This is my Requiem for a Dream

petak, 29.09.2006.

Image Hosted by ImageShack.us
prekrasno.....

Image Hosted by ImageShack.us
umjetnička slika....:))

Image Hosted by ImageShack.us
na maturalcu u sobi.....(martina se kesi na krevetu....)

- 20:41 - Komentari (21) - Isprintaj - #

utorak, 26.09.2006.

Sretan Rođendan meni!!!:)))


Eto ja navršila 15 godina,ah kako to vrijeme ide za 3 budem 18.....i jebiga....a eto uopće nemam osjećaj da mi je rođendan...dan mi isti ko i svaki drugi...ono puno ljudi mi čestitalo neki su mi samo čestitali da im dam bombone....ehehehe....dobila poklončić od tamare,marka,zvjezdane,daria....i bilo kul....i čak su mi čestitali neki za koje sam mislila da ne budu....hehe..ali nadala sam se za jednog ljepog da bude i još čekam ali vjerojatno ne bude...šmrc..a ko ga jebe...bilo baš jebeno u basu doma,majcan baco neke svoje spike dijani..ajme čim on krene ja gotova...pogotovo u subotu ali to neću spominjat :)))....ato hvala svima na čestitkama..i vidimo se....kiss


Image Hosted by ImageShack.us

nadam se da ću za jedan rođendan imat ovakav pogled iz sobe...ah ta Rijeka :)))

Image Hosted by ImageShack.us

ajd ipak mi je rođendan pa da se malo smijem...eto to su emo dečki....hahaha pederi.....

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

e ovo su pravi dečki.....i sk8 rulz ma kakav emo.....


- 19:10 - Komentari (17) - Isprintaj - #

subota, 16.09.2006.

da the noose je od a perfect circle,jebena pjesma...ajme ti si mi jako korisna tamara..daješ puno informacija....hehe..ajd vidimo se
evo novih slika....
Image Hosted by ImageShack.us
Dario

Image Hosted by ImageShack.us
dogmastic
Image Hosted by ImageShack.us
filip
Image Hosted by ImageShack.us
seke
Image Hosted by ImageShack.us
vans
Image Hosted by ImageShack.us
Marko

- 20:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 15.09.2006.

eto mislila ja još stavit slika ali nije htijelo....pa budem idući put...

- 19:56 - Komentari (8) - Isprintaj - #

Evo nekih slika.......
Image Hosted by ImageShack.us
zvjezdana,glajo i još neko....

- 19:45 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 12.09.2006.

evo mene nakon 7 dana škole....kul je baš...najbolje pod velikim odmorom i kad idem na bus....heh razred je baš super..niko mi nije onak baš jaaaaako glup!sa svim sam dečkima dobra a sa curama...s nekima manje pričam s nekima više....onda što se tiče ima li kul dečkiju na školi......NE..haha a ono negdje 1 a neki čak nije iz srednje neg iz osnovne ....zezam se...ono volim zajebavat onog civila ispred osnovne ja i Marko...i bacat lišće i reć na!hah.ajde to bi bilo neš ukratko...bye

- 19:46 - Komentari (13) - Isprintaj - #

nedjelja, 03.09.2006.

Eto sutra će biti moj prvi dan srednje školle......uh nadam se dobrom razredu.....i valjda ću doći zadnja u razred....a jebiga sam da bude dobrih ljudi i bit će sve super....Dobri Marko će mi pokazat sve....i bit će mi lakše onda....a niš eto u pola sedam se budim(u pičku...)i trčim na bas.....ajde book do idućeg puta...a to neznam kad će biti....

- 20:49 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.