Glazba i zezancija

28.06.2006., srijeda

Evo jos nesto malo za zabavu

„MUDRE IZREKE“
Postao sam ateista - ubili su boga u meni
Idealna žena je kao kokoš – dobri bataci i pileći mozak
Nevina sam – reče kurva na sudu
Einsteinova teorija je relativno jednostavna
Proglašavam sebe erogenom zonom
Mi smo oni na koje su nas roditelji upozoravali
Stvarnost je iluzija uzrokovana nedostatkom alkohola
Tko rano rani, ima podočnjake
Ako je abortus ubojstvo, onda je drkanje genocid
Tko tebe kamenom ti njega isto kamenom jer je kruh skup
Žena je kao zemlja: što dublje oreš to bolje rađa
Griješiti je ljudski, ali ako vam se gumica istroši prije olovke možda ste ipak malo pretjerali
Tko se zadnji smije očito nije skužio vic
Ne prepiri se sa budalom, ljudi možda neće uočiti razliku
Smiješi se, sutra će biti bolje
Prvo skoči pa onda padni
Tko laže taj i krade, tko krade taj i ima, tko ima budi mu prijatelj
Ako nemate što raditi, ne radite to ovdje
Život ne treba shvatiti preozbiljno, uostalom…tko se iz njega izvukao živ
Bolje pasti razred nego iz aviona
Kakvi su me učili mogao sam ispasti još gori
Promijeni cimera koji hrče u cimerku koja puši
Žene nose štikle da im se jezik ne vuče po podu
Žene se dijele na udovice i na one koje to čine
Istjerajte zlo iz žena. Utjerajte im dobro
Žene su kao teglice senfa. Svatko moči svoju kobasicu

ČUDNI KARAKTERI...

CINIK - prdne i gleda te u oči
KAVALIR - pusti damu da prva prdne
OSJEĆAJAN - prdne i kaže "Oh!"
ŠEPRTLJA - prducka po cijeli dan
NAIVAC - prdne i misli da čini veliko djelo
NESTRPLJIV - jedva čeka da prdne
EGOISTA - prdi samo za sebe
DVOLIČAN - prdne i pita ko je prdnio
SPORTAŠ - ako neko prdne jedanput, on će dvaput samo da obori rekord!!

...pa se vi nađite u ovima....ako možete :))...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.