Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
tina*tina*tina*tina
Free Hit Counter
Free Hit Counter

medeki.... najslađi....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...TEŠKO TE ZABORAVLJAM
I KAD MI DOĐE
STISNEM ZUBE
ISTU PRIČU PONAVLJAM
PUŠTAM SJEĆANJIMA
DA ME KUPE
DA ME KUPE
I OPET SAM TVOJ
I SVE PO STAROM OSTAJE....


a gdje mi je sjajiliooooo....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

lančy:)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

manični poremećaj....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

kiki jede:)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mary....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ko ti je taj... deluje ko luđak....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

netko "zna" crtati.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


bebe i sladoleed:)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

od njega meni....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pinky the man
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pogled s prozora.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



"cijele noći molio sam nebo..."


nocas sam po nebu nad gradom
kao po staklu napisao prstom
gdje je sad ona
a gdje li je
u noci bez zvijezda
i bez mira i bez sna
Sve me tjeralo opet
da mislim na tebe
i kad mi je tesko
da mi bude jos teze
da bude teze jos

cijele noci molio sam nebo
molio da posalje mi nekog
jer po mom blatu ja ne mogu
ja ne mogu sam
ja ne mogu sam, to znam

nocas je stotinu kisa palo u srcu
i tekla je voda ulicom tvojom
to znam
kroz tisuce rijeci
i kroz samo jedno ime


Myspace

Myspace








ACA LUKAS "UDARI PRVA"

Odakle ti samo snaga
da prećutiš sve sto bilo je
a bilo je i boljih dana
zar ti ništa baš ne znače

Tu sam ja kada treba
uvek sam ti blizu
al' nikad neću biti jedan u nizu
onih što umiru uzalud


Udari prva,zašto me čuvaš
od ovog ćutanja sve mora manje boleti
daću ti dokaz i drugi obraz
da ću te samo jos više voleti

Odavno je pređen most
što deli navike od potrebe
odavno i sad je prekasno
za kajanje,opraštanje

Biću tu kada zatrebam
uvek sam blizu
a nikad nisam bio jedan u nizu
onih što prerano odustanu


-----------------------------
CRVENA JABUKA,
kao jedna od žešćih grupa
na našim prostorima,
bez obzira na glas koji prati dragog Žeru,
kao grupa su savršeni!
svaka, baš svaka
im pjesma udara
u dušu....
evo meni najdraže...
---------------------------
Blog images

Blog images




Crvena Jabuka "da znaš da me boliš"


Ispisat ću po nebu riječi za tebe
Vjekova mir vraćaš mi ti
Smiruješ vode nabujale
Moj šapat i krik ćeš pomiriti
Pijem ti dah kao lijek
Svaku noć
Prije no što usnim ja
I taj tren i zauvijek
Samo ti, ti si mi u mislima


I kad nisi tu kraj mene
Da znaš da me boliš
I noćas ja ću da te
Čuvam dok spavaš
I ljubim tamo gdje najviše voliš
Dok sanjaš


Hodao sam ja bos po oštrici
Kamen samoće život mi gradio
I stalno čekao lopova
Da karte otvori
Hiljadu puta dosad me uvalio
Ljubim ti oči ko u bunilu
Svaku noć tu boju usnim ja
Ti si izvjesnost u ovom ludilu
I jedino sunce što mi sja








ko to tamo peva, neka samo peva....

srijeda, 04.04.2007.

ceca "trula višnja"

Myspace layouts

Myspace layouts





Iz tašne ruz pade na pod
od šoka kad te videh da ležiš kraj nje
I razbi se poslednji kliker mog nadanja
da sanjam to sve...
U zlo doba puče k'o iz pakosti
lastiš moje hrabrosti


Pala sam u zoru, pala
vise nisam izdržala
sad neka mi iz knjige rođenih
ime brišu
Na tom mestu gde sam pala
ostala je mrlja mala
kao da je neko zgazio
trulu višnju

myspace layout

myspace layout



Psovah je i gurnuh je
onako kako umem ja, ženstveno
Al' odbi me taj tvoj pogled pun mržnje
i baci na tlo
Radujte se duše, sitne prodane
od iste ste rđe skovane



Ta ista ja što je blistala
do samih zvezda se dizala
sad tu puzi pred tobom i njom
ta ista ja...

Slomljenih dugih noktiju
i pocepanih čarapa
u taj se prizor ne uklapam
ista ja...

- 11:20 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (14)
Svibanj 2007 (15)
Travanj 2007 (18)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo je blogić sa pjesmicama koje mi zuje po glavi.. i tako malo, bez puno priče.. samo pjesma.. jer to je bolje od bilo čega.. glazba je zakooon:)
glazba je
nešto tako
jedinstveno i lijepo....
od najstarije rock balade....
pa sve do turbo folka....
SAMO NEKA SVIRAAA:)


tina*tina*tina*tina*
Bigoo

Bigoo




OVO SU DVIJE PJESMICE
OD JEDNOG BLOGERA
ZA MENE....
ON JE INAČE MALO PERVERZAN!
ALI, NIJE PROBLEM;)

Miscellaneous Icons

Miscellaneous Icons



*pjesma number 1*

Volim nezasitne dame
Nikada ih ne ostavljam same
One uvijek traže još
Srećom nisam jebač loš


*pjesma number 2*

Medo, životinja je draga
Samo kad je daleko od mog praga
Zajedničko nam što volimo med
Nema pice, uzmem med, da ne bude teški bed





malo fotkica...... raznih!!!!

the ja....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

kako sam sebična...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

najdraža ludača!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

bubamara
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

cvijeće iz planine....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

prije....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

poslije...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

najdraži bebač
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mrak je... najslađe u mraku :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

pada kiša....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

bitni su nokti...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

the čaj od red naranča:)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us










ŽELJKO SAMARDŽIĆ "STANI MI NA CRTU"

uvijek si znala pravu riječ
reći u pogrešno vrijeme
kao da nikada nisi sanjala
budna kraj mene
i kad ti kažem da je kraj
znaš da ne mislim tako
između redova piše
samo me zagrli jako

ma hajde stani mi na crtu
znaš da ti jedina to možeš
nisam ti pepeo
na duši
da me zaboraviš
i odeš

ma hajde stani mi na crtu
lako je pobjeći od svega
skrivati pogled
kao dijete
teško je biti tu kad treba
ma hajde STANI MI NA CRTU...

kao da zrno peska sam
tvome oku što smeta
koda ti donosim ja
sve suze ovoga svijeta...nono







JOKSIMOVIĆ "MILA MOJA"

ako te život odnese
negde daleko
ja bit ću tu
jer znam da
pratila si snove
tebi oprostit ću
neka đavo odnese
i moju dušu
platit ću
tebi ludovanja praštam
a sebi ne mogu

mila moja kiss
briga me za to
samo moja
ti jedina si bol
mila moja kiss
ja praštam ti za sve
samo moja volim te.....


CECA "MASKARADA"


Živ se čovek na sve navikne
Pa valjda ću i ja,
ako Bog da, ako Bog da
Da se pravim da me ne vređa
kad odgurneš me,
Da spasem bar to
što spasti se da
Da te ne pitam s kim
svaku provodiš noć
I što ne spavamo kao pre


Da nepobedi gnev
pa da polupam sve
Kad mi ujutru dođes od nje

Dobrodošli drugovi
na našu malu maskaradu
Pozivinice imate,
najbolje je tu u gradu
Šampanjac otvorite,
otkačimo sve do daske
i da se goli skinemo
ostat će nam naše maske

Živ se čovek na sve navikne
Pa valjda ću i ja,
ako Bog da, ako Bog da
Da se pravim
da te ne čujem kad opsuješ me,
Da spasem bar to što spasti se da
Da ne proklinjem dan
kad sam rekla ti "DA"
Decu sto sam ti rodila
I da foliram sve,
da se ne nerviram
Što sam s drugom te videla .............



layout for myspace

layout for myspace













Hari Mata Hari "ružmarin"

Ljubav, ima vojsku nesretnih
ja jedan sam od njih,
odkad postojim

Ti si moja zadnja pobjeda
što za srce ujeda
kad se prisjetim

Istina je gruba,
k’o ožiljak se skriva
a laz je pola mene,
drugo pola tebe sniva

Ružmarin nema kome da miriše
uzalud je da procvijeta
Ružmarin za nas dvoje nikad više,
ti si negdje na kraju svijeta.

Ljubav,
pored mene prolazi
ni da nogu nagazi,
ja ne postojim.



evo malo grudi... ali slatkih...

image hosting file

image hosting file


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace



Image hosting

Image hosting


Blog images

Blog images


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


Blog images

Blog images


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo