x...uuu, nešto piše...x Kronike Vokićgrada, poglavlje IV. - ~ Welcome to Glupača's world :) - Blog.hr

O Glupači
x...Glupača...x
> if ju sik me
mejl:
glupacasworld@yahoo.com
jahu mesinđer:
glupacasworld

glupača je zapravo: glupača
godine: 18
po horoskopu je: strijelac
sluša: samo sebe
voli: puno pričati, tulumariti, skijati na vodi, surfati, mjuzu, ples, fotografiju i hrpu ostalih stvari i naravno, svog DRAGOG
ne voli: laži, umišljene i bahate ljude, ženskare & seljačine
po prirodi je: lijena, neuredna, živčana, ali optimist
životni moto: "Živi brzo, umri mlad, boli te kurac gdje i kad, puši travu, kupaj se u pivi, imaj na umu JEDNOM SE ŽIVI!!!"
glupača u slikama:














































































a ako ti se nešto ne sviđa:

~ Welcome to Glupača's world :)

Kronike Vokićgrada, poglavlje IV.

Znam, znam, rekla sam da nema više kronika, al' danas sam u školu došla bez i jedne knjige i samo s jednim listom papira (al' tako su počeli i najveći pisci wink), a satovi su bili toliko ubitačni da mi nije ni preostalo ništa drugo... Pa evo:

1. sat - Hrvatski. Jei! rolleyes Trebali smo radit književnost, al' nisu svi imali čitanku pa smo počeli s gramatikom. Al' opet, nisu svi imali ni knjigu iz gramatike pa smo se opet vratili književnosti... lud Enivej, Luna i Glupača nisu imali ni jedno ni drugo, a bogme ni bilježnice pa tako ni pribor za pisat pa dobismo jedinice. A onda je slijedio doručak. njami Popapale smo čips, štapiće, jaffa kekse i sve to fino zalile kavom i kakaom. party. Al' ženi iz hrvatskog se to i nije baš svidjelo (iako je doručak zapravo najvažniji obrok smijeh) pa dobismo minus (!!!) u zalaganje. Uuuuuuuu, minus, kako opasno... nut Onda nastavismo ugodan razgovor uz kavicu i kakao. Malo tračeva, malo smijeha i puno zabave i padne još jedna jedinica! A jebiga...

A Song

daj mi sulju,
daj mi dv'je,
al' meni sunce i dalje sja...
a riječi se ne rimuju...


2. sat - Opet hrvatski. Nakon zapaljene cigarete u WC-u (smokin), najljepše je zaspati...zzz...zijev

3. sat - Sociologija. K'o da me nisu dovoljno ubila i prva dva sata...nda... bang

4. sat - Engleski, tj. kava u Eustahiji. Čubica, Luna i ja rekle smo raski da moramo ići negdje, obaviti nešto, nekom treba nešto za nekog (rolleyes)...uglavnom, da ćemo kasnit. Ne pojavismo se više. Hi, hi, nji, nji... smijeh

5. sat - Njemački. Neki iz razreda pisali su nešto, nemam pojma što (možda testić ili diktat rolleyes), možda sam i ja trebala pisati, nisam baš sigurna, al' uglavnom nisam. Imala sam pametnijeg posla. Kažu da si zdraviji i ten ti je ljepši što više spavaš... smijeh

6. sat - Psihologija.

Kad si sretan lupi glavom ti o zid...
...dum, dum... headbang
Kad si sretan lupi glavom ti o zid...
...dum, dum... headbang


7. sat - Etika.

Kad si sretan i kad želiš
s drugim dijelit sreću svu,
kad si sretan lupi glavom ti o zid...
...auč... headbang
(i pada u nesvijest)


28. ožujka 2007., srijeda

x...pljuni...x [118] - x...printaj...x - x...permalink...x

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Glupača na drugim linkovima:
...moje pjesme, moji snovi...


Linkovi koje Glupača čita:
idiot's world
blink182girl
Hell no!
ivana a.k.a sova
mala sk8erica
skate or die baby
dancer in the dark
lost silver rose
$...NoRa...$
the page CAN be displayed
savršenstvo je skoro poput nas
Puklo me!
...jedan od puno blogova...
...okrutni svijet jedne hippice...
my little dreamy world
lovenpeace4ever
terminatorica
blago izgorena
°°mAlenA LukaWiccA°°
sesvečanke
...ma bolest...
-Trinity-


x.................................................x

Sadržaj bloga:
Svi likovi su stvarni, svaka slučajnost moguća je, svaki događaj je potpuno neozbiljan...bla,bla,bla...
Glupača's World Njuz - vijesti, OBAVEZNO PROČITATI
Kronike Vokićgrada, poglavlje IV. - nastavak
Oda Pljugi - ah, kriza...
Glupačin rječnik
Top 3 Glupačinih opijanja - ah, dobra stara vremena, 100% istina
Kronike Vokićgrada, poglavlje III. - nastavak
Kronike Vokićgrada, poglavlje II. - nastavak
Stvari koje niste znali o Glupači, a i ne zanimaju vas - malo o meni...moja abeceda & moje želje
Kronike Vokićgrada, poglavlje I. - "doživljaji" iz škole, teška sprdačina, PROČITATI OBAVEZNO, bez brige nije toliko dugačko koliko se čini...



A trenutno vas se dosađuje:


x...informacije o posjetiteljima...x



Koliko vas je zasmrdilo od 04.02.2007.:


x...malo nas je, al' smo govna...x




Pomozimo onima kojima je pomoć zbilja potrebna - DAJMO GLAS GLUPAČI !!! smijeh nut

x...glas za Glupaču...x
Ulogiraj se u svoj blog!


Design: Glupača
© Copyright 2007

Cursors

myspace backgrounds