam opet ona stara i luda...moj život nije stao zbog bivšeg...sad idem dalje...tako i onako poslije mene već je dvije trebice zbario...ma poručit ću mu...ma bari mali koliko te volja jer mene boli ona stvar...kužiš!!!..hahahahaha......ah bilo je lijepo al sad je fakat onak "svršeno"....kužiš me...ali dobro kao da će on vidjet to što sam ja napisila....jebe mi se....meni je važno da ja imam svoje frendove jer oni mi život znače.....zabava,cuga,šale sve je to ono jebeno....ako ljubav naiđe super...ako ne boli me...jer ima vremena...pred menom je cijela srednja...lijepo mi je ovako slobodnoj mogu radit kaj hoću nisam u nekim "lancima" ali dobro da nepretjerujem ipak je ljubav za mene nešto najbolje na svijetu...ali...kao što sam rekla ima vremena...nemam pojma o čemu da vam više pišem...samo ću vam porućiti...kad tuga uđe u vaš život samo ju odjebite...i nema više beda...ak to učinite na pravi način...sve će bit ok...jer jebeš tugu ničemu ne služi...ona je ko neka bolest koje se treba što prije riješiti....i na kraju ću poručiti ja sam sad ona stara i još ću reći da pozdravljam svoje best frendice zadnje klupe i sve ostale...i još ću reći.....TUGO FUCK OFF JER JA SAM TE SE RIJEŠILA.....bar na neko vrijeme...ha ha ha!!!......kiss......

- 20:32 - Komentari (7) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>