prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

svašta po malo

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

o meni :

ime: Patricia

nadimci: paty, pačo, malena itd

živim u : Zadru

idem u : 8.b

VOLIM: Zadar, IŽ, cilu IŠKU bandu,
sve svoje prijatelje i prijateljice,
tulume , izlaske, muziku(slušam sve ništ određeno) itd.....

NE VOLIM : umišljene i bezobrazne ljude,
ŠKOLU , nepravdu



ŠKOLSKA PJESMARICA

-ispravljanje jedinica : IGRA BEZ GRANICA
-pokljonjena dvojka: SRCE NIJE KAMEN
- zaključena petica : TI SI NAJBOLJE…
-dan bez škole : ČAROBNO JUTRO
-lov na dvojku : NE ODUSTAJEM
- šalabahter : BLAGO ONOM TKO TE IMA
- prepisivanje zadaće : IZ DANA U DAN
-ljetni praznici : NOSTALGIJA
- odgovaranje pred ploćom : SAMO ŠUTI
- učenje za test : TISUĆU I JEDNA NOĆ
-veliki odmor : TO JE VRIJEDILO ČEKATI
-ispričnica: IMAM SVE AL TEBE NE
-prolazak na popravnom : VIRUJEN U TE
-kraj školske godine : MILJAMA DALEKO




blogovi koje čitam :::

ANA I PAULA

ANA nut

ANTONIJAkiss

MATEAzujo

IVANA - PLAVAsretan

četvrtak, 06.12.2007.

fala na komentarima

Ej ljudovi !!!!! sto ima novog???? Fala na komenarima iako su me neki stvarno nasmijali
Kao na primjer od KIKE i CIBINE MALE !!!! napiše meni Kika da sam porculanska lutka e pa fala jer to ču shvatiti ka kompliment , a Cibina mala misli da sam ja zaljubljubljena u njega !!!!!hello!!!! Samo ga ti zadrži jer on nije moj tip ma daj još i a je lip onda bi čovik i reka !!! ma nema veze!!! Samo da vam ja ukratko kažem što ima novog:

ŠKOLA : ma dobro je sve u svemu ; kada bi zanemarili nekoliko jedinica…
Čoviče danas pišemo ispit i povijesti…. Izluđujeme ta dosadna povijest!!!

OBITELJ: sve ka i po starom, ma sve je o.k

PRIJATELJI: odlično aj bar nešto je stvarno super !!! Ja i Lola , Any , Rebeka smo vam u utorak zafrkavale Anđelu da joj je prof. iz kemije zaključila dva , a ona samo što se nije rasplakala… ali na kraju smo joj sve rekli pa joj je pa kamen sa srca!!!!

ZA MATEU: ajme stara valjda se nisi uvridila , ako te nisam spomenula u prošlom postu.. Stvarno nisam mogla svih napisati !!! kisssscerek

E pa sada je ovom postu doša krajcrycry!!!!! Pozzz:cerek Any , Loli , Anđeli B. , Rebeki ,
ANTONIJI ,ANI ,MARTINI , IVANI , MATEI , PAOLI , IVANI PLAVOJ ,
MARTI , VIVIEN, i i svima s iža a i iz zadra kojee nisam napisalacerekpartywave



| komentari (17) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.