studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Black/white

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

JeDaN bLoG Od dWiJe NaJ CuRe i NJiHoWa GrUpA...

Linkovi

Blog.hrsretan

Antoniin blog...thumbup

....Dead Pink Bunny... a.k.a ...*ChudoWiste*... wink

O nama

Ime: Antonia

Prezime: Uf.. Nadam se jednom...

Razred: Najluđi 8.c

Volim:

- Svoj mobitel
-svoje frendove
-dečka
-MP3
-rozu, crvenu, zelenu, crnu i bijelu boju...
-Jonas Brotherse
-Avril
-Jimija Bluea
-Ashtona Kutchera (volim, volim, volim)
-narodnjake
-zgodne dečke
-starije dečke
-svoj NAJLUĐI RAZRED 8.c
-još puuno toga...

Ne volim:

-umišljene ljude
-ljude koji se ljute zbog sitnica
-svoj PMS (njega niko ne voli, vjerujte)
-svoje roditelje, hehe
-lance sreće
-dolaziti doma na vrijeme
-miševe, zmije i moju ostalu familiju, hehe
-još puno toga...

Moj MSN:
antonija.h@hotmail.com
im_emo.girl@hotmail.com

Ime:Karla

Prezime:lallaalaala....Jednog dana ću vam otkrit...
when I become famous....xD


Razred:Najbolji na svijetu 7.b

volim:hm....
svoj mobitel
jednog dečka...
Tokio Hotel
svoe seke
obožavam neke ljude iz razreda(ne SVE)
aaa ia josh puno toga....

mrzim:...tj.ne volim
dosadne ljude
kad neko misli dae upravu a ZAPRAVO nie
školu...i josh puno toga
moi msn:
karla.h@windowslive.com

srijeda, 05.11.2008.

DrUgi Po$t.,.,.,.,.,.

Ei! Eto nas.. O.K. Za sad samo mene, Antonie... Ne znam što da sad pišem pa ću vam pokazati moje i Karline pjesme... Ewo.. owu sam ja napisala:

~°Disko kraljica°~


Došla sam u sobu tu.
Iznenadila sam se
vidjevši onu robu svu.
Plave il crne majice
Idu uz neke šarene majice.
I mini suknja uz to ide sad.
I svaki dečko će me
Gledati rad.

Ref: Jer ja sam...
Disko kraljica.
U tvome sam svijetu kraljica.
Klanjaju mi se svi.
Ne bi tebi kruna
Sa glave pala,
Da se pokloniš i ti.

One cipelice moje,
Nisu za okice tvoje.
Gledati ih mogu
Samo momci pravi.
Kojima se od mini suknja
ne zavrti u glavi.

Ref: Jer ja sam...
Disko kraljica.
U tvome sam svijetu kraljica.
Klanjaju mi se svi.
Ne bi tebi kruna
Sa glave pala,
Da se pokloniš i ti.


Owo je samo jedna od pjesama.. Wi recite ako je dobra...
Pussek i pozz od Antonie & Karle

By Dark Angels



| - 19:22 - Makes u smile..... Samo (2) kommicha |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.