Why Me-Why You

utorak, 25.04.2006.

............................

Myspace layouts

Myspace layouts


samo da se javim da još sam živ,al neznam dokle,mislim da ču sad povuči jednu pauzu ili stanku,jer su mi se stvorili poveči problemi u mojoj okolini.pun k... njih....od faxa do zadnjeg razočaranja i drugih i samog sebe,razočaro sam se u par osoba al nije to ništa novo,događaju mi se stavri koje opče ne kontam,ubiti ništa me više ne veseli niti zanima,nestala vatra,neču vas sad davit s tim a i mislim da oni neče proč samo od sebe vidim da ču morat neš smislit,nemam več par dana ni lipe na mobu a to je prava rijetkost,kladara mi je doslovno iscrpila zadnju kunu,nemam volje za ničim,totalno sam ju izgubio,svi planovi mi se ruše i ruše,nedostatak jeb....volje ništa 0000000000....jedini komadič sreče u svem tom je da više nemam langete.i da je reko dr.da nebi smio imat više problema ali sad od tog polovnog šepanja ukočio mi se cijeli list tj.mišič potkoljenice i oet šepam hehehe...blablaa možda i pređem u drugu vjeru.Nemojete se ljutit ako ne odgovaram redovito na komentare ili ako ne posiječujem prijašnje blogove.....The End

- 13:29 - Komentari (41) - Isprintaj - #