Goddess Vesna

ponedjeljak, 05.12.2022.

Micek

U petak pri povratku iz škole moj L. je naišao na napuštenu macu. :(
Nije ni nazvao mamu ili tatu, stavio je mače u džep. Uglavnom mače je mačak, udomaćio se u kući. Dobio je svoje zdjelice, pijesak i posudu. Dvoje mlađih, S. i B. su oduševljeni novom živinom u kući. Obavili su i veterinara odmah u subotu ujutro. Mače je bilo samo prestrašeno, pregladnjelo i promrzlo. Tako da sad imamo: 1 labradora,1 mačka, 2 zamorca, zeca i zlatne ribice! Snahi i sinu na veselje......... :))))) B. ga navlači ko vrag grešnu dušu; mačak je počešljan, izmasiran..... našao je svoju obitelj. Jako je nježna prema njemu, ona ga je i nazvala Micek! :))))
Uglavnom, u kući vlada oduševljenje. Neka... i ja sam imala labradoricu do pred dvije godine, djeca vole životinje. I mislim da je to zdravo za njih, uče se empatiji, znaju da trebaju brinuti za drugo živo biće! Dati hranu, vodu.... Doduše psa šeću mama ili tata.Za to su još premali, makar L. koji put uzima pseto sa sobom kad ide na igralište.
Mene ta briga oko njihovog Zoo-a čeka vjerojatno ovaj mjesec; biti ću obaviještena kada. Doduše, ne znam kako ide briga oko mačka. Valjda mu se napuni zdjelica; pojma nemam. Nisam nikad imala. Sa labradoricom je drugačije, ima svoju šetnju tri puta dnevno, jede dva puta i većinu vremena ljenjivica spava. Zec sam skače iz kaveza i nazad. Zamorci vole "urlati", ispuštaju neke zvukove od zadovoljstva. Već se vidim u ulozi timaritelja (nije mi prvi put). Biti će zabavno; nadam se! :))))

Oznake: Moj maček ima rascufana vuha........

- 17:27 - Komentari (13) - Isprintaj - #