studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Black/white

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

JeDaN bLoG Od dWiJe NaJ CuRe i NJiHoWa GrUpA...

Linkovi

Blog.hrsretan

Antoniin blog...thumbup

....Dead Pink Bunny... a.k.a ...*ChudoWiste*... wink

O nama

Ime: Antonia

Prezime: Uf.. Nadam se jednom...

Razred: Najluđi 8.c

Volim:

- Svoj mobitel
-svoje frendove
-dečka
-MP3
-rozu, crvenu, zelenu, crnu i bijelu boju...
-Jonas Brotherse
-Avril
-Jimija Bluea
-Ashtona Kutchera (volim, volim, volim)
-narodnjake
-zgodne dečke
-starije dečke
-svoj NAJLUĐI RAZRED 8.c
-još puuno toga...

Ne volim:

-umišljene ljude
-ljude koji se ljute zbog sitnica
-svoj PMS (njega niko ne voli, vjerujte)
-svoje roditelje, hehe
-lance sreće
-dolaziti doma na vrijeme
-miševe, zmije i moju ostalu familiju, hehe
-još puno toga...

Moj MSN:
antonija.h@hotmail.com
im_emo.girl@hotmail.com

Ime:Karla

Prezime:lallaalaala....Jednog dana ću vam otkrit...
when I become famous....xD


Razred:Najbolji na svijetu 7.b

volim:hm....
svoj mobitel
jednog dečka...
Tokio Hotel
svoe seke
obožavam neke ljude iz razreda(ne SVE)
aaa ia josh puno toga....

mrzim:...tj.ne volim
dosadne ljude
kad neko misli dae upravu a ZAPRAVO nie
školu...i josh puno toga
moi msn:
karla.h@windowslive.com

nedjelja, 02.11.2008.

Ej! PrWi PoSt...

Hello!
Ja sam Antonia... Imam 14 godina... Idem u najluđi 8.c razred u Oš.... Wiše o meni saznajte u boxewima...
Karla i ja smo prije godinu dana naprawile grupu koja se zowe Dark Angels... Wiše o tome reči će wam Karla...
Prepuštam ti riječ...Hvala Antonia...Pa ovako ja sam Karla i idem u najbolji razred na svijetu 7.b(sry tonka)!!
Ugl.mi smo odlučile da zajedno pjevamo dok smo gledale na vivi Comet 2008...Dobro nie bash proshlo godinu dana...Ugl.večeras nam stiže prva matrica prve pjesme bit će luda.....Pa ćemo to stavit da mallo čujete....Kad smo već kod toga zahvaljujemo se Matiji(znash ko si)na matrici...Nadam se da ćete nam puno kommat vraćamo se uskoro...puno pusa od Antonie & Karle


by Dark Angelskiss



| - 13:54 - Makes u smile..... Samo (4) kommicha |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.