glazbena raznolikost

nedjelja, 24.01.2010.

VAŽNA OBAVIJEST!

Mala škola glazbene raznolikosti privremeno zatvara svoja vrata. Naime, bliže se ispiti, i ja moram učiti. Tako da mene neće biti jedno vrijeme, ali vraćam se brzo, početkom trećeg mjeseca.
- 09:28 - Komentari (7) - Isprintaj - #

KLASICI SOULA

Mogu reći da me soul glazba, sve više intrigira, ima ono nešto, u biti svaka glazba ima nešto svoje jelda?

Donosim tri izvrsne pravim ljubiteljima poznate soul pjesme

Aaron Neville: Tell it like it isht

Pjevač specifičnog glasa, ima još jedne malo dulja verzija, a ja sam izabrao ovu

Sam Cooke: A change is gonna come

pjevathumbup

Nina Simone: Sinnerman
eek
- 05:52 - Komentari (5) - Isprintaj - #

DIVNA LJUBOJEVIĆ

Sa vremena na vrijeme predstavi ću i nekog izvođača.
Za početak sam odabrao srpsku( ili srbijansku pjevačicu) Divnu Ljubojevič. Rođena u Beogradu 1970, pjevanjem se bavi od malena, ima prelijepi glas

Evo nekih primjera, ova glazba nije komercijalna, ali je duboka, nadzemaljska, lijepa

2:22

1:07

1:41

2:00

1:45

1:23

Ovako, ovi brojevi nisu nazivi pjesama. Označuju, koliko pjesme traju, ova zadnje traje 5 sekundi dužesretan
Kao što vidite pjesme su kratke!
- 05:30 - Komentari (5) - Isprintaj - #

petak, 22.01.2010.

Dobro je, funkcionira!

Evo malo objašnjenje, prva pjesma od grupe Omega iz 69 je najpoznatija mađarska pjesma i preko milijun ulaza na youtube, a ja sam izabrao ovaj klip jer ima bolji zvuk.

Na pjesmu pod nazivom europa imate video klip u kojem imate prijevod na engleski i to na samom video po stihovima.

Ova pjesme od Edda mi se dosta sviđa, ali nisam našao pjesmu u cijelosti, ali nije frka, jer mislim da ono što nedostaje još je nešto malo ponavljanja pripjeva.
- 18:41 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Ups, problemi!

Staviti ću ponovno neke pjesme da vidim kako funkcionirati

omegah

europa

bikini

edda

mađarska koketa

mađarska abba

- 18:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #

KLASICI MAĐARSKOG ROCKA I POPA

Da, znam, mađarski. Mnogima se diže kosa na glavi većini ne baš omiljen jezik, a ja sam također u toj većini nisam ljubitelj tog sekere fekere zvukovlja. Kada pjevaju svoje pjesme još, bože pomozi, ali kada ide prepjevati neki englesku pjesmu na mađarski meni nije dobro. Unatoč tome imao sam čast da slušam mađarske pjesme. Ne, ne, nije me nitko na to silio, niti mi je mama rekla: "Ako ne budeš dobar, slušat ćeš pjesme na mađarskom"

Nego stvari su se zbivale ovako. Na radiju sam mogao hvatati neke radio postaje. Budući da volim klasike popa 70's i 80's našao sam jedan mađarski radio koji to pušta, ali uz to puštaju i mađarske stvari, čuo da ima dobrih pjesama, zanimljivih melodija, ali eto kada pjevaju na mađarskom, onda to ima neku svoju dimenziju.

omegah
- 17:55 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 21.01.2010.

Ponavaljanje zbog grešaka

- 12:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Da razjasnim neke stvari

Sigurno sam da znate ono trostruku podjelu glazbe na klasičnu, narodnu i popularnu, ok nekako se trebaju stvari svrstati, ali me stvari iskreno počinju nervirati kada se umjesto klasične stavi naziv Ozbiljna ili umjetnička glazba, svaki put kada budem o tome pisao korist ću naziv klasična.
Ozbiljna, što je to ozbiljna glazba? Glazba turomnog raspoloženja? Kada slušam barok, Čajkovskoga, Straussa, Mozarta, o toj glazbi mogu reći sve drugo osim da je sumorna, po tom pitanju Radiohead više ozbiljna glazba od jednog Straussa koji je komercijala svog doba. I prošlim stoljećima je bilo glazbe skladano za zabavu, ali one u današnjim mjerilima alternativnija, tako nije isto Mozart i Rahmanjinov ili Elvis Presley i Pink Floyd.

Evo malo klasične zabavne pop glazbe
strauss

offenbach

život je lijep

žena je varljiva

http://www.youtube.com/watch?v=4ySJE7NyNKw thompson?

U BOJ

dmitrij

http://www.youtube.com/watch?v=lOoiuMYc5Wc&feature=fvst na vodi
- 11:56 - Komentari (2) - Isprintaj - #

DOBRO DOŠLI!!!

Ovo će biti moj blog posvećen glazbi! Za početak toliko!
- 11:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.