Drago Mlinarec1996.g. objavljuje svoj kompilacijski album Krhotine, koji sa šesnaest skladbi pokriva čitavu njegovu glazbenu karijeru. Ovaj box set, inače je i prvo izdanje Drage Mlinarca koje izlazi na CD-u[6]. Na kompilaciji se nalazi koncertna verzija skladbe "Kaj god blues", koja je snimljena u Koprivnici 20. veljače 1992.g. Na tom koncertu sa njim sviraju Saša Novak Radulović - Sale (gitara), Marino Pelajić (bas-gitara) i Ivan "Piko" Stančić (bubnjevi). Album Krhotine 1997.g. nagrađen je nagradom "Porin". Glazbeno je sudjelovao u igranim i dokumentarnim filmovima ("Protesta" Fadila Hadžiča iz 1967. i "Blagajnica ide na more" Dalibora Matanića iz 2000.) i radio dramama. Bavi se skladanjem i slikanjem, a 2002. objavljena mu je knjiga "Drago Mlinarec: Pjesme"[3].
Popis Pjesama:
1. Drago Mlinarec - Noćna Ptica
Drums – Bylla Gunnar Byllin
Electric Guitar, Bass Guitar – Tini Varga
2:34
2. Drago Mlinarec - Mora Da Sam Bio Mlad
Bass Guitar – Davor Rocco
Drums – Peco Petej
Electric Guitar – Vedran Božić
Piano – Neven Frangeš
3:09
3. Drago Mlinarec - Vjetar S Juga
Drums – Bylla Gunnar Byllin
Electric Guitar – Eduard Matešić
2:37
4. Drago Mlinarec - Srebri Se Mraz
Bass Guitar – Nenad Zubak
Drums – Ivan Piko Stančić
Electric Guitar – Husein Hasanefendić
4:33
5. Drago Mlinarec - Caracas
Bass Guitar – Davor Rocco
Drums – Ratko Divjak
Piano – Neven Frangeš
5:46
6. Drago Mlinarec - Što Bi Bilo Da Te Nema
Drums – Per Frykedal
Electric Guitar – Tini Varga
Piano, Synthesizer – Zoran Kraš
5:50
7. Drago Mlinarec - Prijatelj
Bass Guitar – Patric Karlsson
Drums – Leif Martinsson
Electric Guitar – Henrik Janson
Electric Piano – Lars-Gunnar Nihlman, Zoran Kraš
4:16
8. Drago Mlinarec - Volim Ih
Drums – Per Frykedal
Electric Guitar, Bass Guitar – Tini Varga
Vibraphone – Lennard Loftberg
4:05
9. Drago Mlinarec - Penzioneri
Drums – Dragan Brčić
Vibraphone – Boško Petrović
Violin – Csaba Deseő
4:51
10. Drago Mliinarec -. Drago Mlinarec - Pjesma O Djetinjstvu
Electric Guitar – Ivica Miletić
Synthesizer – Neven Frangeš
2:39
11. Drago Mlinarec - Zelen K'o Zelena Trava
Bass Guitar – Davor Rocco
Piano – Neven Frangeš
3:07
12. Drago Mlinarec - Pop Pjevač
Bass Guitar – Nenad Zubak
Drums – Ivan Piko Stančić
Electric Guitar – Husein Hasanefendić
Piano, Flute – Branimir Živković
3:54
13. Drago Mlinarec - Kaj God Blues
Bass Guitar – Marino Pelajić
Drums – Ivan Piko Stančić
Electric Guitar – Saša Radulović
4:15
14. Drago Mlinarec - Prolazi Jesen
Drums, Synthesizer – Bylla Gunnar Byllin
Electric Guitar, Guitar Synthesizer – Tini Varga
5:26
15. Drago Mlinarec - Negdje Postoji Netko
Synthesizer – Neven Frangeš
4:27
16. Drago Mlinarec - San
Bass Guitar – Tini Varga
Drums – Bylla Gunnar Byllin
Electric Guitar – Eduard Matešić
5:58
Recorded At – Tiva Recording Studio, Torsby, Sweden – 1,3,6,7,8,14,16
Recorded At – Jadran Film, Zagreb – 2,4,5,10,11,12,15
Remastered At – Croatia Records
A&R [Editor In Chief] – Siniša Škarica
Composed By – Drago Mlinarec (tracks: 1-12,14-16), Ivica Kiš (tracks: 13)
Design – Vanina Topić
Editor – Aleksandar Dragaš
Engineer – Franjo Berner, Vlado Smolec* (tracks: 9)
Lead Vocals, Guitar, Harmonica, Percussion – Drago Mlinarec
Producer – Drago Mlinarec (tracks: 1,3,6,7,8,10,11,14,15,16), Fran Potočnjak (tracks: 4,12), Tihomir Varga (tracks: 1,3,7,14,16)
Recorded By – Franjo Berner (tracks: 5,10,11,15), Mladen Rukavec (tracks: 2), Nenad Zubak (tracks: 13), Nikola Jovanović (tracks: 4,12), Tini Varga (tracks: 1,3,6,7,8,14,16)
Remastered By – Branko Podbrežnički, Drago Mlinarec
Written By – Drago Mlinarec (tracks: 1-12,14-16), Ivica Kiš (tracks: 13)
Notes
9. - Lapidarij Zagreb 1978
13. - Live in Koprivnica 20.02.1992
Master of Reality je treći studijski album engleskog rock benda Black Sabbath , objavljen 21. srpnja 1971. godine. Široko je prihvaćen kao temelj doom metala , stoner stijena i mulja . [1] Nakon što je prodano u više od 2 milijuna primjeraka, certificirana je dvostruka platina. Master of Reality bio je prvi i jedini top 10 album Black Sabbatha u SAD-u do 13 , četrdeset i dvije godine kasnije.
Master of Reality snimljen je na otoku Studios u Londonu od veljače do travnja 1971. Album je producirao Rodger Bain , koji je također producirao dva prethodna albuma Black Sabbatha, s budućim producentom Judas Priesta Tom Allomom . Bainova posljednja suradnja s Black Sabbathom, gitarist Tony Iommi preuzeo je produkcijske dužnosti sljedećih nekoliko albuma benda. Bubnjar Bill Ward je objasnio: "Ranije nismo imali pojma što da radimo u studiju i jako smo se oslanjali na Rodgera. Ali ovaj put smo bili puno više zajedno, razumjeli što je to uključeno i bili smo više mišljenja o tome kako stvari trebaju biti biti učinjeno. " [2]
Na pjesmama " Children of the Grave ", "Lord of This World" i " Into the Void ", Iommi je spustio svoju gitaru 1 1 steps 2 koraka u nastojanju da smanji napetost žica, čime je gitara za njega postala manje bolna. igrati. Ta je bol bila posljedica tvorničke nesreće prije nekoliko godina, u kojoj je odrezao vrhove dva prsta. Downtuning je također pomogao gitaristu da proizvede ono što je on nazvao "većim, težim zvukom". [4] Geezer Butler također je ugasio svoju bas gitaru kako bi se slagao s Iommijem. "Pomogao je i sa zvukom", objasnio je Butler Guitaru za glazbenika koji je prakticirao 1994. "Onda je došao do točke u kojoj smo se čak i niže namjestili kako bi bilo lakše vokalno. No Ozzy (Osbourne) bi tada pjevao više tako je nekako porazio objekt. " U biografiji benda Black Sabbath: Simptom svemira iz 2013. godine, Mick Wall piše da je "subotnji zvuk uronio u još veću tamu. Izgubljen čak i od reverba, ostavljajući njihov zvuk suh kao što su stare kosti iskopane iz neke pustinjske sahrane. zaplet, brutalna sila gotove glazbe toliko bi uznemirila kritičare da će kazniti subotu u tisku zbog toga što su očigledno razbojnički, namjerno bezumni, jezivi i odvratni. Dvadeset godina kasnije grupe poput Smashing Pumpkins , Soundgarden i, posebno, Nirvana , iskopale bi isti zvuk u plućima ... I biti nagrađen kritičnim vijencima. " U svojoj autobiografiji I Am Ozzy, pjevačica Osbourne navodi da se ne može sjetiti mnogo o snimanju Master of Reality-a "osim činjenice da je Tony odmaknuo svoju gitaru kako bi joj bilo lakše svirati, Geezer je napisao" Sweet Leaf "o svemu što smo radili pušila je, a 'Djeca groba' bila je najhitnija pjesma koju smo ikad snimili.
U bilješkama na popisu uživo na albumu Reunion 1998 , bubnjar Ward je komentirao da je Master of Reality "istraživački album". Ward je u intervjuu za časopis Metal Hammer iz 2016. godine razradio: "Na prvom albumu imali smo dva dana da sve učinimo, a za Paranoid ne bismo imali puno više vremena. Ali sada možemo uzeti svoje vrijeme i isprobati različite stvari. prilika: Tony je bacio klasične gitarističke dijelove, Geezerov bas je gotovo udvostručen, ja sam išao za većim bas bubnjevima, i eksperimentirao s overdubovima, a Ozzy je bio mnogo bolji, ali ovo je bio prvi put da nismo imali koncerte. rezerviran za, i mogao bi se usredotočiti na to da album postane orijentir. " [2] Godine 2013. magazin Mojo pod nazivom Master of Reality "Zvuk benda postaje sve ugodniji u njihovom studijskom okruženju." Iommi vjeruje da je bend možda postao previše udoban, međutim, govoreći Guitar Worldu 1992., "Tijekom Master of Reality-a, počeli smo dobivati više eksperimenta i počeli smo previše vremena snimati. U konačnici, mislim da nas je to zbunilo. Stvarno bih se volio vratiti na način na koji smo snimili prva dva albuma. Uvijek sam više volio samo ulaziti u studio i svirati, a da ne trošim mnogo vremena na uvježbavanje ili dobivanje zvukova. " Pjesma "Into the Void" bila je posebno problematična, s Iommijevim otkrivanjem u istom intervjuu: "Pokušali smo snimiti" Into the Void "u nekoliko različitih studija, jer Bill to nije mogao ispraviti. Počeo je vjerovati da nije sposoban svirati pjesmu. Rekao bi: "Dođavola s tim - ne radim ovo!" Bilo je jedan trag na svakom albumu, a "Into the Void" je bio U svojoj autobiografiji Iron Man: Moje putovanje kroz nebo i pakao s Black Sabbathom , Iommi opisuje poteškoće koje je Osbourne također iskusio snimanjem vokala: "Ima taj spor, ali onda riff gdje dolazi Osbourne Osbourne je morao pjevati jako brzo: "Raketni motori spaljuju gorivo tako brzo, gore u noćno nebo," "brze riječi kao što je to. Geezer mu je napisao sve riječi ... Vidjevši ga, pokušao je. smiješan." Pjesma "Solitude" prikazuje multi-instrumentalne talente gitarista Iommija, s kojima svira gitaru, flautu i klavir. [5] Kasniji efekt kasnije je dodan Osbourneovim vokalima na pjesmi kao sredstvo za udvostručenje vokalnog zapisa.
Tijekom snimanja albuma, Osbourne je donio Iommiju veliki spoj koji je uzrokovao da se gitarist nekontrolirano kašlja. [3] Iommi je u to vrijeme bilježio akustične dijelove gitare, a njegovo kašljanje bilo je snimljeno na vrpci. Fragment Iommijevog kašlja kasnije je dodao producent Bain kao uvod u " Sweet Leaf ", pjesmu koja je doduše bila oda upotrebi marihuane . [3] Iommi se prisjeća: "Svi smo igrali" Sweet Leaf "dok smo bili kamenovani." [3] U intervjuu za Guitar World 2001. Butler se prisjetio: "Sjećam se da sam napisao" Sweet Leaf "u studiju, samo sam se vratio iz Dublina , a oni su imali cigarete zvane Sweet Afton, koje ste mogli t Išli smo: "O čemu bismo mogli pisati?" Izvadio sam ovaj paket cigareta, a kad ste ga otvorili, na poklopcu se nalazi: "to je najslađi list koji vam daje okus". : "Ah, slatki list!" Pišući u Mojou 2013., Phil Alexander je primijetio: "Za većinu je to suštinska stoner himna, što potvrđuje i potrošnja hašiša u svojim subotnjim olimpijcima tijekom ranih dana." film Posljednja večera, Ward razmišlja: "Je li to pojačalo glazbu?" Pa, znate, napisali smo 'Sweet Leaf': 'Kad sam vas prvi put upoznao / nisam shvatio', to je susret s marihuanom , odnos s marihuanom ... To je bio dio našeg načina života u to vrijeme. potreban citat ]
Butler je bio (i ostaje) katolik [3], a pjesma "After Forever" u potpunosti se usredotočuje na kršćanske teme. U to vrijeme, neki su promatrači sumnjali da su Black Sabbath bili sotonisti zbog tamnog zvuka, slike i stihova. [3] "After Forever" objavljen je kao singl zajedno s " Fairies Wear Boots " 1971. [6] [7]
Popis Pjesama:
Original UK LP pressing
All music composed by Black Sabbath (Tony Iommi, Geezer Butler, Ozzy Osbourne, Bill Ward), except "After Forever", "Embryo" and "Orchid" by Iommi; all lyrics by Butler.
Side one
1. "Sweet Leaf" 5:05
2. "After Forever" 5:27
3. "Embryo" (Instrumental) 0:28
4. "Children of the Grave" 5:18
Side two
5. "Orchid" (Instrumental) 1:31
6. "Lord of This World" 5:27
7. "Solitude" 5:02
8. "Into the Void" 6:13
Personnel
Tony Iommi – guitar, synthesizer on "After Forever," flute and piano on "Solitude", acoustic guitar on "Orchid"
Geezer Butler – bass guitar
Bill Ward – drums, percussion on "Children of the Grave", sleigh bells on "Solitude"
Ozzy Osbourne – lead vocals
Keef – photography, poster design
Mike Stanford – art direction
Rođena je 1. veljače 1984. godine u Splitu. Odrasla je u Kaštel Starom, a završila je Srednju pomorsku školu u Splitu. Pjevanjem se bavi od malih nogu. Prvo je počela pjevati u školskom, a kasnije i u crkvenom zboru gdje je bila solistica. Sa 14 godina je počela pjevati u sastavu te nastupati s istim po Dalmaciji (moto susreti i klubovi). Sa 15 godina je počela pohađati privatne satove pjevanja kod operne pjevačice, Sanje Erceg - Vrekalo i iste je pohađala dvije godine.
U ljeto 2003. godine prijavila se na audiciju za Story Super Nova Music Talents Show, prošla eliminacijska natjecanja te sudjelovala u televizijskim nastupima uživo. Sam šou je trajao 4 mjeseca i kroz taj period je nastupala uživo jednom tjedno. Nakon završetka Story Super Nova Music Talents Showa, išla je na turneju po Hrvatskoj (Zagreb, Osijek, Zadar, Split i druga mjesta) zajedno s ostalim finalistima na kojoj su nastupali u velikim dvoranama pred mnogobrojnom publikom.
U lipnju 2004. godine potpisala je ugovor s izdavačkom kućom Croatia Records. Te iste godine, u srpnju, sudjelovala je na Splitskom festivalu te osvojila prvu nagradu glasovanjem stručnog žirija.
2005. godine, u trećem mjesecu, natjecala se na Dori i došla do finalne večeri. Tri mjeseca kasnije izlazi njezin prvi album - Učini sve - u izdanju Croatia Recordsa.
Zbog poslova vezanih uz glazbenu karijeru preselila se u Zagreb.
Popis Pjesama:
01. Emina Arapovic - Vozio je preko sto na sat (4:26)
02. Emina Arapovic - Skini mi se (3:16)
03. Emina Arapovic - Vucica (4:08)
04. Emina Arapovic - Bitch (3:45)
05. Emina Arapovic - Nosi me (3:53)
06. Emina Arapovic - Pravi razlog (3:53)
07. Emina Arapovic - Cura od akcije (4:17)
08. Emina Arapovic - Daj mi da vicem (4:12)
09. Emina Arapovic - Izgubljeni trag (4:23)
10. Emina Arapovic - Ja sam buducnost (3:22)
11. Emina Arapovic - Sama (4:09)
U Utero je treći i posljednji studijski album američkog rock benda Nirvana , objavljen 21. rujna 1993., od strane DGC Records . Nirvana je namjeravala da se zapis znatno razlikuje od uglađene, rafinirane produkcije svog prethodnog albuma Nevermind (1991). Da bi snimio više abrazivnog i prirodnog zvuka, grupa je zaposlila inženjera Stevea Albinija kako bi snimila In Utero tijekom dva tjedna u veljači 1993. u Pachyderm studiju u Cannon Falls, Minnesota . Glazba je brzo snimljena u to vrijeme s nekoliko studijskih ukrasa. Tekstovi pjesama i ambalaža albuma uvelike su uključili medicinske slike koje su prenijele stavove frontmana Kurt Cobaina o njegovom objavljenom osobnom životu i novostvorenoj slavi njegova benda.
Ubrzo nakon što je snimanje završeno, u tisku su kružile glasine da DGC možda neće objaviti album u svom izvornom stanju, jer je izdavačica ocijenila da rezultat nije komercijalno održiv. Iako je Nirvana javno demantirala te izjave, bend se odlučio remiksirati dijelove albuma. Albini je odbio dodatno izmijeniti album, a na kraju je bend angažirao producenta REM- a Scotta Litta da napravi manje izmjene na zvuku albuma i remiksira singlove " Heart-Shaped Box " i " All Apologies ".
Po izlasku, U Utero je ušao na Billboard 200 ljestvicu na prvom mjestu i primio kritiku kao drastičan odlazak iz Neverminda . Rekord je pet puta platinasto potvrđen od strane Američkog udruženja za snimanje , a prodao je 15 milijuna primjeraka širom svijeta. [2]
Popis Pjesama:
All tracks written by Kurt Cobain, except where noted.
1. Nirvana -"Serve the Servants" 3:36
2. Nirvana -"Scentless Apprentice" (Cobain, Dave Grohl, Krist Novoselic) 3:48
3. Nirvana -"Heart-Shaped Box" 4:41
4. Nirvana -"Rape Me" 2:50
5. Nirvana -"Frances Farmer Will Have Her Revenge on Seattle" 4:09
6. Nirvana -"Dumb" 2:32
7. Nirvana -"Very Ape" 1:56
8. Nirvana -"Milk It" 3:55
9. Nirvana -"Pennyroyal Tea" 3:37
10. Nirvana -"Radio Friendly Unit Shifter" 4:51
11. Nirvana -"tourette's" 1:35
12. Nirvana -"All Apologies" 3:51
Personnel
Nirvana
Kurt Cobain – guitar, vocals, art direction, design, photography
Krist Novoselic – bass guitar
Dave Grohl – drums, percussion, backing vocals
Technical
Steve Albini – producer, engineer, mixing
Robert Fisher – art direction, design, photography
Alex Grey – illustrations
Michael Lavine – photography
Scott Litt – mixing on "Heart-Shaped Box" and "All Apologies"
Adam Kasper – second engineer to Scott Litt
Bob Ludwig – audio mastering
Karen Mason – photography
Charles Peterson – photography
Kera Schaley – cello on "All Apologies" and "Dumb"
Neil Wallace – photography
Bob Weston – technician
Pat Smear - second guitar and backing vocals on live tracks
Lori Goldston - cello on live tracks