< svibanj, 2009  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Da/Ne

Dizajn by: skinjara&über bejbi

¤opis bloga¤

owo je ciglin i mashin blog!
mi smo cure!aha!i mi smo kul...hehhehe....¤)

owo je ciglin i mashin blog!
mi smo cure!aha!i mi smo kul...hehhehe....¤)

Masha:
Ja sam maša...drago mi je dada znam da vam je drago dada,klapklap,blaššš
ovo je moj 3. blog....waaaa a moj blog vam je inače:
Ovaj =P
I eo sad i sa svojom ciglicom pišem blog wahaha...ajme živote...
Nego ša san tila reć...ja jiden...
ja slušam muziku,ja seren čin zinen,ja se volim družiti,ja sve ljude oko sebe volim,
a posebno ciglu cerek ...ja jiden...
ja san inače iz sinja...uf...tamo dikad smrdi onaj ćosin potok đavamuušiodnijo...
eto t' te đavle na suvaču mujinka ovce gona i one joj biže i onda ona trče za njima...
labuđe jezero---->zatrpano nea ga više psmtr zatrpali su ga di ćemo se sad klizat zimi...c.c.c.
moj mesene:
masha_uber_alles@hotmail.com
ja slušam:
isto ono šta slušam i na mom blogu...
ja imam 12 godina...ma iđen ća jebote dosadna san sama sebi aj bok...vini d puh rulz
mad <---očito je da ovaj sere bokterolleyes

Image Hosted by ImageShack.us

¤cigla¤
hahaha.pička materina.

baj!kisachaaa....¤)
mouthwash <--- da,da...ribaj,ribaj...
zubo<--- i to che ti se desit...hahhahahah!!!
lud

¤linkowi¤

blog ha er
masha
cigla
nasi dizajni
swe o cigli.lol!
časopis ken!

nashe je owo...

ewo jedne pesmice mi drage...

Image Hosted by ImageShack.us
-we'r going to be friends-

Fall is here, hear the yell
back to school, ring the bell
brand new shoes, walking blues
climb the fence, books and pens
I can tell that we're going to be friends

Walk with me, Suzy Lee
through the park and by the tree
we will rest upon the ground
and look at all the bugs we found
safely walk to school without a sound
safely walk to school without a sound

Here we are, no one else
we walked to school all by ourselves
there's dirt on our uniforms
from chasing all the ants and worms
we clean up and now its time to learn
we clean up and now its time to learn

Numbers, letters, learn to spell
nouns, and books, and show and tell
at playtime we will throw the ball
back to class, through the hall
teacher marks our height against the wall
teacher marks our height against the wall

We don't notice any time pass
we don't notice anything
we sit side by side in every class
teacher thinks that I sound funny
but she likes the way you sing

Tonight I'll dream while in my bed
when silly thoughts go through my head
about the bugs and alphabet
and when I wake tommorow I'll bet
that you and I will walk together again
I can tell that we're going to be friends...


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

What a wonderful world
-------obrada: The Ramones (izvorno je od louisa armstronga =P)

I see trees of green,red roses too.
I see them bloom for me and you.
and I say to myself what a wonderful world.

I see skies of blue and clouds of white.
The bright sunny days,the dark sacred nights,
and I say to myself what a wonderful world.

The colors of the rainbow are so pretty in the sky.
Are also on the faces of people walking by.
I see friends shaking hands sayin' "how do you do?".
They're really saying "I love you".

I see babies cry,I watch them grow,
they'll learn much more than I'll ever know.
And I think to myself what a wonderful world.

Yes I think to myself what a wonderful world.
And I think to myself what a wonderful world.
Image Hosted by ImageShack.us




moje°srce°pokušava°da°kuca

katkad svi griješimo.
ne želimo nikome nanijeti zlo.
to je ljudski.
i voljeti je ljudski.
ali nije ljudski kad ti ljubav čini zlo.

let's leave this place

koliko puta si odustao jer si mislio da nisi dovoljno dobar?
koliko puta si pomislio da su drugi bolji od tebe?
koliko puta si želio da više ne budeš ti?
koliko puta si volio a nisi bio voljen?
koliko puta si vikao a nitko te nije čuo?
koliko puta si pitao a nikog nije bilo da ti kaže?
koliko puta si želio biti a nikog nije bilo da za njega postojiš?
za koga postojiš?
samo za sebe.
nitko drugi te više ne želi.
u vama NEMA što umrijeti.

I kad ti se dani sivilom oboje

Da li ta maska kojom sakrivaš lice

pred ogledalom rastopi se?


Image Hosted by ImageShack.us


30.05.2009. u 11:59

| Komentiraj (2) | Printaj | # |






Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.