...:::Girl of darkness:::...

...:::Marija:::...
...:::Girl of darkness:::...
...::::Ekonomistica:::...
...:::Balavac:::...
27.09'
4b. ekonomske
maturantica



I'm so tired of being here
Suppressed by all my childish fears
And if you have to leave
I wish that you would just leave
'Cause your presence still lingers here ...



Image Hosted by ImageShack.us



When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have
All of me


Image Hosted by ImageShack.us



Don't know what you're expecting of me
Put under the pressure of walking in your shoes



Image Hosted by ImageShack.us


Can you forgive me again?
I don't know what I said
But I didn't mean to hurt you

I heard the words come out
I felt that I would die
It hurt so much to hurt you




...::: Like a stone in the water:::...


Oprosti mi što ti ovo ne mogu reći u oči.
Oprosti mi jer drugačije ja neću moći.
Oprosti mi što sada drugoga volim.
Oprosti mi ja te molim.
Da te volim to je bila moja želja, ali
srce ne sluša, ono te voli….
Ali kao prijatelja.
(samo za njega, koji nije uspio dobiti moju ljubav.
Iako smo blizu a tako daleko znaj da imaš
Posebno mjesto u mom srcu. Volim te)




Sumrak se eto spušta čuje se zvona glas. .
žalosno pismo ti pišem rastanku našem
došao je čas.
U ruci pero mi drhti kao da želi reći,
Suza za suzom lije kao da nešto krije.
Zašto je tako moralo biti?
Zašto mladost mora da vene?
Zašto sada život ne napušta mene?
Tko je prvi izmislio ljubav?
Tko je prvi počeo voljeti?
Zašto nije pomislio da i ljubav može boljeti?




Opet. . . nakon toliko vremena...
baš kad sam mislila da sam te preboljela...
od bola sam zaplakala...
opet kiša iz očiju mi lije. . .
nitko ne zna kako teško mi je...

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (1)
Srpanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (3)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (8)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (15)
Ožujak 2007 (11)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by °°LiL BuT EviL°°

...:::Girl of darkness:::...

Image Hosted by ImageShack.us


Sjetit ces se jednog dana sto bio si mi u zivotu,
shvatit ces koliko si mi...znacio.
Jedne noci kada zuti ce mjesec past nad hladan grad
znat ces da nema me vise,
a shvatit ces da nitko te nikada...nije volio kao ato sam
te nekada voljela ja.Otici ces...na moj grob i uz zapaljenu
svijecu moliti za oprost,ali umjesto glasa mog sto
oprost ti daje,ti cut ces samo jecaje svoje i svoje suze
kako padaju po mojoj vjecnoj postelji
Nadam se da pitati tada ces sam sebe kako mogao
si pustiti da samo tako odem,kako mogao si
po zadnji put usne mi usnama dirati,a da to nisi radio
iskreno,a da to nisi radio jer si me volio.Digni se
tada,ljubavi jedina,i otidi uz pratnju tisine i
svojih koraka,hodaj polako,ne okreci se i
ne vracaj se jer tvoje me prisustvo...i mrtvu
boli.



od dana: 8.srpnja.2008 u 18:53 ima vas....




Boomp3.com



Free Site Counter
Get a Free Site Counter





Zabava i nagrade

The Darkness Inside

Killia

lady grenouille

Ivchy-kumica

Hypnoticc

Eric Corvus

2LUDAKUMA

Labia

black angel92

Magic dreams

_dark_angel_of_death

Bucik@....Luda Pitomačanka

nosen dahom sna


Image Hosted by ImageShack.us



I will not make the same mistakes that you did,I will not let myself cause my heart so much misery,I will not break the way you did...You fell so hard,I've learned the hard way, to never let it get that far...


Image Hosted by ImageShack.us



Možda misle da preuveličavam ali to je dio mene.
Možda sam sve umislila, ali tako je bilo.
Iako su bili uz mene u dobru i zlu nisu trenutno tu.
Potreban mi je samo mali zagrljaj da osjetim toplinu…
I kome da priznam kako mi je?
Nitko ne razumije.
Tko će mi reći dobro je ?
Nikoga nema.
Pitam se hoće li netko ustati i doći do mene!
Prazno je.
Zar je uzalud sve što sam činila?
Sva ona dobrota u meni, a sada….
Kada je najpotrebnije nema nikog!
Ima li smisla živjeti ovako?
Uz toliko tuge i ustajalih osjećaja. . .
Jednom ću stati i reći sve na glas.
Bojim se da taj dan neće doći.
Nitko neće slušati.
I ja ću kao i uvijek biti sama.
Sama u svijetu u kojem sam rođena.
Sama među ljudima koji su oko mene.
Sama….
Ali doći će dan kada će svi pomisliti na mene
I upitat se: Dali smo mogli pomoći?
A ja ću i dalje biti sama daleko od njih.


Image Hosted by ImageShack.us


Umrla sam.. .
Večeras kad shvatila sam kakav si.
Umrlo je moje srce, koje te nekad toliko voljelo.
Umrla je moja duša koja je zbog tebe tolike
Godine patila.
Umrlo je moje tijelo…
Moje oči, koje bez tvojih pogleda više nemaju sjaj.
Moje usne, koje bez tvojih poljubaca ne vrijede ništa.
Umrlo je sve u meni, a ti ni ne shvaćaš koliku si mi bol
Nanio, za cijeli život me povrijedio.
Ali opraštam ti sve, štoviše, žalim te, jer ti ne znaš voljeti,
Ni ljubav primiti.
Sada idi iz mog srca iz moje duše dok moji snovi kao kule
U pijesku se ruše.
Ne želim zbog tebe više plakati i patiti, jer znam da jednog
Dana ću te zaboraviti.
I znaj da ne mrzim te, ja opraštam ti sve....

...:::Girl of darkness:::...

Image Hosted by ImageShack.us



If we could see tomorrow
What of your plans
No one can live in sorrow
Ask all your friends
Times that you took in stride, their
Back in demand
I was the one who's washing
Blood of your hands


Image Hosted by ImageShack.us



I got a
Heart full of pain
Head full of stress
Handful of anger
Held in my chest
Uphill struggle
Blood, sweat and tears
Nothing to gain
Everything to fear

ponedjeljak, 12.03.2007.

Šetnja

Bilo je sunčan dan. Šetala sam parkom. Vidjela sam ga. Približavao se a ja sam stajala i drhtala od same pomisli što ako mi se obrati. . . Srce mi je kucalo u najvećoj brzini! Još par metara i . . . .Došao je do mene. Gledala sam u te njegove smeđe oči koje su oduvijek sjale kao dva bisera. Prišao je i mogla sam osjetiti kako diše. Pogled mi se spustio od same pomisli na prošlost! Rukom me nježno pomilovao po licu i podigao mi glavu. Rekao je da mu je žao!
Nisam mogla a da ne pustim suzu. Lagano mi se nasmiješio. Sa drveće su počele padati latice bijele boje. Osjetio se lagani vjetrić! Zagrlio me. Osjećala sam se tako sigurno, tako voljenom. . . Kao nikad do sad! Suze su počele još jače padati niz obraze. Sjeli smo na klupu. Ispričao mi je sve o čemu sam imala mnoga pitanja. Njegove riječi bile su tako uvjerljive, tako lijepe. . . Samo mi je ostalo da se prepustim i čeka što će biti dalje. . . I tada tada je sve nestalo. On i njegove riječi su nestale. Probudila sam se sam u velikom krevetu koji je bio hladan. . . Shvatila sam da se ovo nikad nije ni događalo. A tako sam uživala. . . I na kraju još uvijek patim!



| Just Say SomeThiNg (4) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>