GIRL IN A MOVE

nedjelja, 23.04.2006.

EJ EKIPAAA!!I AM BACK

Ovak,tolko mi de toga dogodilo da nemam pojma od kuda da pocnem.Davor,moj decko mi je napokon izjavio ljubav,rekao je da je ludo zaljubljen.da sam mu se uvukla pod srce,da se ovako nikad prije nije osjecao,da mu niti jedna nije znacila ovak kao ja,uglavnom..
Naravno sve to zvuci lijepo,divno,krasno,ali postojijedan problem,a to je moja baka.Njoj se On ne svida zato kaj mu je stari musliman,naravno kaj ne znaci da je i on,ali to njoj nema veze,i boji se isto tako da ne ''osramotim'' nasu obitelj.Vi se naravno pitate kako bi ju ja mogla osramotiti.E pa,buduci da je to malo mjesto,svi znaju sve,nitko nema svoje privatnosti,svi znaju ko jes sa kim,kad,di kako,zasto,pri cemu nije bitmo dali je to istina ili ne.Uglavnom da skratim pricu,boli me kurac kaj ta baba misli,i uopce kaj drugi misle,rijetka je stvar da imas nekoga pored sebe,a da te iskreno voli...
Malo me pogodilo bakino misljenje o njemu,jer se naravno nitko ne osjeca dobro kad mu se vrijeda ono sto voli,kaj ne?
Nikaj ljudi,pozdravljam vas.i jos jedna napomena,moci cu vam se javljati samo svaki pon(ovaj tjedan) i cetvrtak sljedeci tjedan,tad imam inficu,zato jer mi je komp na popravku(sad vam pisem s frendicinog9
Nikaj ljudi,VELIKA PUSA ZA SVE!!!!

- 19:44 - Komentari (72) - Isprintaj - #