srijeda, 19.12.2007.

Could it be?..now I really fell like a bird that can fly..where ever i want..!

Napokon..
Napokon je sve to gotovo..
Nakon mučenja zadnjih tjedana i pustih ispitivanja..Sve je gotovo..yes
Prošla san matematiku..
Mrzin je..A zašto..?
Možda se ne trudin dovoljno..Ili je..
..Jednostavno ne volin..Da..
Ali puca mi k****!
Glavno e da san prošla!

Image Hosted by ImageShack.us


Praznici su..Božić dolazi..a i Nova..dead
Božić mi nie toliko bitan..
Čudno mie..
Mater će kupit bor eek
Prije je to radila..Ali kad san ja bila mala..
Iako mi ne smeta.
Ali samo nisan navikla..
Ali novu više volin i oduvik slavin!
Neznan di se ide..Možda kod prijateljice doma..Vidit ćemo..

Za praznike iman puno planova..
Moran izać s ljudima i pošteno popit kavu kako bog zapovida! zubo
S nekima se dogovorin ..i to uvik propadne..

Planovi nisu baš neki planovi..
Samo moran viidt drage mi ljude..
I izguštat se s njima..cerek

Sutra je pijanka u Tikia..ne iden..
Iz jasnih razloga..
Kao šta samo neki znaju..

(ne pijem)
Main reason! belj

Image Hosted by ImageShack.us


Duje se zatvoria..
Preuređuje se..
Aaagrr..burninmad
Zašto?
Baš mi nekako fali..
Navikla san..tuzan
Sad se cila ekipa metalaca pribacila u SF-a!
A ja tila da to bude misto za mene i Krešu..grr opet..
Ali nea veze..wink

Sutra ću vani..
Na kavu..
Da se malo opustin..
Iden s Teicon mojon..
Koju sad pozdravljan..
Jer mie prošla računalstvo..
Wee..smokinparty
To Tea stara..
Jebat ćemo večeras..hihi naughty

Image Hosted by ImageShack.us


Možda se ipak..ali samo možda..
..ode na Within Temptation..
Bele će nešto sredit s ocen..
Neću se previše nadat da ne bude ka i prije..
It's a matter of time..

Eto..To bi bilo to..Mostly..
Pozz svima koje volin..i koji su mi dragi..kiss

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.