petak, 03.04.2009.

Meet Me... Meet Girl Who Love Blood...

Dobrodošli na blog cure koja je iskusila okus krvi.
I prvo što ćete pomisliti je da se preseravam. Ali nije tako.
Mrzim svoj život. Mrzim sunce. Mrzim ružičasto. Mrzim metal. Mrzim ljude. Mrzim sebe. I još puno toga. Dosta često sam živčana, jer se u mojem sjebanom životu uvijek nešto događa što je vrlo irintatno. Sigurno se sada pitate, što volim, ako sve mrzim?
Hmm... Malo toga... Ali imate pravo znati sa kojom se prokletom kujom družite.
Volim crnu magiju (I da probala sam nešto od toga, ali o tome kasnije), muziku, mp4, kompjuter, photoshop, crnu olovku za oči, pizzu i coca colu.
A prijatelje i roditelje? NE.
Prijatelji te izdaju iz dana u dan, a roditelji ti stalno uništavaju život.
Volim i par knjiga:
-Dnevnik jedne narkomanke

Ajde nije par. Nešto manje. Razmišljam o životu. I stvarno je retardiran. Dođe mi da se ubijem ili da se počnem drogirat. Al neču. Pametna sam. Evo još nešto o mojem svijetu:

LJUDI- Budale kojima se ne može vjerovat
Životinje- Čak i one izdaju
Droga- Uništava život, ali je barem na trenutak lijepo.
Sloboda- Ono najbolje.
Sex- Nikada iskusila
Blogovi- Puno se ljudi prave važni
Preziranje- Iz dana u dan
Crno- Noč... Nešto super...
Nebo- zanimljivo
Cviječe- Još se samo njemu nisam u životu zamjerila (nadam se)

....

itd

...

Dosta često zamišljam se kao netko drugi, u puno boljem smislu kao onog koga svi vole. Al ništa od toga.
E pa i sigurno se pitate ovo:
Ime... Godine... Mjesto...
Pa evo:
Ime:
R*
Godine:
1*
Mjesto:
zagorje... To je to..
Jurim..



14:24 | Komentari (8) | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.