< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O blogu i meni

..............booooook.........ja sam dora i ovo je moj novi blog i nadam se da ću ga nastavit pisat i da neće bit ko s prošlim blogovima ...........
.......pozz od dore..............


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

IME:d0ra
PREZIME:a da nebi
RAZRED:6a
ŠKOLA:Mladost
SLUŠAM:sixpack
NAJ FRENDICA:
d0ris & ena & ivana


Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us
e ljudi..
ovo je moj banner....

...Łu@ch@...
...d0risic@...
...bŁ€s@ch@...
...st€w€n...
...mrshika...
...kr!st!n@...
...krŁo m@l!...
dya&droljiska
...fr@nc€k...
...ćor@w! p@wfson...
...tun@...

COOL SLIKE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
doris i tin

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ekipa e.d.d.i

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i doris

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
doris i ivana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
luka i tin

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
steven i tin

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
steven,ja i tin

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ana,ja,ena,steven,tin i luka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ena i tin

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
steven i tin

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
starke

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
steven

...škola...

uČiOnIcA=kUćA sTrAvE

zAdNjA kLuPa=tReNuCi sReĆe

dNeVnIk=cRnI oSvEtNiK

pOčEtAk sAtA=dObaR dAn,tUgO

ŠkOlSkO ZvOnO= IzBaViTeLj

PrVa KlUpA=BoRbA Za OpStAnAk

pLočA=zElEnA sMrT

NeDeLjA=DaN ŽiVoTa

IzLaZaK Na PlOčU=Do PaKlA I NaZaD

PeTiCa=kRvAvO ZlATo

OdMoR=SpAšEnI Od PaKlA

rOdItElJsKi=bAl vAmPiRa

utorak, 29.05.2007.

životinje u mom postu

e dragi ljudi koji čitate ovaj post..imamo goste u postu...hehehehe...smijehsmijehsmijeh...de ko djete..vidla sam na martinom blogu životinje pa sam odlučila i ja stavit...pas je kiki,htjela sam vlatko al neću...ena nije htjela....nonono...majmun je čoko a svinja jakšičkanutnutnutnutnut..sad smo trčale 6 minuta al ja nisam mogla jer imam žulj..ueeeeeeeeee....smokinsmokinsmokinsmokin





adopt your own virtual pet!








adopt your own virtual pet!






.............ajd pozz od d0re....pokić....




| TrEbAjU Mi samo(8) | BaŠ Me BrIgA | # |

utorak, 22.05.2007.

došlo je vrijeme da se krene...-...pisat novi post

pooooooook
aleluja novi post............eo ja sam tu kod ene-opicene i taksmijehsmijehsmijehsmijeh....jao sad moramo ić na onu jeeeeeeeeeeeebeeeeeeeeeeeeenuuuuuuuuuuuuheadbangburninmadpuknucuinformatiku al aj dovro......neam pojma ša da pišam i tak...................mal je dosadno u školi.......e da steven je piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiićka ma zaaaamisli ša je kreten napravijo..došli on i ena kod mene i ja umirem od gladi i tjela ja jest špagete i oni mi morali naravno uzet pa ja niš nisan cjeli dan jela osim eninih bombona i onda mi išli kod ene i on naravno napravio neredburninmadburninmadburninmad i naždero se bombona i ošo kuć i kreten se više nije tjeo vratit i tak.........ajd pok moram na inf već je petnajst do.pozzz od dore.....pusakisscerek



| TrEbAjU Mi samo(20) | BaŠ Me BrIgA | # |