subota, 04.04.2009.

...Imaj nade i možda uspiješ...

Znam da sam napisala da ću ovome postu pisati o nečem drugom ali sam morala se ipak pohvaliti. Danas sam nazvala jednu curu iz moga razreda i ispričala sam se, a nakon toga me pozvala u šetnju sa njezinom sestrom!! Jeej!! Osječam se onako happy. I čudno.
Photobucket
Možda bi se trebala pomiriti sa ljudima koje mrzim i sa onima koji mrze mene. Ali teško, jer idem u razred prepun budala. No tko ih fućka. smijeh
Sada mi nitko ne može pokvariti ovaj topao trenutak sreće. Pa čak ni gunđava baka sretan
Upravo slušam PCD, RHCP, HSM, Pink, Britney, Beyonce, Linkink park, Vanessu Hudgens, Alexa, Lady GaGa, DJ-Boonie, Miley Cirus, Ashely Tisdale, Nickleback i mnoge druge.
Upravo ste saznali moje omiljene pjevače. =)
Idem, budite mi pozdravljeni, kiss



14:05 | Komentari (13) | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.