......neces se uspijeti promjeniti ako se budes borio protiv onoga sto sad jesi.

nedjelja , 14.12.2008.

The Rotten Apple inside you./
Ljudi su me često znali pitati: "Što ti znači ta trula jabuka?"
Normalno...izmislio sam neku glupost jer je istina malo mračnija. (lolić)
Stvar je u tome da svi imamo nekog demona u sebi...the dark part of your soul. Buahahahaha...da. -.-
I ono "rotten apple" ili ti "trula jabuka" stoji za onu lošu stranu moje duše, demon hidden inside me.
I sve je to podosta komplicirano. I zato neću više o tome...

Utjecaj "štaka" se sve više vidi...stalno osjećam da nešto nedostaje. A to "nešto" je ono divljanje, plesanje, ludiranje itd. itd.
Al' do 3. mjeseca se moram strpiti i nadati se da će sve biti "kak-treba"
Također skužio sam da mi se neda biti u vezi. Nikakvoj, bar ne sada.
Jednostavno mi se neda. Ne dok, ne stanem na svoje dvije noge.
...onda budemo vidjeli dalje.

Zašto toliko volim stara vremena?
Ona su tako nepromjenjiva...one najbolje trenutke mi niko ne može oduzeti, ni uništiti ih, a oni najgori trenutci su gotovi, pa je to opet nešto kull. Hehe.

Jedan tipac kojeg neću imenovati mi se indirektno požalio na moj stil pisanja. Svatko ima svoje mišljenje i ono nisam se ni uvrijedio ni niš. Al' smatram da će svaki bloger pronaći druge blogere koji će ga čitati...

Ovaj post je čisto informativni...
Jebiga u kurcu sam (inače se ne izražavam ovako, al' skužio da nema ničeg lošeg u ovakvom izražavanju), pa su postevi u paraleli sa stanjem u kojem se nalazim.

Eto to bi bilo sve od mene...ja sam pretty much okay i želim vam da vi budete
takvi također (ako već i niste).

Pozdrav.

p.s. Čisto informativno, post je pisan za vrijeme reklama showa Operacija Trijumf.




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.