petak, 03.04.2009.

WTF?!

Danas smo imali tjelesni, i tako cure koje su se preobukle, su išle su čitat OK!. I vide ovo kao novi Hight School Music 4 i počnu vrištat. Što vide u tome? Mislim oke, fora je film, i ti nastavci, ali to vrištanje prekoračava mjeru. Sada sam shvatila da nisam jedina glupača na ovome svijetu. Ok je veselit i reč ono super, jej i to, a ne vrištat ko da te netko "kolje"

....................

Sada idem u Oroslavje kada mi dođe mama doma. Danas sam imala 5 sati i pošto čekam autobus, 6 sat sam imala slobodno (jer autobus kreće poslije 6. sata). Otišla sam u knjižnicu da si kupim šiljilo za olovku za oći. Skupo mi je malo (10 kn, al oke, kaj sad). Onda sam otišla u dučan i kupila sam si 2 peciva (neko Pivsko pecivo, jako fino) i coca colu. Barem malo sreće, ispod boce sam našla naptis 0,5 L gratis. Sada se nadam da ću barem jednu bocu dobit besplatno

..................

Ljudi su stvarno bezobrazni. Khmm... Netko mi pošalje preko poruke da mi se ovo i ono zgadilo i tako. Barem su mi to mogli reč u lice. Zar su ljudi postali kukavice ili se samo boje? Neznam i na taj odgovor pitanje.



17:19 | Komentari (23) | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.