TO SAM JA - VAŠ OMILJENI KONOBAR!

nedjelja, 26.03.2006.

Resaurant "Kod Magle"

ja i kix

Na današjnem se jelovniku restauranta "Kod Magle" može naći fina goveđa juha..sa puuno mrkve kao predjelo i restani krumpir sa kuhanom govedinom kao glavno jelo..poslužiti uz paradajz sos.. :))

Onak..jučer mi je bila totalna kastrofa...Otišao sam van s živčanim..Rineku i Kix se nije dalo..bezveze smo otišli na cugu..i nismo imali više kaj za radit..I onak dođem ja doma..i čujem sestru kak se dere..brijo sam si da joj je frendica ovdje pa tračaju, a ono uletim a stari se na njoj iživljava..nije htjela ić s pepijem van pa je poludio i uzeo remen..Ja totalno bezosječajno uđem u sobu(jer sam na to već naviknut)..i stanem, onak stari se okrene i tresne me po glavi bez ikakvog razloga..Ja onak..nakad nasam to napravio al mi je bilo dosta..sam sam ga gurnuo da je skoro ormar strgao kad je udario..I onda sam ga čvrsto zagrlio i rekao da se smiri..a onda je (od šoka valjda) totalno poludio..sam je stenjao i trgao se od mene kak će zvat policiju..a sam sam ga htio smirit ništa više, a on si brijo kak ga želim tuć.
Nazvao je staru i počeo se derat kak da dolazi doma..da ga ja želim ubit..
A neznam više kaj ću...nije mi lako.
Onda sam otišao van...jednostavno sam se morao smirit..došao sam do magle i kad se više nisam mogao nikak suzdržavat..sam sam počeo plakat i molit Boga da mi pomogne..jer fakat nemogu više tak..
I baš kak sam rekao da mi pomogne..na lice mi je pala kap kiše i došla mi je poruka..od Maje..Nisam mogao vjerovat..i stari me nazvao da mu oprostim..jel to stvarno bio znak da će sve biti bolje??
Ja i Maja smo si sad super...možda se opet rodi neka ljubav..
Onda me nazvao živčani i rekao kak je posudio neki horror pa da idemo gledat..aj otišao sam pa smo gledali..
Oko pol 2 sam opet otišao do magle (šta bi ja bez nje)...i sjedio nekih pol čuke...

Sad sam bio s Kix...poslije ćemo na kavu i tak...
Aj fakat neznam kaj da više napišem....uživajte..

- 15:53 - Komentari (8) - Isprintaj - #