"Girls" - not a good show, but still I want it...

subota , 09.02.2013.

...taj život.

Oke, prvo jedna kratka digresija nevezana uz ovaj naslov.
06.02.2012. je bila moja "službena" šesta godišnjica pisanja na blogovima. Službena zato jer
sam pisao i prije but all that got lost. Pisao sam ppogled.blog.hr, trulajabuka.mojblog.hr, gay.hru i pisao
sam jedan glazbeni blog koji je čak bio objavljen na tportalu (ah, ta vremena...), a koji sam ja dakako
izbrisao.
Anyway, imao sam potrebu napisati nešto kratko o tome - a to je činjenica da smatram da moj
život zaista nije ništa posebno. U usporedbi s drugima osjećam se uvijek "manje životno", u smislu da
drugi zaista žive, ja više opstajem (?) i pasivno se borim (paradoksa li) za neke stvari koje mislim da želim,
ali non the less, ponosim se svojim životom i ponosim se ovim blogovima i ljudima koje mi je donijelo moje pisanje.
Danas, ti ljudi predstavljaju moje omiljene osobe i moram priznati da jedan od razloga zašto sam opet počeo pisati
je taj.
Pred negdje tri godine, nasilno sam prestao pisati, bivati na msnu i sl. sajtovima jer sam prestao vjerovati u
to da je ovakva komunikacija realna. Koga god upoznao na taj način jednostavno sam morao upoznati irl i to je bilo to.
No more writing and talking over the internet jer to je zlo. Kroz zadnje tri godine, ako sam išta naučio jest da sam poprilično nesposoban upoznati ikoga na "normalan način" i da ovaj "nenormalan" bolesno osuđujem kad zapravo ne bih trebao, nego bih jednostavno trebao taj dio prihvatiti - i eto me ovdje sada, prihvaćam taj dio i ponovo pišem.
Naravno to nije jedini razlog pisanja, ali da je jedan od "većih" svakako je. It goes along with argumentom sistematiziranja i sređivanja misli.

Anyway, u to vrijeme "blog.hr" je bio in. Svi su ga imali i pisali all the shit they could think about, ali sada je nekako to više postao retro shit za nas nekolicinu - ono što je prije bio "mojblog" sada je zapravo svaki blog. Dijelomično je to
i zato jer su ljudi prešli na famozni tumblr i tu dolazimo do teme ovog posta - tv show "Girls".



Slika je preuzeta sa tumblra koji mi postaje redoviti izvor funny scena i slika iz serija i tako to.
(znam da je tumblr većini ljudi izvor drugačijih radosti, ali o tome nećemo ovdje xD)

Ugl. ovdje na slici vidite kraj jedne divne epizode loše serije zvane Girls (zašto sam skinuo cijelu sezonu nepitajte).
Ono što mene najviše frustrira u toj seriji što uz sav awkwardness, uz sve gluposti, ta likica sa lošim samopouzdanjem
ima odlične frendice, ide na preawesome partije i još, i još dobije tog zgodnog dečka as her boyfriend.
I mean; come on? I kako da ja sada nemam aluzije o tome kako ću ja jednog završiti na takvom nekom partiju (koji je for free i u RH) i kako ću ja jednog dana imati takvu osobu pored sebe koja je partijaner, weird und seksej? Kako?
To jednostavno nije fer. I ta frustracija nepravde jednostavno je morala biti izrečena tj. napisana. Ke god.
To bi praktički bilo to od mene;
Sada odoh učiti povijest za koju se fakat nadam da ću bar nešto i znati na ispitu. Wish me luck.
Adios, dušo čitalačka, hvala ti na čitanju i have a great day! ;)

p.s.
here's some good trash.
http://www.youtube.com/watch?v=9T2d_woxdLQ

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.