I'm writing it down today so I can remember it tomorrow

ponedjeljak , 16.05.2011.

Za 18. rođendan dobio sam:

- čast da dobijem prvi primjerak prve knjige koju je napisala moja najbolja prijateljica, knjiga koja će za 4 godine biti dio popularne peterologije or sth. like that

- party sa punooo ljudi koji mi punooo znače u životu, koliko god bilo problema sa nekima...

- zrelost misli?

- letting go my dream hoping I will get it back someday ;)

- mogučnost da zaista počnem biti ono tko i što jesam s tim' da to prvo moram i shvatiti

Život ne može biti ravna crta i moja čak i nije bila, ali možda bi sada bilo vrijeme da se ustanem i zaista nešto počnem raditi
i da ispunim više svoje mogučnosti koje su u prošlosti čak i bile ispunjene.

Ovaj put me nećete zaustaviti. :))

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.